Vakantiehuis Casa Hollandia

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Hollandia
9,5

73 reviews over Vakantiehuis Casa Hollandia in het Nederlands

1 keer hier en je komt terug.

Herma,
23-10-2018

Het huis ligt op een prachtige locatie, op de top van een berg met uitzicht op het stuwmeer en bij helder weer aan de andere kant de zee. Het is een heel sfeervol huis zeker voor totale verhuur. Dan heb je de beschikking over een complete woning met alles er op en eraan, 3 slaapkamers, 2 badkamers, zwembad en een geweldige buiten keuken. Alles is prachtig aangelegd en verzorgd. Zeer schoon. Bij B en B zijn Jannie en Henk een paar heel gastvrije en onderhoudende verhuurders. Zeker een aanrader.

Adembenemend zo mooi

José Van den Broek,
23-10-2018

Geweldig verblijf, ontzettend gastvrij, lieve mensen, en een adembenemende omgeving en uitzicht.

Als je van rust en ontspanning houdt, is dit 100% een aanrader.

Angelle Spierings,
22-10-2018

Geweldige locatie boven op een berg met fantastische panorama uitzicht waar je helemaal tot rust komt. Henk & Jannie zijn zeer gastvrij en vriendelijk en weten veel over de omgeving en de leuke plekjes die een bezoekje waard zijn. Alles ziet er piekfijn en verzorgd uit, kortom een geweldige vakantie gehad samen met vriendin en hele mooie herinneringen gemaakt!

Geweldig!

Fatiha,
11-8-2018

Wij mochten 14 dagen genieten van het prachtige uitzicht. Het is een ideale locatie om even tot rust te komen. Het kwaliteit van het water in het zwembad werd dagelijks goed bijgehouden. Wij mochten Henk en Jannie ten alle tijden bereiken en dat gaf ons een goed gevoel! Het enige nadelig punt wat wij ons zouden kunnen voorstellen is dat de eerstvolgende stad ruim 20 minuten rijden is. Daarnaast is hartje Malaga een uur rijden. Let wel op dat de villa zich op het puntje van de berg bevind. Om er te komen dien je door stijle en smalle weg te komen

Volgend jaar weer?

Peter,
21-4-2018

Mijn schoonmoeder kreeg tranen in haar ogen omdat dit plekje zo mooi is. De ligging is ideaal om stedentripjes te doen. En het huis heeft alles wat je nodig hebt om te chillen. April was voor ons een goede maand om hier te zijn. Gemiddeld 25 graden. Een weekje uit de drukte heeft ons echt de rust gebracht waar we naar opzoek waren.

Suntastic!

Menno,
13-4-2018

Volledig ontspannen op en rond de locatie, rustige plek, vriendelijke eigenaren, adembenemend uitzicht aan alle kanten. Zelfs mooier dan de foto's. Weggaan met de gedachte dat je er nog wel een maand zou kunnen blijven hangen.

Absolute aanrader

Anoniem,
2-4-2018

We hebben een heerlijke week gehad in Casa Hollandia. Het begon al in de aanloop naar onze vakantieweek waarin Jannie tips gaf over autohuur en ervoor zorgde dat we de vakantiewoning zonder problemen zouden kunnen vinden. Ter plekke aangekomen werden we door het uiterst vriendelijke echtpaar opgewacht om de ins en outs van de woning met ons te delen. Hoewel het weer het nog niet toeliet om van het zwembad te genieten was het vaak wel zonnig genoeg om van de buitenterrassen te kunnen genieten. Prachtig uitzicht!

Ook toen we door koude en regen waren 'veroordeeld' om een dagje in het huis door te brengen was het een feest, ondersteund door uitstekende verwarming, een gezellige sfeervolle inrichting en een paar grootbeeld televisies met zelfs Netflix abonnement. Absoluut een aanrader!

In 1 woord Fantastisch

personeelsuitje ,
23-12-2017

Henk en Jannie hebben ons op een hele bijzondere manier een stukje van hun prachtige omgeving laten zien en proeven, wat een geweldige gastheer en gastvrouw.

Bedankt Henk en Jannie

Geweldig !!

Joop,
24-10-2017

Super, boven op de berg met een mooi uitzicht, geweldige gastvrijheid met de eigenaren Jannie & Henk , ze kunnen alles voor je regelen, voor ons hadden ze een leuke fietstocht en een marktdag in Torre Del Mar georganiseert. Mooie plaats met veel ruimte om het huis en ook een verwarmd zwembad, elke ochtend een goed verzorgd onbijt, echt zeer aan te bevelen, we komen hier zeker nog terug, super bedankt Jannie & Henk

Geweldig schitterend mooie dagen gehad!

S. Hendriks,
24-10-2017

Een SUPER accommodatie! Alles is aanwezig voor een fijne vakantie. Mooi huis, mooie omgeving en heel gastvrije eigenaren. Er hangt een hele fijne, warme en ontspannen sfeer. Heerlijk privé zwembad met een geweldig uitzicht. Op en top gezelligheid!

Je kunt in de nabije omgeving ook leuke activiteiten doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Hollandia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Hollandia in Viñuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Hollandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.