Bed and Breakfast Casa Valle de Oro

BedAndBreakfastWeer vandaag33°16°
Bed and Breakfast Casa Valle de Oro
9,8

27 reviews over Bed and Breakfast Casa Valle de Oro in het Nederlands

Topvakantie, genieten in alle rust én comfort.

Ann De Jonghe
26-5-2018

Wat een geweldige gastheer en gastvrouw zijn Joost en Tatienne! Met open armen ontvangen. Niets is hun teveel, ze doen er alles aan om hun gasten t naar hun zin te maken. Hun liefde voor Andalusië is echt hartverwarmend. Ze hebben tips in overvloed; van restaurantjes bij de lokale bevolking tot de toeristische trekpleisters. We voelden er ons onmiddellijk 'thuis'. Het bed in de kamer was zàlig. Elke nacht geslapen als een roosje. Volgende keer misschien eens een Yurt, die zien er geweldig uit. Onze batterijtjes waren volledig opgeladen. Je hebt wel een wagen (huurauto'tje) nodig, want hun parel van een B&B ligt verborgen in de prachtige olijfgaarden van Villanueva de Algaidas. Rust en natuur alom. Nog zoveel te zien en te doen, we gaan zeker en vast nog terug! Voor hun lekkere, gezonde ontbijtjes en maaltijden, de rust, de natuur... maar vooral ook voor de vriendschap van de hele familie; Ron, Mimi, Sehla,Lola,Tatienne & Joost! See you all soon xxx Kurt en Ann

Ontsnappen en Ontspannen

citiID
26-9-2017

Een heerlijke plek om te ontsnappen aan de drukte, afgelegen maar toch centraal genoeg om de dichte of verre omgeving te verkennen. Wij sliepen in de Yurt wat de ontspanning nog meer ten goede kwam, een fijne ervaring. Tatienne en Joost zijn de perfecte gastvrouw/heer. Ze voelen precies aan wat de noden zijn van jouw verblijf. Het ontbijt was heerlijk, vers, met zorg uitgekozen beleg en zelfgemaakte confituren en brood. Een perfect begin van de dag. En ze weten ook precies waar de lekkere adresjes in de omgeving zich bevinden. Keer op keer ook 's avonds lekker gegeten dankzij hun tips. Een echte aanrader!

Een heerlijke (vakantie)plek om tot rust te komen!

Alina & Mark
7-8-2017

Gastheer Joost en gastvrouw Tatienne weten precies wat nodig is om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen. Alles klopt, van slaapplek tot gastronomische verwennerij. En dit alles in de stijl van puur, passie en comfort.

Super vakantie gehad!

Guy & Karina
2-6-2017

Dankjewel Tatienne & Joost voor de pure verwennerij! Alles was perfect in orde.

We hebben er echt van genoten, zowel van de rust als van de ambiance momenten :-)

Een aanrader voor wie houdt van een vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt.

verbluffend!

Cathérine en Guy
28-5-2017

hartige en warme gastvrouw en gastheer. Prima accomodatie en service. Rustige en ontspannende uitvalsbasis.

Geweldig!

Arend en Tineke
13-5-2017

Hartelijke ontvangst, mooi, schoon huisje ( wij zaten in de casita) mooie ligging, heerlijk eten.

Leuke tips voor de omgeving, kortom een prima tijd gehad!

Onvergetelijk verblijf

Mathias
12-4-2017

In de bergen van Villanueva De Algaidas vind je een B&B vol liefde. Vanaf de verwelkoming voel je je volledig thuis, en dan moet je zelfs nog een rondleiding krijgen. De kamers zijn smaakvol ingericht met alle comfort en luxe die je nodig hebt. Er is een tevens een zeer mooi zwembad. Ik vind het ook een pluspunt dat er vanaf 's morgens een zachte ontspannende muziek opstaat zodat je direct goedgemutst wakker wordt. Er zijn veel gezellige hoekjes waar je kan ontspannen en iets lezen. Het ontbijt bestaat uit allemaal zelfgemaakte en verse producten. Probeer zeker eens hun aardbeienconfituur en hun zelfgemaakte brood. Joost en Tatienne kunnnen echt heel lekker koken. Dit is echt een aanrader om naartoe te gaan. Bedankt dat wij jullie gasten mochten zijn en hopelijk tot binnenkort!!

Ver van huis en toch een beetje thuis

Marleen en Dirk
3-4-2017

Tatienne en Joost zijn de perfecte gastvrouw en -heer. Ze geven heel nuttige tips over de omgeving (korte en langere uitstappen) waarbij ze je ook nog eens stadsplannen en kaarten meegeven. Ze kennen ook overal plekjes waar je zalig kan eten. Ze zijn bovendien (allebei) ook zelf heel goeie koks. Blijf zeker eens een avond eten! Bij het ontbijt word je verwend met o.a. zelfgemaakte jam en verse sapjes. De kamers zijn heel ruim en luchtig. Op elk moment van de dag vind je plekjes rond de casa waar je in de zon of in de schaduw kan zitten. En dat allemaal voor een prijs die zo goed als onklopbaar is!

Oude reviews (archief)

Super zalige B&B!

karen & niek
29-6-2016

Wij hebben een zalig verblijf gehad in de Yurt Marrakesh! We werden vriendelijk onthaald en voelden ons direct thuis. Elke ochtend was er een heerlijk ontbijt en drie keer per week kun je mee aanschuiven voor een verrassende table d'hotes.

Het is een prachtige plek midden in het Spaanse platteland. Het is er zalig vertoeven, een plekje waar je kan ontspannen en genieten.

Ideale ligging, vanaf de B&B kun je zoveel leuke uitstappen doen, Joost en Tatiene geven je heel graag info hierover.

Een adresje om te onthouden en zeker nog eens terug te komen!!

Als god in ... Spanje!

Lien en Marc
29-5-2016

We hebben zalig genoten in deze prachtige B&B! Echt een aanrader voor iedereen!

Alles is er tot in de puntjes af: hartelijk ontvangst, lekker vers ontbijt, mooie kamer met prachtige inkleding, zalig zwembad met jacuzzi, ongelooflijk uitzicht op de rustige omgeving, heerlijk eten bij de table d'hôtes, ... en dan nog altijd net dat tikkeltje meer dan je verwacht! Joost en Tatienne zorgen daarnaast als gastheer en -vrouw nog eens van nature voor een heel aangename, warme, gemoedelijke sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Valle de Oro in Villanueva de Algaidas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Valle de Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Valle de Oro scoort een 9.76 uit 10 op basis van 27 reviews.