Hotel Zimbali Playa

Laatste review

Teleurstellend

Saskia,
26-8-2018

- Personeel spreekt slecht of helemaal geen Engels en is niet echt vriendelijk.

- Knullig all-insysteem waarbij je steeds je kamersleutel moet laten zien/scannen. IJs uitgesloten, snacks (behalve chips) eveneens.

- Wifi op de kamer kost maar liefst 20 euro per week PER APPARAAT, schandalig. In de lobby kun je 1 uur gratis wifi krijgen (code moet je ophalen bij de receptie), maar die verbinding is zo slecht dat je er alleen maar berichten mee kunt ontvangen.

- Eten: fantasieloos en geregeld lauw of zelfs koud. Eén keer à la carte gegeten; de kipfilet was rauw. Geen reactie van het personeel.

- Niets te doen in de omgeving. In Vera zelf zijn alle winkels om 2 uur dicht (in augustus). Er zijn geen excursies te doen en steden liggen op minimaal een uur rijden.

+ Kamers ruim en schoon. Ruime badkamer met bad en douche.

+ Fijn zwembad, veel ligbedden. Via het zwembad verbinding met het strand. Strand en zee fantastisch

+ Schoon

28 reviews over Hotel Zimbali Playa in het Nederlands

Teleurstellend

Saskia,
26-8-2018

- Personeel spreekt slecht of helemaal geen Engels en is niet echt vriendelijk.

+ Kamers ruim en schoon. Ruime badkamer met bad en douche.

+ Schoon

Geweldig

Kirsten,
28-9-2017

Een mooi hotel, schone en ruime kamer met een geweldig uitzicht op de tropische tuin.

Lekker en luxe ontbijt; verse sappen, fruit, broodjes, versgebakken omeletten, pannenkoeken, etc. Wij vonden het echt genieten!

Er is een supermarkt op vijf minuten rijden met de auto. De omgeving is droog, maar wel mooi en bijzonder. Wij gingen s'avonds vaak eten in Mojacar. Een erg leuk en sfeervol plaatsje op een minuut of vijftien rijden.Je kunt er ook leuk winkelen.

We hebben één keer in het hotel gegeten s Avonds, dat was prima, maar niet heel bijzonder. Halfpension zou ik niet aanraden.

Echt Spaans resort

Prima resort,
31-8-2017

Veel Spaanse gasten, ongeveer 25% andere nationaliteiten. Wij vonden het leuk omdat je op deze manier meer van het Spaanse leven meekrijgt. Aardige mensen ook en vriendelijk personeel. Lekker eten, gevarieerd. Wel echt met Spaanse tijden (lunch vanaf 13.30, diner vanaf 20u), minidisco start om 21.30. Siësta aanhouden is met kleine kinderen dus wel een aanrader! De tuin is mooi aangelegd, fijn zwembad met drie glijbanen. Wel vreemd dat de kids niet met opblaasband/luchtbed in het water mogen. Resort ligt aan het strand, je kunt via een deur vanuit de binnentuin het strand oplopen. Wij hadden een superior kamer met uitzicht op de zee, bijkomend voordeel was dat deze aan het einde van het hotel lag, waardoor het een rustige kamer was. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Zimbali.

Tjingo

Mooi hotel op een afgelegen locatie

Ruud,
19-8-2017

Het was even zoeken voordat we het hotel met de auto hadden gevonden (geen bordjes) maar een nette ontvangst met een engels sprekende receptionist maakte dit goed. Een prachtige kamer met mooie badkamer (inloopdouche én bad) en een zeer groot balkon met 2 ligbedden. We hadden logies en ontbijt en dat beviel ons prima. Er was een uitgebreid ontbijtbuffet en we konden rustig eten.

In de omgeving, in met name Garrucha (15 min met auto) was een levendige boulevard aan de haven met voldoende eetgelegenheden. Voor het diner in het hotel vroegen ze € 22.80 pp (veel te duur). Mojacar is een leuk bergplaatsje om op een bewolkte dag te bezoeken (wel vroeg gaan want dat wil iedereen dan), Vera kent op zaterdag een drukke markt en kan je combineren met een bezoek aan de Cuavas de Almanzora. Verder zijn de stranden ten zuiden van Mojacar aan te bevelen. Zo hebben wij erg genoten van Carboneras.

Tip: let op dat het Dreambeach festival niet gelijk valt met je vakantie, 5 nachten dreunend in je bed is vermoeiend.

