Vakantiehuis Huetor Casitas

55 reviews over Vakantiehuis Huetor Casitas in het Nederlands

Super

Marcel
16-6-2018

Perfect huis, enige wat mist is afwasmachine. Voor de rest helemaal top. Lekker rustig. Geen drukte bij zwembad. Nou waren wij in het voorseizoen. Auto heb je absoluut nodig. Ook Isabel, de beheerdster is heel aardig en behulpzaam. Heerlijke 2 weken gehad.

Erg afgelegen maar dat is juist de charme van de vakantieplek, met de auto is het allemaal prima te bereiken. Erg luxe huis met 2 badkamers en 2 persoonsbedden en voor en achter een terras wat met de wind die soms waait erg prettig is. Isabella is makkelijk aanspreekbaar. Wij vonden het in een woord: geweldig!

Spectaculair

Joke
24-5-2018

Echt vakantie! Prachtig huisje ( super schoon en van alle gemakken voorzien) en een fenomenaal uitzicht. Vanuit Nederland de reisafstanden al uitgezocht, soms lang, maar voor een dagtocht prima te doen. De steden Granada, Córdoba en Sevilla zijn prachtig en prima te rijden. Isabel ( gastvrouw) goed bereikbaar, gastvrij en met veel tips ! Eigenlijk heb ik nauwelijks zo’n superplek en superhuisje meegemaakt!! Als ik een tip zou mogen geven? Het tweepersoonsbed mag iets groter en 2 ligbedjes op het terras zouden een waardevolle aanvulling zijn. Ik geef nu al een 9.9, maar met deze toevoegingen een 11

We hebben een aantal aanbieders voor Huetor Casitas voor je op een rij gezet:

Heerlijke plek, wel wat afgelegen

Kizcho64
12-5-2018

Wij sluiten ons aan bij alle positieve recensies. Hele fijne plek, prima huisje, kraakhelder en van alle gemakken voorzien. Gastvrije ontvangst, Isabel is altijd bereikbaar per whatsapp en heeft verschillende tips voor uitstapjes in de omgeving. Het enige nadeel is dat alle bezienswaardigheden minimaal op een half uur rijafstand liggen, vaker een uur. Dat maakt het aantal autominuten wel wat veel als je maar een 8-daagse vakantie hebt. Even verse broodjes halen bij het bakkertje in het dorp is er niet bij, maar het prachtige uitzicht en de absolute rust maken veel goed.

Heerlijke plek die voelt als thuis!

Charlotte Boersma
30-4-2018

Heerlijke plek!!! Zeer gastvrije ontvangst door de eigerenaresse die ons door de late aankomst aan het begin van de toegangsweg heeft opgewacht. Mooi appartement in huiselijke sfeer met alles wat je nodig hebt. Je hoeft echt niets mee te slepen van thuis. Eigen wasmachine in het huisje. 2 badkamers per huisje met ligbad en douche! Mooi uitzicht vanaf het terras. Lekker zwembad! Voor de kinderen is er verder niets te doen, maar daar hadden die van ons (10 en 7 jaar) geen last van. Zwembad was leuk genoeg en verder gewoon lekker klimmen in de olijfbomen.

Auto is wel aan te raden. Voor alles ben je minimaal 20-30 min onderweg. Centraal gelegen om steden als Malaga en Nerja te bezoeken. Torre del Mar op 30 min afstand is een leuke badplaats. Cordoba ook een mooie stad, wel iets verder rijden.

Geweldige locatie en vakantieadres

R.J. en C.Vermeer
17-3-2018

Mooie locatie, goed uitgerust huis met mooi uitzicht en zeer gastvrije, aardige gastvrouw/eigenaar die ons’s avonds laat bij de lastige toegangsweg opwachtte.

Tijdens koud weer nauwelijks voldoende warm te krijgen. Wel goede open haard

Prachtig en zeer net appartement

Christel
11-3-2018

Prachtig gelegen appartement met zicht op het meer en de bergen. Zeer netjes! Groot en aangenaam terras. Zeer vriendelijk onthaal . We hadden wel een iets koudere week , zodat het 's avonds wel wat kouder was dan we hadden verwacht.

Zeer vriendelijk ontvangst door eigenaresse van de appartementen. Zij kwam met goede tips over bezienswaardigheden en festivals in de omgeving. Heerlijk huisje, groot met alle voorzieningen. Lekker zwembad. Rustige omgeving, maar met de auto alles goed te bereiken (Malaga, de kust). Echt zeer genoten en een aanrader!

Kleinschalig. Mooie huisjes met groot terras, geweldig uitzicht en heel rustig, goeie tips gekregen van heel vriendelijke eigenaresse Isabel.

Zalig genieten van rust

Katrijn
5-9-2017

Oase van rust. De huisjes zijn zeer geriefelijk, proper en ruim. Groot terras met barbecue en prachtig uitzicht! Zwembad is voldoende groot voor het aantal huisjes, alsook de ligstoelen. Zeer vriendelijke eigenares. Winkels liggen iets verder weg, een auto is een noodzaak om de buurt te verkennen. Dit is een absoluut topadres voor wie van rust houdt!

We hebben een aantal aanbieders voor Huetor Casitas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huetor Casitas in Viñuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huetor Casitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Huetor Casitas scoort een 9.35 uit 10 op basis van 77 reviews.