Vakantiehuis Huetor Casitas

9,4

57 reviews over Vakantiehuis Huetor Casitas in het Nederlands

ellen
12-7-2018

Prachtig gelegen complex. Zeer schoon en netjes huis. Isabel is een zeer attente en vriendelijke gastvrouw. Het ligt wel wat afgelegen maar dan heb je wel rust, met de auto kan je alle kanten op. Restaurant Miguel in het dorp is fantastisch. Wij hebben erg genoten.

Fantastisch en ik zou zo weer terugkeren.

Eugène Prince
24-6-2018

Een klein resort van 4 twee onder één kaphuizen, voorzien van alle gemakken met een prachtig terras uitkijkend over de prachtige natuur en het meer. Eigenaresse is zeer vriendelijk. Huizen zijn zeer schoon en uiterst goed verzorgd en prima onderhouden. Eigenaresse woont niet op het terrein, maar een WhatsAppje en er wordt direct gereageerd. Tip: mogelijk alleen in deze tijd van het jaar bij aankomst op zaterdagavond , zorg dat je wat te eten hebt, want

's zondags zijn dan nog alle winkels gesloten. Mogelijk is dat anders in het hoogseizoen. Alleen maar lof !!!!

Er zijn eigenlijk geen min punten te noemen. Zeer rustige omgeving, waar je echt kunt genieten, als je van rust houdt. Mooi zwembad, erg clean en onderhouden.

Super

Marcel
16-6-2018

Perfect huis, enige wat mist is afwasmachine. Voor de rest helemaal top. Lekker rustig. Geen drukte bij zwembad. Nou waren wij in het voorseizoen. Auto heb je absoluut nodig. Ook Isabel, de beheerdster is heel aardig en behulpzaam. Heerlijke 2 weken gehad.

Vacanceselect

Erg afgelegen maar dat is juist de charme van de vakantieplek, met de auto is het allemaal prima te bereiken. Erg luxe huis met 2 badkamers en 2 persoonsbedden en voor en achter een terras wat met de wind die soms waait erg prettig is. Isabella is makkelijk aanspreekbaar. Wij vonden het in een woord: geweldig!

Spectaculair

Joke
24-5-2018

Echt vakantie! Prachtig huisje ( super schoon en van alle gemakken voorzien) en een fenomenaal uitzicht. Vanuit Nederland de reisafstanden al uitgezocht, soms lang, maar voor een dagtocht prima te doen. De steden Granada, Córdoba en Sevilla zijn prachtig en prima te rijden. Isabel ( gastvrouw) goed bereikbaar, gastvrij en met veel tips ! Eigenlijk heb ik nauwelijks zo’n superplek en superhuisje meegemaakt!! Als ik een tip zou mogen geven? Het tweepersoonsbed mag iets groter en 2 ligbedjes op het terras zouden een waardevolle aanvulling zijn. Ik geef nu al een 9.9, maar met deze toevoegingen een 11

Heerlijke plek, wel wat afgelegen

Kizcho64
12-5-2018

Wij sluiten ons aan bij alle positieve recensies. Hele fijne plek, prima huisje, kraakhelder en van alle gemakken voorzien. Gastvrije ontvangst, Isabel is altijd bereikbaar per whatsapp en heeft verschillende tips voor uitstapjes in de omgeving. Het enige nadeel is dat alle bezienswaardigheden minimaal op een half uur rijafstand liggen, vaker een uur. Dat maakt het aantal autominuten wel wat veel als je maar een 8-daagse vakantie hebt. Even verse broodjes halen bij het bakkertje in het dorp is er niet bij, maar het prachtige uitzicht en de absolute rust maken veel goed.

Heerlijke plek die voelt als thuis!

Charlotte Boersma
30-4-2018

Heerlijke plek!!! Zeer gastvrije ontvangst door de eigerenaresse die ons door de late aankomst aan het begin van de toegangsweg heeft opgewacht. Mooi appartement in huiselijke sfeer met alles wat je nodig hebt. Je hoeft echt niets mee te slepen van thuis. Eigen wasmachine in het huisje. 2 badkamers per huisje met ligbad en douche! Mooi uitzicht vanaf het terras. Lekker zwembad! Voor de kinderen is er verder niets te doen, maar daar hadden die van ons (10 en 7 jaar) geen last van. Zwembad was leuk genoeg en verder gewoon lekker klimmen in de olijfbomen.

Auto is wel aan te raden. Voor alles ben je minimaal 20-30 min onderweg. Centraal gelegen om steden als Malaga en Nerja te bezoeken. Torre del Mar op 30 min afstand is een leuke badplaats. Cordoba ook een mooie stad, wel iets verder rijden.

Geweldige locatie en vakantieadres

R.J. en C.Vermeer
17-3-2018

Mooie locatie, goed uitgerust huis met mooi uitzicht en zeer gastvrije, aardige gastvrouw/eigenaar die ons’s avonds laat bij de lastige toegangsweg opwachtte.

Tijdens koud weer nauwelijks voldoende warm te krijgen. Wel goede open haard

Prachtig en zeer net appartement

Christel
11-3-2018

Prachtig gelegen appartement met zicht op het meer en de bergen. Zeer netjes! Groot en aangenaam terras. Zeer vriendelijk onthaal . We hadden wel een iets koudere week , zodat het 's avonds wel wat kouder was dan we hadden verwacht.

Zeer vriendelijk ontvangst door eigenaresse van de appartementen. Zij kwam met goede tips over bezienswaardigheden en festivals in de omgeving. Heerlijk huisje, groot met alle voorzieningen. Lekker zwembad. Rustige omgeving, maar met de auto alles goed te bereiken (Malaga, de kust). Echt zeer genoten en een aanrader!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huetor Casitas in Viñuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huetor Casitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.