Villa Casa del Suenos

9.3Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Viñuela

Op vakantie geweest naar Casa del Suenos?

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

3 reviews over Villa Casa del Suenos

• 10marcel01-09-2015

Muy muy bien

We verbleven hier met vrienden, twee gezinnen met in totaal 4 kinderen (7-11jr). Het huis is zeer geschikt hiervoor doordat het appartement en de villa van elkaar gescheiden zijn. Alles was op en top geregeld. Huis was schoon en volledig (sfeervol) ingericht. Het zwembad is geweldig net als het uitzicht vanaf het balkon. Prima bakker op 5 minuten rijden en een perfect uitvalsbasis voor uitstapjes naar alle bezienswaardigheden in de buurt. Je hebt wel een auto nodig gezien de hoogteverschillen en afstanden. Wij hebben genoten van deze vakantie en kunnen dit huis alleen maar aanraden!

Angelique, Eigenaar, 21-11-2015

Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad! Misschien tot de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Nelleke Timmermans29-08-2015

weer geweldig

Villa Casa del Suenos is een fantastische villa als je wil genieten van de mooie omgeving van Andalusie. De villa is geweldig en zeer compleet. Het mooie grote zwembad maakt je vakantie helemaal af. Als je wil genieten van rust en wil relaxen is dit echt een toplocatie. Wij zijn al 4 keer geweest en we willen zo weer terug.

Angelique, Eigenaar, 21-11-2015

Goed om te horen dat jullie het steeds jullie zin hebben.Jullie zijn altijd welkom! Het huis staat nu op verhuursite.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8C.v.d.pol11-02-2013

Mooi villa

Alles goed verzorgd en ruimte genoeg. Een mooi uitzicht. Je hebt wel een auto nodig wil je de zee zien en excursies wil gaan maken. Het ligt verder wel centraal. En heerlijk om van het zwembad gebruik te kunnen maken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2013

0 tips over Villa Casa del Suenos