We hebben een aantal aanbieders voor Vélez-Rubio voor je op een rij gezet:

Reviews over Vélez-Rubio

Gezellig Spaans dorp

Jeroen Bruinsma
    28-8-2014

Velez Rubio maakt deel uit van een groepje dorpen, Los Velez genaamd. Het bestaat uit Velez Rubio, Velez Blanco en Maria. De omgeving is fraai, heel geschikt om tochten te maken door de natuurparken. Als toerist ben je hier even onder de Spanjaarden.

Gereisd Met partner in Wed Aug 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastiche plek zeker om terug te komen

Peter Verboom
    17-8-2014

er zij in de omgeving vele mooie stranden , je kunt er fijn snorkelen en duiken. Je hebt er veel barretjes en eetgelegenheden. Als je zelf heel ontdekkend bent kan je, je hier uitleven. En er zijn niet zoveel toeristen zoals in het noorden van Spanje wat wij wel prettig vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving

Fam-Wijnen
    23-5-2014

Wij hebben niet veel van de omgeving gezien. Wij zijn in twee restaurants geweest... Martos en el Brassa waarbij Martos een aanrader is. Niet qua sfeer zoals wij het kennen in Nederland, maar zeker wel voor het eten.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Spaans

Frank & Coby
    8-5-2012

Vélez -Rubio is niet zo toeristisch; er wordt vooral geleefd door de Spánjaarden. Nauwelijks 'narigheid-winkeltjes'. (Spaanse) Markt op zaterdag. Een typische hoger gelegen dorpskern met lager gelegen bredere wegen. Allemaal goed te doen met een auto.

Gereisd Met partner in mei 2012

Gezellig en leuk dorp

Patrick
    27-10-2011

Mijn gedachten bij dit dorp was dat het een "oud" dorp was waar vooral oudere mensen wonen en wat niet zo modern was. Dit had ik helemaal mis. Het dorp is erg modern en er wonen zowel veel jonge als oudere mensen. Wij hebben meerdere keren in het dorp gegeten bij de kerk aan het plein. Het was daar erg levendig en er kwam veel lokale bevolking. Er hing een gezellige sfeer op het plein. Aan de hoofdweg zijn een aantal cafe's waar het in de avond ook altijd gezellig druk is. Verder is de omgeving erg mooi. Dit is het echte Spanje!

Gereisd Met partner in september 2011
Vélez-Rubio scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews