Reviews over Vélez-Málaga

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Judith van Kester,
    6-9-2018

Wij waren er met 2 volwassene en 3 jongvolwassene. Het is echt perfect. In het huisje is alles aanwezig. Parasols voor naar het strand, spelletjes, vaatwasser, ventilator, luchtbedden. Je komt echt niks tekort. We hebben heerlijk kunnen dobberen op het luchtbed in het zwembad. Met de auto is het best even een klim maar het huisje, maar het uitzicht is echt geweldig. Wij kregen bijna de hele dag door gezeldschap van Timmy, de kat van de buren. Een super lieve kat die heel goed weet dat hij niet naar binnen mag dus je kan de deur gewoon open laten. Als je even geen zin in hem hebt kun je hem natuurlijk ook weg jagen. Maar het enige waar hij voor komt is een aai over zijn bol. We komen zeker terug!

Nog veel beter dan fantastisch

Dicwas,
    29-7-2017

Op drie uur vliegen van Amsterdam naar Malaga, auto gehuurd en na 50 minuten bij Casa Pimienta (voor 6 personen) aan gekomen. En we werden prima opgevangen door de lokale beheerder (++). Binnen lag een brief van de Nederlandse eigenaren en een welkoms pakket met bijv. koffie, worst, chocolade(+++). Het huis is nog veel "beter dan fantastisch"(+++) Wat prachtig allemaal, en nog veel beter dan de foto's op de site je doen geloven.3 slaapkamers (++) twee badkamers (++) geweldige keuken(+++) Alles keurig afgewerkt, schoon en netjes(++) En wat een uitzicht(++), zwembad(++). Wij zijn op een hemelse plek terecht gekomen. Voor kleine kinderen ongeschikt vanwege zwembad en de hoogte met afgrond(--). Maar voor een gezin met grotere kinderen, of stel vrienden ideaal(+++). In de voorpret was het contact met de eigenaren uitstekend(++) en de informatie voorziening top(+++). Een paradijs nabij Velez Malaga. Geneviève en Marcel, Dank jullie wel !!

Grandioos, we komen zeker terug

T.C.,
    7-6-2017

Beter dan verwacht, en wij (echtpaar 50+) zijn toch kritisch ….. maar dit is met recht een pareltje.

De oprijlaan met prachtige oleanders, de entree van het hotel en de vriendelijke ontvangst bij de receptie waren allemaal boven verwachting.

Na het openen van de kamerdeur kwamen wij in een mooi ingerichte kamer waarbij het uitzicht, via dubbele openslaande deuren, vanaf ons terras ons een glimlach gaf van oor tot oor, wat prachting.

Lekker ontbijt op het terras, in de zon of de schaduw het kan allemaal. Overal zijn leuke restaurantjes in de omgeving voor het diner maar het eigen hotel restaurant bied een keur aan hoogstaande culinaire gerechten tegen een scherpe prijs.

Mooie omgeving voor dagtochtjes met de huurauto naar o.a. de Sierra Nevada en lekker lunchen aan zee in Torres del Mar of Nerja, het is elke dag weer een feest.

’t Zwembad met ruim voldoende en erg mooie zonnebedden, en de grote badhanddoeken zijn simpel via de receptie te lenen.

Prima werkende WIFI.

Al met al een locatie om nog eens terug te komen.

Paradijsje!

jacq_jef,
    25-8-2016

Palacio Blanco is een paradijs op zich. De sfeer als je binnen stapt is heerlijk, rust, comfort en luxe, precies waar wij naar opzoek waren.

De kamers zijn perfect ingericht, de houten luikjes en de details maken het een fijne kamer om in te verblijven. Aan alles is gedacht! Het dakterras is super, heerlijke ligbedden, bar en uiteraard de jacuzzi! De service en vriendelijkheid van de eigenaren is overweldigend en de dames van de schoonmaak maken het plaatje compleet.

De locatie is perfect, op loopafstand kom je bij heerlijke restaurants terecht en het centrum met de bushalte.

Een echte aanrader!

Grandioos!

Lion & Ben,
    5-7-2016

Het is echt een top locatie.We hebben Christa en Jan maar heel kort kunnen meemaken want ze gingen naar Nederland, maar het ontvangst was perfect wij voelde ons meteen thuis.Dag erna ontbijt ontvangst Van Annemarie en Maurice echt grandioos,super ontbijt lekkere omelet van Maurice! Niets was teveel.We zijn zelfs samen met nog een stel naar een Nederlandse wijnproeverij geweest prachtige locatie. Perfecte kamers heerlijk chillen op de ligbanken of zwemmen in de grote jacuzzi.Met een woord genieten!!!!!!