Vakantiehuis El Almaizar

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis El Almaizar in het Nederlands

Mooie vakantiewoning op rustige plek vlakbij zee

Anoniem12345
31-10-2014

Leuke vakantiewoning in Marokkaanse sfeer. Erg ruim. Op het complex zijn drie woningen en drie bungalows. Wij hadden een van de woningen. Deze had twee slaapkamers, een woonkamer, grote volledig ingerichte keuken en ook een grote badkamer met wasmachine. Leuke tuin met zwembad. Het is ongeveer een kwartiertje lopen naar het strand. Dit is een nog niet ontdekt plekje waardoor het dorpje weinig voorzieningen heeft maar het wel heerlijke rustig is op het strand

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis El Almaizar in Zahora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis El Almaizar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.