Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

210 Reviews over Casa Paco

• 9Petra09-01-2020

Genieten!!!!!

Na een paar jaar weer terug bij Casa Paco en ik kan alleen maar zeggen; het is en blijft een fantastische mooie B&B die gerund wordt door 2 geweldig enthousiaste, lieve mensen. De kamers zijn mooi en ruim, voldoende handdoeken en heerlijke rituals voor onder de douche. We hadden een vriendinnen weekend, dus hebben ons heerlijk in de watten laten leggen. Zowel de massage als de gezichtsbehandeling zijn een absolute aanrader. Verder hadden we een "privé" kookworkshop waar we veel lol gehad, veel geleerd hebben en bovenal heerlijk van hebben gegeten. Deze recepten gaan we zeker nog eens maken als we terug zijn in ons koude kikkerlandje om de Spaanse zon ook een beetje in Nederland te laten schijnen. We komen zeker nog een keertje terug!

• 8Harold06-05-2019

Fantastisch verblijf in een sfeervolle omgeving.

Casa Paco is een sfeervolle verbouwde boerderij en ligt aan de rand van het dorp Velez Rubio. Slechts 15 minuten lopen en 5 minuten met de auto. Deze plaats heeft veel gezellige restaurantjes en de omgeving is bijzonder mooi. De eigenaren Corina & Pascal zijn erg vriendelijk en gastvrij. Aanrader voor gezinnen met kinderen. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Sander06-05-2019

Ultieme Gastvrijheid!

In de meivakantie 2019 hebben wij met 2 Nederlandse gezinnen en totaal 5 kinderen vakantie gevierd bij Casa Paco. Wat een feest. Letterlijk.

Elke dag was een feestje op zich: of het nu een relaxdag was bij het fijne zwembad, Gieren spotten olv Pascal, een rondrit door het spannende en zeer gevarieerde landschap of een bezoekje aan het mooiste strand van Spanje, we genoten van ieder moment.

Over de gastvrijheid kunnen we kort zijn: Ultiem, dikke 10!! Vanaf het ontbijt t/m de diners, alles was tot in de puntjes verzorgd. Met 5 kinderen is een vakantie soms een hele opgave, maar niet bij Casa Paco. Niets was te veel, met veel persoonlijke aandacht voor groot en klein. We zijn best wat gewend en wellicht een beetje verwend door al onze reizen, maar Casa Paco gaat fier aan kop wat gastvrijheid betreft.

Uiteraard waren de (kinder) kamers ook dik in orde en hebben we heerlijk geslapen in comfortabele bedden.

• 10Petra25-11-2018

Hulde!

Schoon, gezellig en relaxed b en b, met Corrina en Pascal als stralende middelpunten, je voelt je gelijk thuis. Maaltijden thuis 4 sterren, restaurants idem, prachtige omgeving en zelfs een discotheek met karaoke in de buurt, nooit gedaan, nu dus wel, lang geleden zo gelachen. Aanrader!

• 9P. Van Splunter20-08-2017

Heerlijke vakantie in relaxed Casa Paco

Drie weken vakantie gevierd in het enige appartement van Casa Paco, verder worden er nog kamers met ontbijt verhuurd. De sfeer die er hangt is ontspannen en gezellig. Drie avonden per week wordt er door de eigenaars heerlijk gekookt tegen een zeer redelijke prijs ( BBQ, paella, tapasavond, zelf gerookte vis) Het is dan erg gezellig aan de lange tafel waar iedereen die dat wil kan kan mee eten. Het appartement is ruim, basic maar voldoende ingericht en met goede mogelijkheid om zelf te koken. Bedden zijn heerlijk en ruim. Badkamer is ruim met eigen wasmachine. Op het terrein is een heerlijk zwembad met ligstoelen en verder zijn er overal zithoekjes gemaakt in zon of juist schaduw. Een auto is noodzakelijk om de schitterende omgeving te verkennen. Mooie steden zijn in een uur bereikbaar. De eigenaars Pascal en Corina zijn zeer gastvrij en behulpzaam en hebben leuke tips en routes om de omgeving te leren kennen. Voor kinderen is er buitenspeelgoed aanwezig en ook een tafeltennistafel en biljart. Op het terrein staan verschillende soorten fruitbomen en het is mogelijk om bij de oogst te helpen. Het nabijliggende dorp is levendig met een wekelijkse markt en diverse restaurants en barretjes. Kortom een vakantie bij Casa Paco is een aanrader voor iedereen die houdt van een vakantie in authentiek Spanje zonder massatoerisme! Alle lof voor Pascal en Corina die dit voor ons mogelijk gemaakt hebben.

• 10Marc Hoyng21-05-2017

Gastvrijer kan haast niet !

Corinna en Pascal zijn natuurtalenten. Grote complimenten.

• 10Gabriele15-11-2016

Spaanse sferen met Hollands comfort!

Even een paar dagen er tussenuit, naar de Spaanse zon? Dan is dit het perfecte adres! Prima vluchten vanaf bv Eindhoven naar Alicante of Murcia. Schitterend gelegen aan de rand van het dorp, op loopafstand naar het centrum met vele restaurants. Zicht op olijfbomen, het berglandschap en de kastelen in de verte. Mooie ruime kamer en badkamer, voldoende (kast)ruimte zodat je niet uit je koffer hoeft te leven. Buiten meer dan voldoende zitjes, genoeg privacy ook als de B&B volgeboekt is. Ook is er een goede (gratis) wifi voorziening.

Pascal en Corina zijn gastvrij met de hoofdletter G: genieten van een heerlijk, vers klaargemaakt ontbijt, lunch of diner op verzoek (heerlijke tapasavond!) en er is een Honesty bar. Je voelt je hier meteen thuis.

Vragen over de omgeving? Zij weten de leukste plekjes en restaurantjes te vinden en zijn een wandelende VVV.

Dit smaakt naar meer, en de volgende vakantie is inmiddels geboekt. Complimenten!

• 10Dirk & Nancy24-10-2016

Geweldig !

Was voor ons de tweede keer dat we verbleven in Casa Paco en het zal zeker niet de laatste keer zijn . Pascal en Corina zijn super vriendelijk en steeds bereid om je de nodige informatie te geven. Ontbijt kamers ligging omgeving alles was Top!! Komen zeker nog terug

• 10Brenda03-09-2016

Super!

Erg leuke B&B met zeer leuke en vriendelijke Hollandse eigenaren. Echt een aanrader om naar tie te gaan!

• 10Pascal van den Bongard03-09-2016

Pure verwennerij met een warm onthaal.

De cortijo ligt in een stukje van Spanje wat niet erg bekend is, maar wel veel charme heeft.

Bed & Breakfast Casa Paco info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Caretera el Piar, 04820