Vakantie in Zahara de los Atunes

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Zahara de los Atunes

Reviews over Zahara de los Atunes

• 8LAMPERS Manuella29-06-2010

voor ons niks anders

we gaan al vanaf 1992 naar zahara, het is ons tweede thuis geworden, de kinderen hebben er vrienden , wij hebben er vrienden en kennnissen elk jaar is het leuk om terug te komen , we houden van het echte spanje en de rust alhoewel dit de laatste 10 jaar al sterk veranderd is. er zijn meer mensen die zahara ontdekt hebben, ergens wel spijtig.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juni 2010

• 8idh30-04-2010

Heerlijk rustig

De costa da Luz is zo relaxed en zo heerlijk rustig... Zahara past prima in dat beeld. Absoluut geen massaal toerisme, mooie stranden, prima eten, alles erg betaalbaar. Wij verbleven in een klein hotelletje aan het strand, van een wat oudere man die geen woord niet-Spaans sprak. Vanaf het dakterras kon je 's avonds heerlijk over de zee uitkijken met een biertje in de hand. Wat wil je nog meer?

Uitgaansvertier is er verder niet, gewoon lekker slenteren, ergens neerploffen, drankje, hapje, en tot rust komen.

• 5Uitgaanslevenn

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Ernst16-01-2009

Ideaal voor een rustige zonvakantie

Het ligt er helemaal aan wat je zoekt: als je het leuk vindt om door een klein, redelijk authentiek dorpje te slenteren, goed en lekker echt Spaans wilt eten, houdt van een strand waar niet iedereen zij aan zij ligt, dan is dit een goede keus. De Telegraaf is er inderdaad niet te koop, je krijgt er geen broodje kroket, op je kamer is geen satelliet TV, en er zijn geen disco's. Eigen badlaken meenemen, er is geen ligbeddenverhuur. Voor ons perfect, maar smaken verschillen. Auto is wel gewenst, anders maar twee bussen per dag vanaf Cadiz (ook een mooie stad, trouwens)

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in september 2008

• 9MANUEL24-08-2008

Único

Un paraiso que de momento lo mantiene el viento, y que haya muchos años de levante.

• 10Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7moniek19-08-2008

leuk plaatsje met prachtig strand

inderdaad geen plaats met bruisend uitgaansleven en soevenierswinkels, maar wel nog het echte spanje.. gezellig plaatsje dat nog niet is volgebouwd met hoge flats, maar gewoon witte laagbouw en met echt prachtige stranden!! costa de la luz echt veel mooier dan costa del sol!

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd in augustus 2008

• 5Gré en Willem04-02-2008

Zahara is niet een plaats bruisend van amusement maar wel het echter Spanje zonder souvenierwinkeltjes. Meestal gaat men naar het iets verder gelegen Barbate (als je een auto hebt).

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd in februari 2008

• 5Derksen31-05-2007

Allen op de wereld is hier opgenomen. Een volgebouwde costa is niks, maar ditis nog niet ontgonnen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur