Camping La Banera

Camping La Banera

6,3

3 reviews over Camping La Banera in het Nederlands

Good value for a good price!

Henk
19-6-2018

Rustige camping. Keurig sanitair. Vriendelijke mensen. Prima restaurant met opnieuw goede kwaliteit tegen prima prijs. Zeer geschikt als uitvalsbasis voor de prachtige omgeving!

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk rustige camping

Helene
18-8-2017

In een drukbezocht gebied is dit een lekker rustige camping, met vooral jonge gezinnen en oudere stellen. Er is dan ook niet veel te doen. Geen zwembad, geen rivier, geen meer – daarvoor kun je beter naar één van de andere campings in de omgeving. Wat er wel is? Rust, vriendelijkheid, een eenvoudig (maar prima) restaurant en een prachtige omgeving op fiets- en autoafstand.

Heerlijk relaxte eenvoudige camping

Manon
25-7-2012

We (2 volwassenen rond de 50) kampeerden dit jaar 10 dagen op deze camping in juli. Voor ons een absolute aanrader. Vrij kleine camping, plaatsen met veel of met minder schaduw. Sanitair eenvoudig maar prima in orde en schoon. Voor weinig geld kun je lekker eten in het restaurant van de camping (zoals overigens op heel veel plaatsen in deze streek). Sfeer op de camping is relaxt. Er staan een aantal houten banken en tafels voor algemeen gebruik, en er zijn ijskasten, diepvries en magnetron voor algemeen gebruik. Verder is de camping heel eenvoudig, nauwelijks voorzieningen voor kinderen. Wel is er vlakbij, in het dorp een zwembad. Supermarktjes, bakker (een geweldige bakkerij met natuurdesembrood, gebakken in de houtoven!) etc. In het dorp, ca. 1 km. Personeel erg vriendelijk. Spreekt beperkt engels. Prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden..

Gereisd Met partner in Tue Jul 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Banera in Ayerbe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Banera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.