Appartement Residencial Alborada

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Residencial Alborada

• 9Frances Quist19-10-2014

Heerlijk nazomeren in de herfst

Wij zaten met 15 familieleden inclusief 6 kinderen verdeeld over 4 appartementen, en hebben genoten van een heerlijke herfstvakantie met prachtig zomerweer. De appartementen zijn heel netjes en gezellig ingericht, en hebben een prima keuken en heerlijke badkamer met een goeie douche (in de badkuip, maar dat was voor ons geen probleem). Er zit een groot overdekt terras met schuifpui aan elk appartement, waar een superluxe loungeset staat. Hier hebben we veel aangename uurtjes doorgebracht! Het terras zit aan een mooie binnentuin met groot zwembad en een 'peddelbaan' (soort tenniskuil) waar de kinderen ongestoord hun gang kunnen gaan. Wel jammer dat het zwembad in oktober niet meer open is... Maar onoverkomelijk is het niet, want je loopt in 5 minuten naar het strand! In de omgeving is genoeg te doen: overal aan de kust zijn mooie baaitjes waar je lekker kunt zwemmen, zonnen en vissen. En laten we de vele restaurantjes niet vergeten, heerlijk eten voor weinig geld. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9Stella Kriekaard29-10-2013

Fantastische plek

Residencial Alborada is super. Wij verbleven in het penthouse waar we een fantastiche uitzicht hadden op de zee. Het penthouse was keurig netjes, opgeruimd en erg schoon. De badkamer is mooi groot en er is nog een aparte doucheruimte. Het penthouse is voorzien van een wasmachine en vaatwasser en heeft een heerlijk dakterras waar je in de namiddag heerlijk kunt genieten van het nazonnetje. Voor het complex ligt een groot zwembad met daarbij ook een heel ondiep kinderbadje. De zee is op loopafstand, hooguit 5 minuten. Nabij het complex zijn er diverse restaurantjes waar je lekker kunt eten. Onze 2 kinderen hebben het heerlijk gehad in het zwembad, de zee en in het speeltuintje met daarbij het paddle veld (soort tennis). Mijn ouders zaten in het appartement op de begane grond en dat was ook keurig netjes.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Appartement Residencial Alborada info