Hotel Ardea Purpurea

Kleine hotelsWeer vandaag36°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Ardea Purpurea voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Ardea Purpurea in het Nederlands

Mooie accomodatie in een parkachtige omgeving.

M.H.Venema
24-4-2017

Vanuit Villamanrique is het 30 min rijden naar El Rocio.Vandaaruit vertrekken excursies naar Donana. Deze accomodatie is rolstoelvriendelijk met aangepaste kamers. Behalve hotelkamers zijn er ook bungalows.Het geheel is ruim opgezet.Klein zwembad aanwezig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam; alleen door de eigenaresse en 1 ander staflid wordt Engels gesproken.Overig personeel krijgt 2x p.w. een uur Engelse les, wellicht dat in de toekomst het eigenaresse wat minder te hulp hoeft te schieten bij vragen van gasten. Het ontbijt is prima; overig eten vonden wij wisselend van kwaliteit: salades en desserts prima; de (goedkopere) rijstschotels bevatten weinig vlees. De kamers hebben een eigen terrasje.Zowel het hoofdgebouw als de kamers zijn tamelijk donker.Alles ziet er met zorg ingericht en goed onderhouden uit.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ardea Purpurea in Villamanrique de la Condesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ardea Purpurea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.