Vakantiehuis La Casa Azul

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis La Casa Azul

• 8Jasper04-11-2010

Lekker huis vlak aan zee

La Casa Azul is een grote hoekwoning op een omheind complex in Atlanterra, een vakantiedorp buiten Zahara de los Atunes. Atlanterra heeft weinig voorzieningen. Dit is het belangrijkste nadeel van La Casa Azul: voor alles moet je met de auto, behalve de bakker en het fantastisch mooie, brede strand. Het vakantiesiezoen loopt tot medio september. Daarna is het in Atlanterra uitgestorven. La Casa Azul is van een Nederlandse familie. Het huis is voorzien van veel witgoed, bruingoed en audiovisuele apparatuur. Er zijn twee badkamers en drie slaapkamers plus een souterrain waarin je eventueel kunt slapen. Het huis is ideaal voor twee gezinnen. Er is een parkeergarage onder het huis, dus je stapt altijd in een koele auto. Voor kinderen zijn er geen voorzieningen behalve kinderstoel, inderbed en zwembad. Het huis is goed onderhouden en voor noodgevallen staat een klusjesman paraat. Hij zorgt bij late aankomst ook voor wat levensmiddelen en een flesje wijn: een fantastische service!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa Azul voor je op een rij gezet: