Hotel La Viñuela

Hotel La Viñuela
8,6

5 tips over Hotel La Viñuela

Marleentjuh, 27-6-2017
Lekker uit eten kan in het restaurant van het hotel, maar het is ook leuk om lokale restaurantjes te proberen. Wij zijn bij El Horno geweest en bij Pizzeria La Vinuela. Beide heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Hans de Vries, 13-8-2013
Boek bij voorkeur comfortkamer met uitzicht op de bergen
John1963, 29-1-2013
Dit hotel wordt door Spanjaarden veel gebruikt als trouwlocatie. Dit zou door mensen ervaren kunnen worden als overlast. Wij hebben dat ervaren als bijzonder.....

We hebben een aantal aanbieders voor La Viñuela voor je op een rij gezet:

Wim, 4-8-2012

Ideale uitvalbasis voor bezoek aan Granada, Malaha en de Nerjat.

Is ongeveer 45 minuten rijden naar Malaha en 20 min naar de kust.

Gunter, 24-1-2012
Een auto huren is wel een must. Je kan van daaruit de bergdorpjes verkennen. Een bezoekje brengen aan Nerja of Malaga. Torre del Mar is ongeveer 15 minuutjes rijden als je het strand echt niet kan missen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Viñuela voor je op een rij gezet: