Villa Los Huertos

Villa
Villa Los Huertos
9,7

1 review over Villa Los Huertos in het Nederlands

Zeer ruime kamers, prima uitvalsbasis

Ziggy Stardust, 9-9-2012

* ideale uitvalsbasis voor trips naar Cordoba, Sevilla, Granada

* ongeveer een halfuur van de zee (Malaga)

* zeer ruime en mooie kamers met elk een privé-badkamer met veel handdoeken en badproducten

* overal rolluiken, dus ideaal om overdag de warmte buiten te houden en 's nachts een donkere kamer te hebben

* ventilatoren in elke slaapkamer

* wasmachine (wasmiddel en wasverzachter zijn er ook)

* zeer vriendelijke gastheer en -vrouw --> zij komen regelmatig langs en zorgen ervoor dat het zwemwater er perfect blijft uitzien

* goed uitgeruste keuken (er was ook een voorraad zout, kruiden, thee, cacaopoeder,...)

* een heleboel comfortabele ligzetels buiten

* de sofa's in de kleine woonkamer vond ik iets te zwaar (verkleinden de ruimte), maar omdat we altijd buiten waren, was dit geen probleem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Los Huertos in Villanueva de la Concepción, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Los Huertos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Los Huertos scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: