Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

147 Reviews over Los Montes

• 9Dries Ruts11-09-2020

Zeer nette B&B. Gastvrije uitbaters. Prima ligging

Prima ontbijt. Uitbaters staan met tips klaar. Mogelijkheid om ook ‘s avonds lekker te eten.

• 10Steve Van de Walle09-08-2020

Fantastisch ,echte aanrader

Voor de eerste keer verbleven voor 14 dagen bij Dirk en Martine van Los Montes en zeker niet onze laatste keer! We hebben ons heel veilig gevoeld tijdens de corona periode. De nodige veiligheidsmaatregelen werden genomen en de kamer werd heel netjes gepoetst en ontsmet. De B&B is mooi en heel rustig gelegen, met een prachtig uitzicht op de bergen. Martine en Dirk zijn ook heel gastvrij en hulpvaardig. Niets is hun teveel! Ook sterk aanbevolen om lekker te eten! Een topadresje!

• 10Palma01-08-2020

We worden het hier nooit beu.

Wij waren hier voor de 4de keer op rij. Dat zegt genoeg! Een topadres op een toplocatie. Van de Covid problemen niets ervaren daar men in Spanje de maatregelen zeer goed volgt. Er waren ook geen besmettingen gekend in Andalucia; Als alles meevalt komen wij nog eens terug binnen 6 weken want we voelen ons hier veiliger dan thuis op dit moment. Martine en Dirk doen alles wat ze kunnen om het de gasten aangenaam te maken. De apotheose is wanneer je langs een zandweggetje op hun domein komt: schitterend zicht, rust en prachtige tuin. En voor het diner wordt je verwend met superlekkere gerechten. Wij komen nog eens een 5de keer terug (en een 6de, 7de...)

• 10Celine30-07-2020

Super

Vriendelijke mensen, heerlijk eten, veel stadjes om te bezoeken en nog meer activiteiten om uit te kiezen. Martine en Dirk zullen je laten weten wat de beste plekjes zijn en je met plezier helpen bij het plannen van alle uitstappen. Ze hebben altijd tips en tricks achter de hand die je zeker ten harte mag nemen. De uitstappen die wij hebben gedaan (Cordoba, Nerja, Almunjecar, Frigiliana, ...) waren zeker de moeite waard. Het enige nadeel is het oprijden van de heuvel, maar er staat ook een wagen ter beschikking voor verhuur die dit zonder probleem aankan. Op het einde van de dag kun je lekker languit uitrusten aan of afkoelen in het zwembad van de B&B. De mooie en nette kamers beschikken over een ruime douche en een groot bed. Daarnaast is er airconditioning en een grote fan aanwezig om de kamer af te koelen voor het slapengaan. Ten laatste kun je aan het terrasje voor de kamer genieten van de zonsondergang of zonsopgang over de heuvels

• 9Karina Alenbergs08-11-2019

Prachtig verblijf

Aangenaam verblijf, prachtige omgeving, lekker eten en een zeer gastvrij onthaal.

• 10PALMA SALVO23-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Het is een buitengewoon B&B. Prachtig gelegen, zeer vriendelijke uitbaters, veel te zien in de regio en allemaal goed te doen qua afstand. Dirk en Martine verwennen hun gasten volledig. Het zin 2 uitstekende koks!!

• 10Laura22-09-2019

Fantastische plaats!!

Wij hebben hier alweer een geweldige vakantie gehad. Lekker eten, prachtig uitzicht, mooie kamers en een geweldig koppel dat de B&B met plezier uitbaat.

Bedankt voor een geweldige vakantie.

• 10Heidi MAEKELBERG10-08-2019

Mooi, zalig, relax.

Deze B&B is een heel mooi domein in een hele mooie omgeving. Geen enkele dag raakte ik uitgekeken op het uitzicht. Hele propere ruime kamers, goede douche en badkamer, super leuk: je eigen stoeltjes en tafeltje op terrasje aan je kamer. 's Nachts heel stil en rustig, je hoort niets van de buren. Dirk en Martine zijn heel aangename uitbaters, geven je alle uitleg die je nodig hebt. Lekker en voldoende ontbijt, aangename setting. Heel mooie ligging van het zwembad. De locatie van de B&B is een ideale plaats om daguistappen te doen, te genieten van de drukte in Malaga en Nerja, aan zee maar 's avonds terugkeren naar de rust. Met een drankje in de hand in de buitenzithoek/bar relax vertellen over je dagje en plannen maken voor morgen... Zalig. Bedankt Dirk en Martine voor dit leuk en aangenaam logement. Alles was perfect.

• 8Joyce Janssens06-08-2019

Pareltje

Alleen maar positieve ervaringen ! Aan iedereen aan te raden

• 10Hugo Maddy21-06-2019

Zalig verblijf!

Voor de derde keer in B&B Los Montes gelogeerd en we hebben er weer een prachtige vakantie beleefd. We genoten van de omgeving, de toffe andere gasten, het lekkere eten, de leuke activiteiten, tochtjes naar interessante plaatsen als Ronda , Cordoba..., strand, zalig niets doen... Met een schitterend uitzicht op het meer van Viñuela en de berg La Maroma is Los Montes perfect gelegen om te genieten van de rust maar ook om de regio Malaga en de wat verder gelegen plaatsen te ontdekken. Dirk en Martine zorgen uitstekend voor hun gasten: een warm onthaal, prima onderhouden kamers, terrassen, zwembad, ze geven alle mogelijke informatie over de streek, auto en fietsroutes, eetgelegenheden, activiteiten....enz. De kookkunst is er van hoog niveau, niet te missen. Een top-ervaring, zeker een aanrader.

Bed & Breakfast Los Montes info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lg. Los Montes 15, 29713