We hebben een aantal aanbieders voor Zahara de los Atunes voor je op een rij gezet:

Reviews over Zahara de los Atunes

voor ons niks anders

LAMPERS Manuella
    29-6-2010

we gaan al vanaf 1992 naar zahara, het is ons tweede thuis geworden, de kinderen hebben er vrienden , wij hebben er vrienden en kennnissen elk jaar is het leuk om terug te komen , we houden van het echte spanje en de rust alhoewel dit de laatste 10 jaar al sterk veranderd is. er zijn meer mensen die zahara ontdekt hebben, ergens wel spijtig.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Heerlijk rustig

idh
    30-4-2010

De costa da Luz is zo relaxed en zo heerlijk rustig... Zahara past prima in dat beeld. Absoluut geen massaal toerisme, mooie stranden, prima eten, alles erg betaalbaar. Wij verbleven in een klein hotelletje aan het strand, van een wat oudere man die geen woord niet-Spaans sprak. Vanaf het dakterras kon je 's avonds heerlijk over de zee uitkijken met een biertje in de hand. Wat wil je nog meer?

Uitgaansvertier is er verder niet, gewoon lekker slenteren, ergens neerploffen, drankje, hapje, en tot rust komen.

Gereisd Met partner in juni 2007

Ideaal voor een rustige zonvakantie

Ernst
    16-1-2009

Het ligt er helemaal aan wat je zoekt: als je het leuk vindt om door een klein, redelijk authentiek dorpje te slenteren, goed en lekker echt Spaans wilt eten, houdt van een strand waar niet iedereen zij aan zij ligt, dan is dit een goede keus. De Telegraaf is er inderdaad niet te koop, je krijgt er geen broodje kroket, op je kamer is geen satelliet TV, en er zijn geen disco's. Eigen badlaken meenemen, er is geen ligbeddenverhuur. Voor ons perfect, maar smaken verschillen. Auto is wel gewenst, anders maar twee bussen per dag vanaf Cadiz (ook een mooie stad, trouwens)

Gereisd Met partner in september 2008

leuk plaatsje met prachtig strand

moniek
    19-8-2008

inderdaad geen plaats met bruisend uitgaansleven en soevenierswinkels, maar wel nog het echte spanje.. gezellig plaatsje dat nog niet is volgebouwd met hoge flats, maar gewoon witte laagbouw en met echt prachtige stranden!! costa de la luz echt veel mooier dan costa del sol!

Gereisd Anders in augustus 2008
Zahara de los Atunes scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews