Sorteren

Reviews over Viñuela

Prachtige omgeving

Marleen
    27-6-2017

Leuk klein dorpje in het binnenland van Spanje. Ligging met uitzicht op een berg en vlakbij een groot meer. Leuke kleine lokale restaurants, zoals El Horno en Pizzeria La Vinuela.

Kei Skon,

Hans B
    29-10-2016

Nette woning. Veel activiteiten. Goede zorgen. Je komt hier niks te kort. Zeer goede gastheer en gastvrouw. Henk en Jannie. Hartelijk bedankt voor de mooie mannenweek. Het is voor herhaling vatbaar.

Midden in de natuur en met mooie landschappen!

ronald_adriaenssens
    26-9-2016

Erg rustige streek! Veel mogelijkheden voor leuke uitstappen.

Barney's
    29-3-2016

Ontzettend mooie streek, dorpje zelf is mooi maar op twee cafés na, niets te doen.

zeer mooie omgeving

Jos en Annie
    22-10-2015

Van hieruit heel veel mogelijkheden voor uitstapjes dichtbij en iets verder. Mooie witte dorpjes dichtbij. Ook het dichtstbijzijnde strand: Torre del Mar is heel gezellig met veel strand restaurantjes.

Viñuela scoort een 8,9 uit 10, op basis van 55 reviews