Vakantiehuis Casa Ramiz

Vakantiehuis Casa Ramiz

9Fenomenaal

Spanje, Aragón, Ainsa

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Casa Ramiz?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Casa Ramiz

• 9Ineke 20-08-2015

Fijn huis op een rustige mooie plek

Vakantiehuis Casa Ramiz ligt in een zeer klein rustig dorpje in de Spaanse Pyreneeën. Het huis bestaat uit 2 appartementen, één op de begane grond en één op de verdieping. Het appartement op de eerst verdieping was ruim, netjes en compleet ingericht (drie slaapkamers, ruime woonkamer en keuken met wasmachine, afwasmachine en magnetron). Op het terras aan de voorkant kun je fijn buiten zitten, evenals in de tuin aan de zijkant van het huis (het balkon bij dit appartement is wel smaller dan het terras op de begane grond). Het huis is gelegen in 'the middle of nowhere', met een prachtig uitzicht aan alle kanten en zicht op de Pyreneeën. Er is een zwembadje, jeu de boulesbaan en schommel. De eigenaren zijn erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ze wonen in de zomer naast het vakantiehuis en hebben daar een restaurantje waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

0 tips over Vakantiehuis Casa Ramiz