Bed and Breakfast Casa Valle de Oro

9.9Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Villanueva de Algaidas

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Valle de Oro voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

33 reviews over Bed and Breakfast Casa Valle de Oro

• 2019
    10Eric en Eveline18-09-2019

Mogen we ook een 11 geven?

Geweldige plek met leuke uitstapjes allemaal op zo ongeveer een uurtje rijden. Het eten door Joost en Tatienne wordt met veel liefde gemaakt. Ons verblijf was zalig en wij komen zeker eens terug. Een aanrader voor iedereen die zoekt naar rust in combinatie met natuur en cultuur. En dat onder de gouden zon van Andalusië.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Kristel Roelants17-09-2019

Fantastisch verblijf, dat voelde als thuiskomen.

Super verblijf gehad in Casa Valle de Oro, Tatienne en Joost staan altijd klaar om je te voorzien van de nodige uitleg bij trips, je wordt volledig in de watten gelegd vanaf je daar bent tot je terug naar huis gaat, na een week voelde het echt als thuiskomen als je van een trip terug in de Casa kwam. Mooie, gezellige kamers, heel proper en voorzien van alle gemakken. Een mooi domein, super lieve diertjes, buitengewoon lekker eten zowel van het krijtbord alsook van het avondeten dat je dinsdag, donderdag en zaterdag kan nuttigen. Volledig af. De cocktails waren ook superlekker. Als je daar blijft overnachten ben je volledig tot rust gekomen en alsook verwend op cullinair vlak. Bedankt Tatienne en Joost om onze Roadtrip helemaal af te maken door bij jullie te kunnen verblijven. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Frank en Erna06-08-2019

Top verblijf in Casa Valle de Oro

Lees alle eerdere reviews..... en ja het is allemaal waar. Wij mochten bij Joost en Tatienne in de Yurt verblijven. Geweldige locatie, geweldige ontvangst, super fijne tips, heerlijk zwembad, heerlijk ontbijt, super lekker eten.... en heerlijke rust. Het was voor ons de start van een rondreis door Andalusie. Perfecte keuze om ons zo heerlijk te laten verwennen in alle opzichten. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Wilma en Ron15-05-2019

Valle de Oro " Magnifiek"

Wij hebben een heerlijke vakantie doorgebracht in de Casita OLivo met het mooie uitzicht op de bergen en de grote tuin met olijfbomen en met de heerlijke relax hangmatten en stoelen. Tatienne en Joost zijn heel erg gastvrij en hebben alle informatie over de streek voor handen. Ze houden heel erg van koken en delen dit op bepaalde dagen met de gasten. Dat ze erg van koken houden merk je gelijk aan de gerechten die ze voorzetten. Ze maken zelf olijfolie, die niet te vergelijken is met de olijfolie die wij hier in Nederland kunnen kopen, is echt heerlijk. Het is er perfect een echte aanrader voor een relaxte, wandel vakantie. Wilma & Ron Mei 2019 Rotterdam

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Ben12-07-2018

Prima verblijf in mooie omgeving!

Wij hebben een week doorgebracht in de prachtige accommodatie van Tatienne en Joost in Villenueva de Algaidas. Eerst vijf nachten in de casita en daarna nog twee nachten in de yurt te midden van de olijfbomen en met een ruisend stroompje op de achtergrond. Joost en Tatienne doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Dat begint al 's ochtends met een prima ontbijt met biologische producten en verse eieren van de eigen kippen op het erf. Daarna geven zij tips over wandeltochten in de omgeving, restaurants en bezienswaardigheden in de wijde omtrek. Het schitterende zwembad biedt verkoeling op het heetst van de dag. Joost en Tatienne zijn heel gastvrij en erg begaan met het milieu en bevlogen olijfoliemakers met olijven van het eigen erf. Kortom: een aanrader voor wie een rustige plek zoekt als uitvalsbasis voor excursies aan prachtige steden, stadjes en bezienswaardigheden op niet al te grote afstand.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Wim Boeren24-06-2018

Een combinatie van rust, natuur en cultuur.

Een oase van rust, omgeven door olijfbomen, op slechts één uur rijden van het vliegveld van Malaga. Keuze uit een tweepersoonskamer, een appartement of een Yurt. Ruim van afmeting en ingericht met gevoel voor details. Bijzonder vriendelijke ontvangst door de Vlaamse eigenaren Joost en Tatienne. Zij kunnen de gasten zeer goed informeren over de bezienswaardigheden in de omgeving. De eigenaren koken drie keer per week voor alle gasten die willen aanschuiven en eten dan zelf ook mee. Men heeft er vertrouwen in de mens, want thee, koffie, frisdrank, wijn ed. vul je zelf in op een lijstje en reken je af bij vertrek. Voor het eerst in m'n leven met yoga meegedaan. Zou ik meer moeten doen, maar ja ......... Ook belangrijk: alles was bijzonder netjes en schoon. Je kan er de zelfgemaakte olijfolie van Valle de Oro proeven?

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Ann De Jonghe26-05-2018

Topvakantie, genieten in alle rust én comfort.

Wat een geweldige gastheer en gastvrouw zijn Joost en Tatienne! Met open armen ontvangen. Niets is hun teveel, ze doen er alles aan om hun gasten t naar hun zin te maken. Hun liefde voor Andalusië is echt hartverwarmend. Ze hebben tips in overvloed; van restaurantjes bij de lokale bevolking tot de toeristische trekpleisters. We voelden er ons onmiddellijk 'thuis'. Het bed in de kamer was zàlig. Elke nacht geslapen als een roosje. Volgende keer misschien eens een Yurt, die zien er geweldig uit. Onze batterijtjes waren volledig opgeladen. Je hebt wel een wagen (huurauto'tje) nodig, want hun parel van een B&B ligt verborgen in de prachtige olijfgaarden van Villanueva de Algaidas. Rust en natuur alom. Nog zoveel te zien en te doen, we gaan zeker en vast nog terug! Voor hun lekkere, gezonde ontbijtjes en maaltijden, de rust, de natuur... maar vooral ook voor de vriendschap van de hele familie; Ron, Mimi, Sehla,Lola,Tatienne & Joost! See you all soon xxx Kurt en Ann

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10citiID26-09-2017

Ontsnappen en Ontspannen

Een heerlijke plek om te ontsnappen aan de drukte, afgelegen maar toch centraal genoeg om de dichte of verre omgeving te verkennen. Wij sliepen in de Yurt wat de ontspanning nog meer ten goede kwam, een fijne ervaring. Tatienne en Joost zijn de perfecte gastvrouw/heer. Ze voelen precies aan wat de noden zijn van jouw verblijf. Het ontbijt was heerlijk, vers, met zorg uitgekozen beleg en zelfgemaakte confituren en brood. Een perfect begin van de dag. En ze weten ook precies waar de lekkere adresjes in de omgeving zich bevinden. Keer op keer ook 's avonds lekker gegeten dankzij hun tips. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Alina & Mark07-08-2017

Een heerlijke (vakantie)plek om tot rust te komen!

Gastheer Joost en gastvrouw Tatienne weten precies wat nodig is om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen. Alles klopt, van slaapplek tot gastronomische verwennerij. En dit alles in de stijl van puur, passie en comfort.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Guy & Karina02-06-2017

Super vakantie gehad!

Dankjewel Tatienne & Joost voor de pure verwennerij! Alles was perfect in orde. We hebben er echt van genoten, zowel van de rust als van de ambiance momenten :-) Een aanrader voor wie houdt van een vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Bed and Breakfast Casa Valle de Oro info