Vakantiehuis Casa Hollandia

9,5

69 reviews over Vakantiehuis Casa Hollandia in het Nederlands

Suntastic!

Menno, 13-4-2018

Volledig ontspannen op en rond de locatie, rustige plek, vriendelijke eigenaren, adembenemend uitzicht aan alle kanten. Zelfs mooier dan de foto's. Weggaan met de gedachte dat je er nog wel een maand zou kunnen blijven hangen.

Absolute aanrader

Anoniem, 2-4-2018

We hebben een heerlijke week gehad in Casa Hollandia. Het begon al in de aanloop naar onze vakantieweek waarin Jannie tips gaf over autohuur en ervoor zorgde dat we de vakantiewoning zonder problemen zouden kunnen vinden. Ter plekke aangekomen werden we door het uiterst vriendelijke echtpaar opgewacht om de ins en outs van de woning met ons te delen. Hoewel het weer het nog niet toeliet om van het zwembad te genieten was het vaak wel zonnig genoeg om van de buitenterrassen te kunnen genieten. Prachtig uitzicht!

Ook toen we door koude en regen waren 'veroordeeld' om een dagje in het huis door te brengen was het een feest, ondersteund door uitstekende verwarming, een gezellige sfeervolle inrichting en een paar grootbeeld televisies met zelfs Netflix abonnement. Absoluut een aanrader!

In 1 woord Fantastisch

personeelsuitje , 23-12-2017

Henk en Jannie hebben ons op een hele bijzondere manier een stukje van hun prachtige omgeving laten zien en proeven, wat een geweldige gastheer en gastvrouw.

Bedankt Henk en Jannie

Geweldig !!

Joop, 24-10-2017

Super, boven op de berg met een mooi uitzicht, geweldige gastvrijheid met de eigenaren Jannie & Henk , ze kunnen alles voor je regelen, voor ons hadden ze een leuke fietstocht en een marktdag in Torre Del Mar georganiseert. Mooie plaats met veel ruimte om het huis en ook een verwarmd zwembad, elke ochtend een goed verzorgd onbijt, echt zeer aan te bevelen, we komen hier zeker nog terug, super bedankt Jannie & Henk

Geweldig schitterend mooie dagen gehad!

S. Hendriks, 24-10-2017

Een SUPER accommodatie! Alles is aanwezig voor een fijne vakantie. Mooi huis, mooie omgeving en heel gastvrije eigenaren. Er hangt een hele fijne, warme en ontspannen sfeer. Heerlijk privé zwembad met een geweldig uitzicht. Op en top gezelligheid!

Je kunt in de nabije omgeving ook leuke activiteiten doen.

unieke locatie om heerlijk tot rust te komen.

familie van Riet, 24-10-2017

Casa Hollandia doet niet "hollands" aan, maar echt Spaans. Dit prachtige huis ligt op een berg in Vinuela en is van alle gemakken voorzien. uitzonderlijk goede wifi, vaatwasser, smart tv, wasmachine en droger...noem maar op. In één woord geweldig. Het enige minpuntje is, dat je wat verder weg zit van de bewoonde wereld, zodat je altijd een auto nodig hebt om naar de bakker te gaan of om een hapje te gaan eten. Een heerlijk prive zwembad met prachtig uitzicht en diverse zonneterrassen.

Rust, ruimte, privacy en panorama uitzicht.

Ben en Ann, 23-10-2017

Het ideale vakantie Villa met uitzicht op het meer Vinuela.

De villa geschikt voor 2-6 personen, de kamers zijn prachtig ingericht en de keuken heeft alles wat men zou kunnen wensen.

Er is voldoende ruimte in en om de Villa om te relaxen in de zon of in de schaduw.

Bij het privé zwembad is ook een buitenkeuken met een prachtig stenen zit-barbecue.

Hygiëne is daar top, alles spic en span schoon!

Er zijn in de directe omgeving voldoende bezienswaardigheden en winkeltjes voor de dagelijkse benodigdheden.

Een grote winkelcentrum in Torre del Mar en het strand is maar 20 minuten rijden.

Een min puntje: de weg naar de villa is nogal stijl.

Het was geweldig

Ria van Spreuwel, 23-10-2017

Het is zo prachtig daar dat moet je gezien hebben, goede temperaturen dicht bij zee

Schitterend uitzicht,mooie ligging

Familie van den Heuvel, 29-9-2017

Eigenaren erg attent en behulpzaam, rustig gelegen, fijn zwembad wat goed schoon werd gehouden. Direct bij het huis geen mogelijkheden om te wandelen echter enkele kilometers verder is het heerlijk wandelen bij het meer.

Ook voor speciale wensen is ruimte (parfum en chemische luchtjes allergie ) waarvoor onze hartelijke dank.

Unieke locatie

Caroline Wieltink, 22-7-2017

Geweldig huis met prachtig zwembad en veel privacy. Aan alles is gedacht door Jannie en Henk. Maakt alles en meer waard dan op de website staat.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Hollandia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Hollandia in Viñuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Hollandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Hollandia scoort een 9.45 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: