Vakantiehuis Huetor Casitas

81 reviews over Vakantiehuis Huetor Casitas

• 2019
    9Christina21-10-2019

Heerlijk!

Heerlijk rustige plek, kleinschalig complex met perfecte huisjes, goed ingericht, fijn zwembad. Alles is er! Goede uitvalsbasis voor bezoek aan de steden en leuke kleine dorpjes in de omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10AndriesK20-06-2019

Klasse!

Een schitterende locatie met een prachtig gesitueerde woning. Twee onder één kap. Op het terrein liggen 8 woningen die allemaal een schitterend uitzicht hebben op het meer van Vinuela. De huizen zien er prachtig en zeer goed verzorgd uit. Met name jet terras, met bbq, is een plekje waar je blijft zitten. Als de zon te veel wordt is er een mooie overkapping, waar je lekker beschut zit. Als uitvalsbasis is Histor ook prima geschikt voor trips naar Malaga, Granada, Nerja, Cordoba en niet te vergeten Caminito del Rey.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10ellen12-07-2018

Prachtig gelegen complex. Zeer schoon en netjes huis. Isabel is een zeer attente en vriendelijke gastvrouw. Het ligt wel wat afgelegen maar dan heb je wel rust, met de auto kan je alle kanten op. Restaurant Miguel in het dorp is fantastisch. Wij hebben erg genoten.

• 9Eugène Prince24-06-2018

Fantastisch en ik zou zo weer terugkeren.

Een klein resort van 4 twee onder één kaphuizen, voorzien van alle gemakken met een prachtig terras uitkijkend over de prachtige natuur en het meer. Eigenaresse is zeer vriendelijk. Huizen zijn zeer schoon en uiterst goed verzorgd en prima onderhouden. Eigenaresse woont niet op het terrein, maar een WhatsAppje en er wordt direct gereageerd. Tip: mogelijk alleen in deze tijd van het jaar bij aankomst op zaterdagavond , zorg dat je wat te eten hebt, want 's zondags zijn dan nog alle winkels gesloten. Mogelijk is dat anders in het hoogseizoen. Alleen maar lof !!!! Er zijn eigenlijk geen min punten te noemen. Zeer rustige omgeving, waar je echt kunt genieten, als je van rust houdt. Mooi zwembad, erg clean en onderhouden.

• 8Marcel16-06-2018

Super

Perfect huis, enige wat mist is afwasmachine. Voor de rest helemaal top. Lekker rustig. Geen drukte bij zwembad. Nou waren wij in het voorseizoen. Auto heb je absoluut nodig. Ook Isabel, de beheerdster is heel aardig en behulpzaam. Heerlijke 2 weken gehad.

• 9C Broos08-06-2018

Voor rustzoekers luxe huis en mooie omgeving.

Erg afgelegen maar dat is juist de charme van de vakantieplek, met de auto is het allemaal prima te bereiken. Erg luxe huis met 2 badkamers en 2 persoonsbedden en voor en achter een terras wat met de wind die soms waait erg prettig is. Isabella is makkelijk aanspreekbaar. Wij vonden het in een woord: geweldig!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Joke24-05-2018

Spectaculair

Echt vakantie! Prachtig huisje ( super schoon en van alle gemakken voorzien) en een fenomenaal uitzicht. Vanuit Nederland de reisafstanden al uitgezocht, soms lang, maar voor een dagtocht prima te doen. De steden Granada, Córdoba en Sevilla zijn prachtig en prima te rijden. Isabel ( gastvrouw) goed bereikbaar, gastvrij en met veel tips ! Eigenlijk heb ik nauwelijks zo’n superplek en superhuisje meegemaakt!! Als ik een tip zou mogen geven? Het tweepersoonsbed mag iets groter en 2 ligbedjes op het terras zouden een waardevolle aanvulling zijn. Ik geef nu al een 9.9, maar met deze toevoegingen een 11

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Kizcho6412-05-2018

Heerlijke plek, wel wat afgelegen

Wij sluiten ons aan bij alle positieve recensies. Hele fijne plek, prima huisje, kraakhelder en van alle gemakken voorzien. Gastvrije ontvangst, Isabel is altijd bereikbaar per whatsapp en heeft verschillende tips voor uitstapjes in de omgeving. Het enige nadeel is dat alle bezienswaardigheden minimaal op een half uur rijafstand liggen, vaker een uur. Dat maakt het aantal autominuten wel wat veel als je maar een 8-daagse vakantie hebt. Even verse broodjes halen bij het bakkertje in het dorp is er niet bij, maar het prachtige uitzicht en de absolute rust maken veel goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Charlotte Boersma30-04-2018

Heerlijke plek die voelt als thuis!

Heerlijke plek!!! Zeer gastvrije ontvangst door de eigerenaresse die ons door de late aankomst aan het begin van de toegangsweg heeft opgewacht. Mooi appartement in huiselijke sfeer met alles wat je nodig hebt. Je hoeft echt niets mee te slepen van thuis. Eigen wasmachine in het huisje. 2 badkamers per huisje met ligbad en douche! Mooi uitzicht vanaf het terras. Lekker zwembad! Voor de kinderen is er verder niets te doen, maar daar hadden die van ons (10 en 7 jaar) geen last van. Zwembad was leuk genoeg en verder gewoon lekker klimmen in de olijfbomen. Auto is wel aan te raden. Voor alles ben je minimaal 20-30 min onderweg. Centraal gelegen om steden als Malaga en Nerja te bezoeken. Torre del Mar op 30 min afstand is een leuke badplaats. Cordoba ook een mooie stad, wel iets verder rijden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9R.J. en C.Vermeer17-03-2018

Geweldige locatie en vakantieadres

Mooie locatie, goed uitgerust huis met mooi uitzicht en zeer gastvrije, aardige gastvrouw/eigenaar die ons’s avonds laat bij de lastige toegangsweg opwachtte. Tijdens koud weer nauwelijks voldoende warm te krijgen. Wel goede open haard

Gereisd met partner in maart 2018

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips