We hebben een aantal aanbieders voor Vera voor je op een rij gezet:

Reviews over Vera

Te rustig/saai

Moniek
    11-7-2018

Smaken verschillen maar voor ons als stel van begin 30 vonden we het te rustig/saai. Natuur is mooi, standen zijn mooi maar wij miste een gezellige boulevard, terrasjes en mede vakantiegangers. Het leek soms wel of wij de enige waren. Een auto is echt een must.

Mooie markt op zaterdag: pingelen mag ;-)

Juli80
    21-5-2017

Aardige mensen in Vera. Ook al spreken maar weinig mensen Engels, de meesten zijn écht bereid om je te helpen. Met de bus vertrokken we naar Vera. Onduidelijk was het waar de bushalte was om weer terug te gaan naar het hotel in Vera Playa. Er was namelijk geen zichtbare bushalte. Gelukkig werden we geholpen door een vriendelijke Spanjaard. Op de markt was het gezellig. Veel kleding wordt er verkocht. Genoeg te zien. Het was een leuk bezoek aan Vera.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vera playa is TOP

R-N
    13-10-2016

Super chille vakantie gehad. Heerlijke stranden,;hele dorpje is naturistisch. Een super ongedwongen sfeer. Hele dorp loopt naakt maar soms ook mensen gekleed, maar daar word niet raar tegenaan gekeken. Dat kan gewoon!

Gereisd Met partner in juli 2016

Vera Playa zeer geschikt voor rustzoekers.

Ger van der Son
    13-10-2013

Een verblijf in Vera Paya is aan te raden voor de groep rustzoekers die het naturistisch deel geen bezwaar vinden of hier juist voor kiezen. Wij willen eventueel deze plaats nog wel een keer bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Jun 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schoon maar leeg

Henk
    28-9-2013

Vera-playa is op dit moment grotendeels verlaten door iedereen . Ondanks dat is het erg schoon en opgeruimd . De weinige barretjes en eet gelegenheden zijn voor Nederlandse begrippen erg goedkoop . Huur een auto en rijd langs de kust , je komt op mooie plekjes waar altijd wel iets open is . Ik vraag mij wel af hoe het in het hoogseizoen zal zijn . Erg druk denk ik . De mensen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam . Let wel op , er word hoofdzakelijk Spaans gesproken .

Gereisd Met partner in september 2013
Vera scoort een 9,5 uit 10, op basis van 37 reviews