Camping Pineta

Camping Pineta

Weer vandaag24°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pineta voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Pineta in het Nederlands

Very nice campsite

Monique
18-8-2015

nice campsite, beautiful view, good restaurant/bar, big swimming pool. Very good position to walk.

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Pineta

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pineta in Bielsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.