Vakantiehuis Casa Hollandia

71 reviews over Vakantiehuis Casa Hollandia in het Nederlands

Geweldig!

Fatiha
11-8-2018

Wij mochten 14 dagen genieten van het prachtige uitzicht. Het is een ideale locatie om even tot rust te komen. Het kwaliteit van het water in het zwembad werd dagelijks goed bijgehouden. Wij mochten Henk en Jannie ten alle tijden bereiken en dat gaf ons een goed gevoel! Het enige nadelig punt wat wij ons zouden kunnen voorstellen is dat de eerstvolgende stad ruim 20 minuten rijden is. Daarnaast is hartje Malaga een uur rijden. Let wel op dat de villa zich op het puntje van de berg bevind. Om er te komen dien je door stijle en smalle weg te komen

Volgend jaar weer?

Peter
21-4-2018

Mijn schoonmoeder kreeg tranen in haar ogen omdat dit plekje zo mooi is. De ligging is ideaal om stedentripjes te doen. En het huis heeft alles wat je nodig hebt om te chillen. April was voor ons een goede maand om hier te zijn. Gemiddeld 25 graden. Een weekje uit de drukte heeft ons echt de rust gebracht waar we naar opzoek waren.

Suntastic!

Menno
13-4-2018

Volledig ontspannen op en rond de locatie, rustige plek, vriendelijke eigenaren, adembenemend uitzicht aan alle kanten. Zelfs mooier dan de foto's. Weggaan met de gedachte dat je er nog wel een maand zou kunnen blijven hangen.

Absolute aanrader

Anoniem
2-4-2018

We hebben een heerlijke week gehad in Casa Hollandia. Het begon al in de aanloop naar onze vakantieweek waarin Jannie tips gaf over autohuur en ervoor zorgde dat we de vakantiewoning zonder problemen zouden kunnen vinden. Ter plekke aangekomen werden we door het uiterst vriendelijke echtpaar opgewacht om de ins en outs van de woning met ons te delen. Hoewel het weer het nog niet toeliet om van het zwembad te genieten was het vaak wel zonnig genoeg om van de buitenterrassen te kunnen genieten. Prachtig uitzicht!

Ook toen we door koude en regen waren 'veroordeeld' om een dagje in het huis door te brengen was het een feest, ondersteund door uitstekende verwarming, een gezellige sfeervolle inrichting en een paar grootbeeld televisies met zelfs Netflix abonnement. Absoluut een aanrader!

In 1 woord Fantastisch

personeelsuitje
23-12-2017

Henk en Jannie hebben ons op een hele bijzondere manier een stukje van hun prachtige omgeving laten zien en proeven, wat een geweldige gastheer en gastvrouw.

Bedankt Henk en Jannie

Geweldig !!

Joop
24-10-2017

Super, boven op de berg met een mooi uitzicht, geweldige gastvrijheid met de eigenaren Jannie & Henk , ze kunnen alles voor je regelen, voor ons hadden ze een leuke fietstocht en een marktdag in Torre Del Mar georganiseert. Mooie plaats met veel ruimte om het huis en ook een verwarmd zwembad, elke ochtend een goed verzorgd onbijt, echt zeer aan te bevelen, we komen hier zeker nog terug, super bedankt Jannie & Henk

Geweldig schitterend mooie dagen gehad!

S. Hendriks
24-10-2017

Een SUPER accommodatie! Alles is aanwezig voor een fijne vakantie. Mooi huis, mooie omgeving en heel gastvrije eigenaren. Er hangt een hele fijne, warme en ontspannen sfeer. Heerlijk privé zwembad met een geweldig uitzicht. Op en top gezelligheid!

Je kunt in de nabije omgeving ook leuke activiteiten doen.

unieke locatie om heerlijk tot rust te komen.

familie van Riet
24-10-2017

Casa Hollandia doet niet "hollands" aan, maar echt Spaans. Dit prachtige huis ligt op een berg in Vinuela en is van alle gemakken voorzien. uitzonderlijk goede wifi, vaatwasser, smart tv, wasmachine en droger...noem maar op. In één woord geweldig. Het enige minpuntje is, dat je wat verder weg zit van de bewoonde wereld, zodat je altijd een auto nodig hebt om naar de bakker te gaan of om een hapje te gaan eten. Een heerlijk prive zwembad met prachtig uitzicht en diverse zonneterrassen.

Rust, ruimte, privacy en panorama uitzicht.

Ben en Ann
23-10-2017

Het ideale vakantie Villa met uitzicht op het meer Vinuela.

De villa geschikt voor 2-6 personen, de kamers zijn prachtig ingericht en de keuken heeft alles wat men zou kunnen wensen.

Er is voldoende ruimte in en om de Villa om te relaxen in de zon of in de schaduw.

Bij het privé zwembad is ook een buitenkeuken met een prachtig stenen zit-barbecue.

Hygiëne is daar top, alles spic en span schoon!

Er zijn in de directe omgeving voldoende bezienswaardigheden en winkeltjes voor de dagelijkse benodigdheden.

Een grote winkelcentrum in Torre del Mar en het strand is maar 20 minuten rijden.

Een min puntje: de weg naar de villa is nogal stijl.

Het was geweldig

Ria van Spreuwel
23-10-2017

Het is zo prachtig daar dat moet je gezien hebben, goede temperaturen dicht bij zee

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Hollandia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Hollandia in Viñuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Hollandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.