We hebben een aantal aanbieders voor Vélez-Málaga voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vélez-Málaga voor je op een rij gezet:

Reviews over Vélez-Málaga

Grandioos, we komen zeker terug

T.C.,
    7-6-2017

Beter dan verwacht, en wij (echtpaar 50+) zijn toch kritisch ….. maar dit is met recht een pareltje.

De oprijlaan met prachtige oleanders, de entree van het hotel en de vriendelijke ontvangst bij de receptie waren allemaal boven verwachting.

Na het openen van de kamerdeur kwamen wij in een mooi ingerichte kamer waarbij het uitzicht, via dubbele openslaande deuren, vanaf ons terras ons een glimlach gaf van oor tot oor, wat prachting.

Lekker ontbijt op het terras, in de zon of de schaduw het kan allemaal. Overal zijn leuke restaurantjes in de omgeving voor het diner maar het eigen hotel restaurant bied een keur aan hoogstaande culinaire gerechten tegen een scherpe prijs.

Mooie omgeving voor dagtochtjes met de huurauto naar o.a. de Sierra Nevada en lekker lunchen aan zee in Torres del Mar of Nerja, het is elke dag weer een feest.

’t Zwembad met ruim voldoende en erg mooie zonnebedden, en de grote badhanddoeken zijn simpel via de receptie te lenen.

Prima werkende WIFI.

Al met al een locatie om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Paradijsje!

jacq_jef,
    25-8-2016

Palacio Blanco is een paradijs op zich. De sfeer als je binnen stapt is heerlijk, rust, comfort en luxe, precies waar wij naar opzoek waren.

De kamers zijn perfect ingericht, de houten luikjes en de details maken het een fijne kamer om in te verblijven. Aan alles is gedacht! Het dakterras is super, heerlijke ligbedden, bar en uiteraard de jacuzzi! De service en vriendelijkheid van de eigenaren is overweldigend en de dames van de schoonmaak maken het plaatje compleet.

De locatie is perfect, op loopafstand kom je bij heerlijke restaurants terecht en het centrum met de bushalte.

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Grandioos!

Lion & Ben,
    5-7-2016

Het is echt een top locatie.We hebben Christa en Jan maar heel kort kunnen meemaken want ze gingen naar Nederland, maar het ontvangst was perfect wij voelde ons meteen thuis.Dag erna ontbijt ontvangst Van Annemarie en Maurice echt grandioos,super ontbijt lekkere omelet van Maurice! Niets was teveel.We zijn zelfs samen met nog een stel naar een Nederlandse wijnproeverij geweest prachtige locatie. Perfecte kamers heerlijk chillen op de ligbanken of zwemmen in de grote jacuzzi.Met een woord genieten!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Onvergetelijk!

Eric & Heidi,
    4-4-2016

Bij aankomt bleken Jan en Christa er niet te zijn. Het hotel werd een weekje gerund door de neef van Jan, Mauriche. Samen met zijn vrouw Annemarie hebben ze ons een geweldige tijd bezorgd; niets was teveel, verzorgden een heerlijk ontbijt en Mauriche heeft een keer een overheerlijke paella gemaakt. Ook het contact met de andere gasten was erg leuk.

Vanzelfsprekend werkte het weer goed mee; 23°C is toch wel lekker in deze tijd van het jaar!

Wij komen zeker nog een keer terug ;-)

Gereisd met partner in maart 2016

Oase van Rust

Sacha,
    2-11-2015

Heerlijk hotel in een leuke plaats. Een auto is wel een must. Heerlijke restaurantjes en een ontzettend leuk en gastvrij echtpaar wat Palacio Blanco een top vakantie maakt.

Gereisd met partner in augustus 2015