Sorteren

vakanties Viñuela

Reviews over Viñuela

1 keer hier en je komt terug.

Herma
    23-10-2018

Het huis ligt op een prachtige locatie, op de top van een berg met uitzicht op het stuwmeer en bij helder weer aan de andere kant de zee. Het is een heel sfeervol huis zeker voor totale verhuur. Dan heb je de beschikking over een complete woning met alles er op en eraan, 3 slaapkamers, 2 badkamers, zwembad en een geweldige buiten keuken. Alles is prachtig aangelegd en verzorgd. Zeer schoon. Bij B en B zijn Jannie en Henk een paar heel gastvrije en onderhoudende verhuurders. Zeker een aanrader.

Adembenemend zo mooi

José Van den Broek
    23-10-2018

Geweldig verblijf, ontzettend gastvrij, lieve mensen, en een adembenemende omgeving en uitzicht.

Als je van rust en ontspanning houdt, is dit 100% een aanrader.

Angelle Spierings
    22-10-2018

Geweldige locatie boven op een berg met fantastische panorama uitzicht waar je helemaal tot rust komt. Henk & Jannie zijn zeer gastvrij en vriendelijk en weten veel over de omgeving en de leuke plekjes die een bezoekje waard zijn. Alles ziet er piekfijn en verzorgd uit, kortom een geweldige vakantie gehad samen met vriendin en hele mooie herinneringen gemaakt!

Prachtige B&B

Nicole
    8-10-2018

+: De rust, lekkere eten, goede uitleg wanneer en waar je iets kan doen of zien. Vriendelijkheid en behulpzaamheid. Uitzicht.

-:NIKS

An en Francis
    5-10-2018

Mooie B&B met prachtige uitzichten. We voelden ons ook onmiddellijk thuis. Heel mooie omgeving, leuke uitstappen gemaakt met de tips van Dirk en Martine. Plan A is ook een aanrader voor allerlei activiteiten. Heerlijk gegeten en genoten van de rust!

Viñuela scoort een 8,8 uit 10, op basis van 55 reviews