Reviews over Boltana

Schitterend gebied, leuke camping

Verhoeven,
    23-8-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar camping Boltana geweest. Camping ligt in een schitterend gebied. Vanaf de camping diverse leuke uitstapjes te maken naar de diverse nationale parken. MTB route welke de camping passeert is erg zwaar, ondanks dat deze route hier als makkelijk wordt aangeduid. Supermarkt op een paar honderd meter afstand. Leuk en goed betaalbaar restaurant op de camping aanwezig. Leuk zwembad waar van alles mag... Er is echter geen badmeester aanwezig.

Indien je deze camping boekt adviseer ik de grotere plaatsen te nemen, onderdaan in het bos staan voornamelijk Spanjaarden, hutje mutje, met een enkele toerist ertussen... Sanitair gebouw beneden is dit jaar vernieuwd, sanitair gebouw boven is echt aan renovatie toe.

Boltana en de Spaanse Pyreneeen, we komen zeker terug.

Fantastische omgeving en mooie familiecamping

Dennis,
    14-8-2018

Hele fijne camping; ANWB erkend en in Spanje verkozen tot familiecamping van het jaar!

Stuk rustiger en betaalbaarder vergeleken met campings aan de Spaanse kust.

Overdag aangename temperaturen 30-35 graden, ‘s nachts koelde het lekker af tot rond de 20 graden, hebben goed kunnen slapen. Na middernacht wordt ook streng op de rust toegezien.

Omgeving is echt ontzettend mooi, typisch Spaanse dorpjes (Ainsa is een aanrader) en 3 prachtige natuurparken binnen 30-45 minuten rijden.

De eigenaars en het personeel zijn erg enthousiast en doen erg hun best om het de gasten naar het zin te maken.

Het restaurant was ons erg bevallen, we hebben er erg goed gegeten.

Er zijn best wat Nederlanders maar niet in de meerderheid zoals bijv. aan de Costa.

Onze kinderen hadden een hele leuke groep Nederlandse vrienden en vriendinnen en wilden eigenlijk niet weg.

Wii komen zeker nog eens terug!

Aanrader!

Saskia,
    14-8-2018

Mooie omgeving, rustige camping.

Kom zeker nog een keer terug!

Leuke camping

Elly,
    4-8-2018

Leuke camping, vriendelijk ontvangst en de mogelijkheid om zelf een plaats uit te kiezen. Wel rumoerig, na 12 uur nog steeds veel lawaai. Stijlvol sanitairgebouw, lekkere douches. Wij vonden het eten in t restaurant enorm tegenvallen maar aangezien het elke avond druk bezocht was, zijn wij misschien de uitzondering. In oude centrum Ainsa wel heerlijk en sfeervol gegeten.

Kinderen meteen contact, gratis wifiruimte en klein winkeltje. Uitstekend naar ons zin gehad.

drie sterren is genoeg

andre,
    21-8-2017

Het gebouw is prachtig van de buiten kant, de kamers in stijl jaren 80 en zeker de badkamer is aan een renovatie toe met alles wat er half los hangt.

In een bad stappen om te kunnen douchen is echt niet meer van deze tijd zeker als je wat ouder wordt.

Restaurant is echt slecht een keer gegeten en nu maar uit eten, eten slecht, te massaal en zeer beperkte kaart en wijnkaart.

zeker geen 5 sterren waard

Boltana scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews