We hebben een aantal aanbieders voor Zuheros voor je op een rij gezet:

Reviews over Zuheros

Pittoresk dorp

Rinus
    27-3-2012

Zuheros is een schilderachtig dorp dat een prachtige ligging heeft tegen de helling van het Sierra Subbetica gebergte, het dorp word beheerst door een kasteel dat op een rots boven een afgrond is gelegen, er zijn enkele prachtige uitzichtpunten vanwaar men uitziet over de heuvels waar een tapijt ligt van olijfgaarden. Normaal is het een stil dorp maar in de week voor Pasen verandert dat, er zijn dan bijna dagelijks processies waaraan de gehele bevolking lijkt deel te nemen, het is een fantastische happening en kleurrijk schouwspel en van drommen toeristen is hier absoluut geen sprake.

Gereisd Met vrienden in maart 2008
Zuheros scoort een 8,3 uit 10, op basis van 8 reviews