Bed and Breakfast Casa Valle de Oro

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Valle de Oro
9,7

29 reviews over Bed and Breakfast Casa Valle de Oro in het Nederlands

Prima verblijf in mooie omgeving!

Ben
12-7-2018

Wij hebben een week doorgebracht in de prachtige accommodatie van Tatienne en Joost in Villenueva de Algaidas. Eerst vijf nachten in de casita en daarna nog twee nachten in de yurt te midden van de olijfbomen en met een ruisend stroompje op de achtergrond. Joost en Tatienne doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Dat begint al 's ochtends met een prima ontbijt met biologische producten en verse eieren van de eigen kippen op het erf. Daarna geven zij tips over wandeltochten in de omgeving, restaurants en bezienswaardigheden in de wijde omtrek. Het schitterende zwembad biedt verkoeling op het heetst van de dag. Joost en Tatienne zijn heel gastvrij en erg begaan met het milieu en bevlogen olijfoliemakers met olijven van het eigen erf. Kortom: een aanrader voor wie een rustige plek zoekt als uitvalsbasis voor excursies aan prachtige steden, stadjes en bezienswaardigheden op niet al te grote afstand.

Een combinatie van rust, natuur en cultuur.

Wim Boeren
24-6-2018

Een oase van rust, omgeven door olijfbomen, op slechts één uur rijden van het vliegveld van Malaga. Keuze uit een tweepersoonskamer, een appartement of een Yurt. Ruim van afmeting en ingericht met gevoel voor details. Bijzonder vriendelijke ontvangst door de Vlaamse eigenaren Joost en Tatienne. Zij kunnen de gasten zeer goed informeren over de bezienswaardigheden in de omgeving.

De eigenaren koken drie keer per week voor alle gasten die willen aanschuiven en eten dan zelf ook mee. Men heeft er vertrouwen in de mens, want thee, koffie, frisdrank, wijn ed. vul je zelf in op een lijstje en reken je af bij vertrek. Voor het eerst in m'n leven met yoga meegedaan. Zou ik meer moeten doen, maar ja .........

Ook belangrijk: alles was bijzonder netjes en schoon.

Je kan er de zelfgemaakte olijfolie van Valle de Oro proeven?

Topvakantie, genieten in alle rust én comfort.

Ann De Jonghe
26-5-2018

Wat een geweldige gastheer en gastvrouw zijn Joost en Tatienne! Met open armen ontvangen. Niets is hun teveel, ze doen er alles aan om hun gasten t naar hun zin te maken. Hun liefde voor Andalusië is echt hartverwarmend. Ze hebben tips in overvloed; van restaurantjes bij de lokale bevolking tot de toeristische trekpleisters. We voelden er ons onmiddellijk 'thuis'. Het bed in de kamer was zàlig. Elke nacht geslapen als een roosje. Volgende keer misschien eens een Yurt, die zien er geweldig uit. Onze batterijtjes waren volledig opgeladen. Je hebt wel een wagen (huurauto'tje) nodig, want hun parel van een B&B ligt verborgen in de prachtige olijfgaarden van Villanueva de Algaidas. Rust en natuur alom. Nog zoveel te zien en te doen, we gaan zeker en vast nog terug! Voor hun lekkere, gezonde ontbijtjes en maaltijden, de rust, de natuur... maar vooral ook voor de vriendschap van de hele familie; Ron, Mimi, Sehla,Lola,Tatienne & Joost! See you all soon xxx Kurt en Ann

Ontsnappen en Ontspannen

citiID
26-9-2017

Een heerlijke plek om te ontsnappen aan de drukte, afgelegen maar toch centraal genoeg om de dichte of verre omgeving te verkennen. Wij sliepen in de Yurt wat de ontspanning nog meer ten goede kwam, een fijne ervaring. Tatienne en Joost zijn de perfecte gastvrouw/heer. Ze voelen precies aan wat de noden zijn van jouw verblijf. Het ontbijt was heerlijk, vers, met zorg uitgekozen beleg en zelfgemaakte confituren en brood. Een perfect begin van de dag. En ze weten ook precies waar de lekkere adresjes in de omgeving zich bevinden. Keer op keer ook 's avonds lekker gegeten dankzij hun tips. Een echte aanrader!

Een heerlijke (vakantie)plek om tot rust te komen!

Alina & Mark
7-8-2017

Gastheer Joost en gastvrouw Tatienne weten precies wat nodig is om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen. Alles klopt, van slaapplek tot gastronomische verwennerij. En dit alles in de stijl van puur, passie en comfort.

Super vakantie gehad!

Guy & Karina
2-6-2017

Dankjewel Tatienne & Joost voor de pure verwennerij! Alles was perfect in orde.

We hebben er echt van genoten, zowel van de rust als van de ambiance momenten :-)

Een aanrader voor wie houdt van een vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt.

verbluffend!

Cathérine en Guy
28-5-2017

hartige en warme gastvrouw en gastheer. Prima accomodatie en service. Rustige en ontspannende uitvalsbasis.

Geweldig!

Arend en Tineke
13-5-2017

Hartelijke ontvangst, mooi, schoon huisje ( wij zaten in de casita) mooie ligging, heerlijk eten.

Leuke tips voor de omgeving, kortom een prima tijd gehad!

Onvergetelijk verblijf

Mathias
12-4-2017

In de bergen van Villanueva De Algaidas vind je een B&B vol liefde. Vanaf de verwelkoming voel je je volledig thuis, en dan moet je zelfs nog een rondleiding krijgen. De kamers zijn smaakvol ingericht met alle comfort en luxe die je nodig hebt. Er is een tevens een zeer mooi zwembad. Ik vind het ook een pluspunt dat er vanaf 's morgens een zachte ontspannende muziek opstaat zodat je direct goedgemutst wakker wordt. Er zijn veel gezellige hoekjes waar je kan ontspannen en iets lezen. Het ontbijt bestaat uit allemaal zelfgemaakte en verse producten. Probeer zeker eens hun aardbeienconfituur en hun zelfgemaakte brood. Joost en Tatienne kunnnen echt heel lekker koken. Dit is echt een aanrader om naartoe te gaan. Bedankt dat wij jullie gasten mochten zijn en hopelijk tot binnenkort!!

Ver van huis en toch een beetje thuis

Marleen en Dirk
3-4-2017

Tatienne en Joost zijn de perfecte gastvrouw en -heer. Ze geven heel nuttige tips over de omgeving (korte en langere uitstappen) waarbij ze je ook nog eens stadsplannen en kaarten meegeven. Ze kennen ook overal plekjes waar je zalig kan eten. Ze zijn bovendien (allebei) ook zelf heel goeie koks. Blijf zeker eens een avond eten! Bij het ontbijt word je verwend met o.a. zelfgemaakte jam en verse sapjes. De kamers zijn heel ruim en luchtig. Op elk moment van de dag vind je plekjes rond de casa waar je in de zon of in de schaduw kan zitten. En dat allemaal voor een prijs die zo goed als onklopbaar is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Valle de Oro in Villanueva de Algaidas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Valle de Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.