Super mooi all in hotel

A,
19-8-2017

Erg mooi hotel , veel gevarieerd eten elke dag anders.

Heel mooi zwembad met gezellige muziek en 3 glijbanen ... personeel erg aardig zingen zelfs voor je als je jarig bent. Wel een spaans recreatie team voor de kids maar ze doen het heel leuk ook al versta je er niks van.

Zee gelijk achter hotel ... tip neem water schoenen mee.

Super relaxe vakantie gehad.

Fijn hotel

Annemie,
10-8-2017

Het hotel is mooi en verzorgd. Personeel is steeds vriendelijk en doet hun uiterste best om je op je wenken te bedienen.

Er is een heerlijk buffet, genoeg keuze en variatie. Helaas was het eten niet altijd even warm, maar dat heb je nu eenmaal wel vaker met buffet.

Het animatieteam (Spaans) zorgt dagelijks voor fijne activiteiten (waterpolo, volley, karabijnschieten, shuffle,minigolf,...) voor zowel de kleine kinderen, tieners als de volwassenen! Daarnaast is er ook nog het leuke zwembad en ook directe toegang tot aan het strand met diverse strandbars.

Enige nadelen:

De meeste personeelsleden enkel Spaans spreken. Maar met de nodige gebarentaal kom je ook een heel eind!

Vera ligt vrij afgelegen. Als je niet enkel van het zwembad of strand wil genieten, is het wel aan te raden om een wagen te huren (wat vrij duur is). Wij reisden met een touroperator en er werden geen excursies door hun noch door het hotel georganiseerd. Ook al maken beide wel wat reclame voor diverse uitstappen.

Er was veel lawaai in de gangen en de spelende kinderen in de lobby werden luid weergalmd door de grote koepel in de inkomhal. Zelfs tot diep in de nacht!

Prachtig hotel

Petra,
27-6-2017

Mooi hotel, heerlijk zwembad en ontbijt.

Geen engels sprekend personeel

Het zwembad buiten is heerlijk. De drie glijbanen zijn voor de kinderen ontzettend leuk. In en om het zwembad ziet het er ook goed verzorgd uit.

Het binnen zwembad is leuk. Dit werd minder goed onderhouden. Zo kwamen we 4 dagen dezelfde pleister tegen, lag er gruis op de grond van het zwembad en lieten de mozaïek tegeltjes los. En toch hebben we hier best veel tijd doorgebracht toen het buiten (3 dagen) regende.

Het ontbijt was prima. Genoeg keuze, voor ieder wat wils. Weinig afwisseling, maar we kwamen niets te kort. We hadden Logies Ontbijt, maar we hebben een aantal keer 's avonds gegeten in het restaurant (prijs €19,- p.p. dochter van 10 was gratis) is dan prima te doen (excl. drankjes). Het avondeten begint 'heel Spaans'pas om 20:00u.

Minder fijn: veel personeel sprak alleen Spaans. Het was ook echt een hotel dat zeer gericht was op de Spaanse bevolking ook m.b.t. informatievoorziening en animatie. Met handen en voeten werk kom je er dan samen wel uit.

In de periode april en mei is er weinig te doen in de omgeving. We wilden graag kameel rijden, maar (zoals veel activiteiten) kon dit pas in hét seizoen: per juni.

We hebben een fijn verblijf gehad. Volgende keer proberen we een andere plaats en een ander hotel.

Voor herhaling vatbaar

fam. van der Werf,
10-5-2017

het hotel ligt afgelegen. Een uur lopen naar Garucha, een havenplaats verderop. Met de bus ook goed te bereiken.

Fijn en aangename vakantie!

Iet,
1-5-2017

Het hotel was proper, voldoende ruimte aan het zwembad, restaurant ...,

zeer ruime kamers, lekkere en gevarieerde keuken, 's morgens cava a gogo,

vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer rustig, geen lawaaihinder.

De buitenjacuzzi was zelfs bereikbaar via een hellend vlak.

Ikzelf ben rolstoelgebruiker en alles was goed bereikbaar (vooraf niet gemeld!).

Ligging aan een wandelpromenade langs de zee.

We hadden HB, er waren voldoende lekkere strandbars (overal te bereiken via een wandelpad !) in de onmiddellijke omgeving, zodat we nog meer variatie hadden.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zimbali Playa in Vera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zimbali Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.