Vakantiehuis Huetor Casitas

Vakantiehuis Huetor Casitas
9,4

20 tips over Vakantiehuis Huetor Casitas

T.Veliscek, 19-7-2015

De plaatsen Nerja en Granada zijn erg mooi. Vooral het Alhambra in Granada. Advies is wel om van te voren kaarten te reserveren. Wij hadden dit niet gedaan en hebben 2 uur in de rij staan wachten. De rij was niet eens lang, maar er mogen maar een paar mensen per half uur naar binnen.Als je reserveert mag je zo door.

We zijn twee dagen naar Sevilla geweest. Dit ligt op ong. 230 km rijden. We hebben een overnachting geboekt. Dit is een prachtige stad die zeer de moeite waard is om te bezoeken.

dethmer, 15-6-2015

Ideaal oord voor wie een relaxte vacantie wenst. Goede wandelmogelijkheden. Veel lieflijke dorpen nabij. Meer uitgesproken pret eveneens nabij. Kortom, voor elk wat wils.

Wat verder rijden en werelderfgoederen zijn te bezichtigen.

Uiterst aangenaam klimaat. Overigens was dit ons vierde verblijf op deze locatie.

Renate, 18-5-2015
Zeker aan te bevelen zijn het Al Hambra (Granada) en de rotsformaties van El Torcal.

We hebben een aantal aanbieders voor Huetor Casitas voor je op een rij gezet:

Carmen, 22-9-2014

Voor een zeer goed en betaalbaar eetadres kan je terecht bij 'El Charco', zoals de naam al aangeeft worden de vleesgerechten op de houtskoolgrill.

Ook 'Las Orguiedas' is een bezoek waard! Verrassende gerechten tegen zeer betaalbare prijzen, een hotel/restaurant gerund door een Nederlands stel, die dit met heel veel liefde doen sinds maart 2014.

Heel bijzonder zijn de rotsformaties in het Nationale Park! 'El Torcal'

Krammie, 19-9-2014
Vanwege de afgelegen ligging is het aan te raden om voldoende boodschappen in huis te hebben. Wij hebben Granada en Alhambra in twee dagen gedaan. Mocht je een totaal ticket voor Alhambra voor de ochtend of middag hebben, houd er dan rekening mee dat je met een ochtend ticket middags na 14.00 uur geen toegang meer hebt tot het Generalife, Alcazaba en de tuinen en omgekeerd met een middag ticket ’s ochtends voor 14.00 uur geen toegang tot hebt tot het Generalife, Alcazaba en de tuinen.
Irene, 5-7-2014

Bezichtig pittoresk Comares bovenop een berg. Uitzicht overweldigend.

Ga vooral eens eten in Las Orquideas in Los Romanes. Dit hotel/restaurant wordt door de Nederlandse Richard en Diana geleid. Het kleine hotel is zeer bijzonder ingericht en het restaurant heeft een panorama-uitzicht over het meer. Hier geen 'boers' eten maar prachtig kunstwerkjes op je bord met bijzondere smaken. Huur een kano bij Outdoor Centre Vinuela. Even zoeken want opstartend bedrijfje (naast Hotel Vinuela). Leuk varen!

Hannie, 3-7-2014
Het Alhambra en de Arabische wijk in Granada, het strand in Torre del Mar.
Peter en Jolanda, 25-6-2014
Wij gingen voor Andalucia en vonden vooral Nerja (45km), El Torcal en de witte dorpjes heel mooi, evenals het Alhambra in Granada (kleine 2 uur). Groot winkelcentrum met supermarkt aan de A7 bij Torre del Mar. Resto El Charco in Los Romanes (+/- 2 km) is uitstekend en niet duur, de 2 resto's bij de camping zijn iets minder.
Josephine, 26-5-2014
Zorg voor voldoende boodschappen het dorp ligt wat verder weg.
dauphineslokker, 19-4-2014
Wij gingen steeds ergens lunchen, 's-avonds iets makkelijks in het huisje, is goed bevallen. Nerja is leuke badplaats, leuk winkelen, Comares is heel apart dorpje bovenop een berg, Natureparc ri. Canillas is prachtig, eten moet je daar bij Bodega de Juan Maria, supergoed. Ook goed is El Balandro in Benajarafe. Ook mooi El Torcal bij Antequera, ongelooflijk mooi, lopen of busje naar de top voor 3 euro. Onderweg koffie of lunch bij prachtig gelegen cafe in Villanueva de Conception, van Engelse.

We hebben een aantal aanbieders voor Huetor Casitas voor je op een rij gezet: