Appartement Vera Natura

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Vera Natura

• 9André de Klein22-10-2015

Fantastisch. Prachtig complex.

Appartement prima. Alles aanwezig. Alleen de TV was zwaar verouderd en Nederlandse zenders waren niet te ontvangen. Daarnaast was de parasol op ons terras veel te klein. Prachtig zwembad maar wel te weinig ligbedden voor de gasten. Verder wel een heerlijk complex aan een geweldig naaktstrand waar je kilometers kunt wandelen. Leuke strandtenten maar de gemeentelijke voorzieningen op en rond het strand worden slecht onderhouden en verloederen her en der. Dat gaat ze op termijn toeristen kosten.

Gereisd met partner in september 2015

• 8freellin19-07-2012

voor 4de keer op rij

Reeds een aantal jaren gaan wij naar Vera Playa, naturistisch. Het enige minpuntje : we hebben een groot, rond band dat echter voor 1/4 gevuld kan worden, dan is het warm water op. Er is ook een overdekt zwembad, nachtelijk zwemmen is geen probleem. Ook het treintje 's avonds naar Garrucha, een vissersdorpje waar elke avond kermis is, vinden wij gemakkelijk vermits er veel alcoholcontroles zijn in Vera Playa aan het rond punt

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Peter27-09-2010

Schitterend park, mooie tuin en heerlijk zwembad.

Ons appartement was van alle gemakken voorzien, het 2persoonsbad was heerlijk! Het complex ligt direct aan het strand met enkele gezellige strandtentjes waar je ook goed kon lunchen. Het is aan te bevelen om een auto te huren omdat er in de buurt weinig te beleven valt. Ondanks dit hebben wij een heerlijke ontspannen vakantie gehad en het appartement kunnen wij zeer zeker aanraden.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Chris & Alexandra09-08-2010

Geweldig genoten

Wij zijn met de kids 5 en 8 naar Vera Natura geweest en hebben daar 15 dagen herlijk genoten. Alles was top , schoon, gemoedelijk, lekker eten in de buurt etc. Gaan volgend jaar zeker weer. Landen op Almeria en binnen 50 min, aan het strand op Vera Natura, al met al 7 uur reistijd vanuit Nederland Groetjes uit Overijssel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10callebaut peter27-08-2009

Een aanrader

“Juist een dag terug van een leuke vakantie aan de Spaanse kust.

Het verblijf in het Appt was zeer aangenaam. Alle mogelijke comfort en nog veel meer is aanwezig.

Zelf alles wat men nodig heeft voor en dagje strand. De kamers zijn lekker fris door de aanwezige

Airco. De keuken is volledig uitgerust om te kokerellen. Ook alle regelingen en administratie voor ons vertrek verliep vlot.

Een aanrader ! zie www.vera-natura.nfo

Peter&Christel / Eddy&Martine”

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9nathalie23-08-2009

Heerlijke naturistische vakantie

Wij huurden een appartement bij El Zorro accommodations en waren zeer blij met de uitstekende service. Kinderbedje en speelgoed werd verzorgd. Het park is super en het strand zo dichtbij, ongelovelijk. Volgend jaar gaan we weer...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 10Rob03-11-2008

Om naar terug te keren

Weinig valt er aan toe te voegen: dit ap- partement behoeft enkel en alleen maar te- rugkeer zo mooi dicht gelegen aan de zee in een keurig qua beplanting verzorgd park

Gereisd met partner in september 2008

• 9Denise Hollanders20-02-2008

Prachtig park gelijk aan de zee met een geweldig zwembad. Alle appartementen liggen zodanig dat ze allen veel privacy hebben. Knap gebouwd dus. Hele mooie tuinen. Mag ik vandaag nog terug???

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Naturist16-01-2008

Heerlijk appartementencomplexje, aan het naaktstrand, niks mis mee. Ruime en goed ingerichte appartementen, mooi zwembad, kleine winkel bij de receptie.

Alleen gereisd in januari 2008

• 8Joop en Miep21-09-2007

Redelijk appartement, inrichting mager maar het nodige was er. Groot genoeg voor 2 personen (aparte slaapkamer). Redelijk schoon, maar kan beslist beter (sommige aanrechtkastjes vies). Park erg netjes onderhouden, mooi zwembad en strand heel dichtbij. Supermarkt in de buurt (eigen winkel is niet veel). Een paar aardige restaurantjes in de buurt, eenvoudig.

Gereisd met partner in september 2007

Appartement Vera Natura info