Bed and Breakfast Los Montes

138 reviews over Bed and Breakfast Los Montes in het Nederlands

Zalig verblijf!

Hugo Maddy
21-6-2019

Voor de derde keer in B&B Los Montes gelogeerd en we hebben er weer een prachtige vakantie beleefd. We genoten van de omgeving, de toffe andere gasten, het lekkere eten, de leuke activiteiten, tochtjes naar interessante plaatsen als Ronda , Cordoba..., strand, zalig niets doen... Met een schitterend uitzicht op het meer van Viñuela en de berg La Maroma is Los Montes perfect gelegen om te genieten van de rust maar ook om de regio Malaga en de wat verder gelegen plaatsen te ontdekken. Dirk en Martine zorgen uitstekend voor hun gasten: een warm onthaal, prima onderhouden kamers, terrassen, zwembad, ze geven alle mogelijke informatie over de streek, auto en fietsroutes, eetgelegenheden, activiteiten....enz. De kookkunst is er van hoog niveau, niet te missen. Een top-ervaring, zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2019

The place to be voor een geslaagde vakantie!

Ronald Adriaenssens
9-6-2019

Wij hebben steeds het gevoel daar 'thuis' te komen (zesde keer). Martine en Dirk (gastvrouw en -heer) zorgen dan ook dat je (telkens) dat gevoel krijgt. Wat ons o.a. aantrekt is het verblijf met de leuke (4) kamers, de omgeving. Het lekkere eten (ontbijt en dinner - niet alle avonden) is niet te versmaden en telkens verrast Dirk ons met zijn kookkunstjes. Het uitzicht (vergezicht) vanop het verblijf kan je met geen geld kopen! Werkelijk verbluffend met o.a. de berg Maroma! De verschillende mogelijkheden voor uitstappen (naar zee of het binnenland in). Wandelen en fietsen vormen een mooie afwisseling om de nabije omgeving te ontdekken. Gewoon genieten van het zwembad kan ook! Up to date informatie over allerlei uitstappen worden op eenvoudig verzoek ingevuld met details door Dirk en Martine. Kortom, wij zijn tevreden huiswaarts gevlogen! De mooie herinnering blijft! Moet je OOK eens doen!

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeker een aanrader

Johan en Els
21-5-2019

Een week bij Bed & Breakfast Los Montes We werden goed ontvangen door Dirk en Martine. Wat een top locatie , wat een uitzicht ,gewoon niet te beschrijven. We voelden ons meteen thuis. Ook met de andere gasten was er een klik. Eten is top . Zelfs voor vegetariërs. Voor uitstapjes kun je ze alles vragen. Dirk en Martine zijn uitstekende gastheer en gastvrouw en zorgen er ook voor dat je je thuis voelt. Alles tot in de puntjes geregeld.

Dirk en Martine ,ontzettend bedankt voor deze geweldige week.

Gereisd Met partner in mei 2019

Een heerlijke plek met veel persoonlijke aandacht

Arie van Vuuren
4-5-2019

Kleinschalig en zeer compleet. De eigenaars hebben veel persoonlijke aandacht voor de gasten en geven praktische tips over de vele mogelijkheden die de streek biedt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer leuke, aangenaam vakantieadres.

Heyndrickx Christine
25-4-2019

zeer goede B&B. Mooi gelegen in de bergen, heel rustig, mooie uitzichten. Dirk en Martine ontvingen ons met open armen. Zeer goede bedden, mooie kamer en praktische badkamer. Het zwembad nodigt uit om er direct in te springen. Fijn dat er badhanddoeken voor aan het zwembad voorzien zijn. Zeer goede samenwerking met de fietsenverhuurder. De fietsen worden, mits een vergoeding, ter plaatse gebracht en afgehaald. Wat heel praktisch is. De fietsen zijn ook in uitstekende staat en van zeer goede kwaliteit. Lekker ontbijt en fijn dat je er 's avonds kan dineren...

Gereisd Met partner in april 2019

Prachtige B&B

Nicole
8-10-2018

+: De rust, lekkere eten, goede uitleg wanneer en waar je iets kan doen of zien. Vriendelijkheid en behulpzaamheid. Uitzicht.

-:NIKS

Gereisd Met vrienden in september 2018

An en Francis
5-10-2018

Mooie B&B met prachtige uitzichten. We voelden ons ook onmiddellijk thuis. Heel mooie omgeving, leuke uitstappen gemaakt met de tips van Dirk en Martine. Plan A is ook een aanrader voor allerlei activiteiten. Heerlijk gegeten en genoten van de rust!

Gereisd Met partner in september 2018

Uitstekend

Familie Debels
19-9-2018

Je bent er onmiddellijk thuis. Vriendelijk onthaal. Uitstekende keuken. Lekker genieten van de omgeving en tuin alsook het zwembad. Deskundige uitleg over de mogelijke excursies door de eigenaar. Toch één van de beste B&B's die we al aandeden.

Gereisd Met partner in september 2018

Uitstekend!

Van Emmerick Lydia
10-9-2018

Heel gastvrij, lekker eten, prima kamers, rustig gelegen. Toffe uitstappen gedaan, dankzij info die we kregen.

Gereisd Met vrienden in september 2018

schitterende B&B op een zalige locatie

FenC 2830
3-9-2018

onmiddelijk het thuisgevoel , een gastvrouw en gastheer die steeds paraat staan met de nodige info en tips Lekker ontbijten en eten met een prachtig uitzicht en een soms indrukwekkende stilte. Een avontuurlijke weg om de B&B te bereiken is een extraatje Martine en Dirk doe vooral verder zoals jullie bezig zijn.... tot de volgende keer

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Los Montes in Viñuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Los Montes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.