Camping Ainsa

5 reviews over Camping Ainsa in het Nederlands

Fijne camping.

B.S
8-8-2017

Zeer vriendelijk ontvangst. Konden zelf onze plek bepalen. Plekken niet heel groot. Sanitair schoon. Klein camp winkeltje waar je s,morgens brood kunt halen. Heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht. Ainsa op loopafstand. Komen hier vast nog een keer terug.

Oude reviews (archief)

Teleurstellend

Frits
24-10-2015

Camping heeft alleen zand te bieden. De kampeerplaatsen zijn niet verdeeld door bomen of heggen, maar vormen een smal lint tussen een weg en een helling. Lekker bij je tent zitten is er niet bij.Er staan bijna alleen maar mobil homes. De toilet-douche ruimte is goed van kwaliteit, maar halverwege zit een flinke afstap en die is echt levensgevaarlijk in zo een vochtige ruimte. Ik zou hier onder geen voorwaarde naar terug gaan.

Prima camping voor tussendoor

Lotte
15-8-2011

Onverwacht op deze camping beland, vw het slechte weer in Frankrijk. Het is een camping zonder poespas. Mooi zwembad, het apart klein badje. Leuk terras waar je ook lekker kan eten voor een leuke prijs. (keuken pas 21.00 u open) Sanitair is verrassend netjes en vrij nieuw. Nadeel is, dat je behoorlijk in het stof staat. Weinig kinderen op de camping, voornamelijk sportieve campeerders die de hele dag op pad zijn.

Moet nog een keer

Toon
    20-7-2011

Het is dat wij op doorreis waren naar de Algarve...

Want wij hadden allebei toen zoiets van wat een prachtige omgeving hier! Lekker weer, niet te veel toeristen. Fijne schaduwplaatsen, op loopafstand van het stadje. Wil hier zeker nog eens terug als ik tijd van leven krijg.

mooie en rustige uitvalsbasis voor wandeltochten

philip en mildred
      15-8-2010

Niet al te grote camping waar de meeste mensen komen voor de fantastische natuur en wandelingen in de omgeving. Grote schaduwrijke plaatsen, groot zwembad zonder fratsen als glijbanen, goed restaurant met flink terras, aardige mensen en een mini-supermarkt. Je hebt uitzicht op de oude stad van Ainsa.

Het is een camping die vanaf 10 uur leeg is en vanaf een uur of 4 weer vol stroomt, dan komen uit alle kofferbakken de rugzakken en wandelschoenen. Ainsa zelf ligt op een km loopafstand en is leuk voor een dagje struinen. Verder twee supermarktjes en enkele restaurants. We zijn er nu twee keer geweest en gaan met genoegen weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Ainsa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ainsa in Ainsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ainsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ainsa scoort een 6.86 uit 10 op basis van 6 reviews.