Bed and Breakfast Casa Paco

Bed and Breakfast Casa Paco
9,6

17 tips over Bed and Breakfast Casa Paco

oostenbroek, 14-6-2015

De "uitzichtkamer" is ons uitstekend bevallen!

Maak vooral gebruik van de tips van de eigenaren.

Corrie L'Ortye, 21-5-2015
Wij hebben op de verbouwde hooizolder geslapen. Zo luxe en comfortabel en sfeervol, zeker doen!
Manon, 3-1-2015

Rijd 1 van de autoroutes door Andalusië die Pascal & Corina voor je uitgestippeld hebben.

Ga eten bij restaurant Martos in het centrum van Velez Rubio. Eten supergoed en een adembenemend uitzicht over het kerkplein.

Adopteer een olijfboom!

Jeroen Bruinsma, 28-8-2014
Het Alhambra in Granada is een absolute aanrader en als dagtrip goed bereikbaar vanuit Velez Rubio. Wel even kaarten reserveren via internet voor de dag dat je wilt gaan.
vanderreyden, 1-7-2014
De stranden bij Aguilas zijn prachtig en heel rustig !
Suzannne Vedder, 22-6-2014
Eten bij Martos. Nederlandse kaart, heel handig

f.v.d.slik, 26-10-2013
Het voordeel van een Nederlandstalige B&B is dat de eigenaren ervaringsdeskundigen zijn die je zeer bruikbare tips kunnen geven over trips, plaatselijke festiviteiten, restaurants, interessante plaatsen etc. die je zelf nooit zou vinden. De omgeving van Velez Rubio is geweldig om in te mountain biken, wandelen of met de auto rond te toeren.
Ben en Anette, 23-9-2013
Pasarela de la Cerrada in Castril
Ben Frederiks, 23-9-2013
Pasarela de la Cerrada in Castril
Veerle Demulder, 3-8-2013
Eet zeker een avondmaal mee !