Reviews over Vélez-Málaga

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Judith van Kester,
    6-9-2018

Wij waren er met 2 volwassene en 3 jongvolwassene. Het is echt perfect. In het huisje is alles aanwezig. Parasols voor naar het strand, spelletjes, vaatwasser, ventilator, luchtbedden. Je komt echt niks tekort. We hebben heerlijk kunnen dobberen op het luchtbed in het zwembad. Met de auto is het best even een klim maar het huisje, maar het uitzicht is echt geweldig. Wij kregen bijna de hele dag door gezeldschap van Timmy, de kat van de buren. Een super lieve kat die heel goed weet dat hij niet naar binnen mag dus je kan de deur gewoon open laten. Als je even geen zin in hem hebt kun je hem natuurlijk ook weg jagen. Maar het enige waar hij voor komt is een aai over zijn bol. We komen zeker terug!

Nog veel beter dan fantastisch

Dicwas,
    29-7-2017

Op drie uur vliegen van Amsterdam naar Malaga, auto gehuurd en na 50 minuten bij Casa Pimienta (voor 6 personen) aan gekomen. En we werden prima opgevangen door de lokale beheerder (++). Binnen lag een brief van de Nederlandse eigenaren en een welkoms pakket met bijv. koffie, worst, chocolade(+++). Het huis is nog veel "beter dan fantastisch"(+++) Wat prachtig allemaal, en nog veel beter dan de foto's op de site je doen geloven.3 slaapkamers (++) twee badkamers (++) geweldige keuken(+++) Alles keurig afgewerkt, schoon en netjes(++) En wat een uitzicht(++), zwembad(++). Wij zijn op een hemelse plek terecht gekomen. Voor kleine kinderen ongeschikt vanwege zwembad en de hoogte met afgrond(--). Maar voor een gezin met grotere kinderen, of stel vrienden ideaal(+++). In de voorpret was het contact met de eigenaren uitstekend(++) en de informatie voorziening top(+++). Een paradijs nabij Velez Malaga. Geneviève en Marcel, Dank jullie wel !!

Zeer fijne vakantie !

Jan & Brigitte,
    12-1-2016

Mooie omgeving, prachtige natuur, voor elk wat wils, bergen, strand, cultuur.

Maar vooral een zeer aangename gastvrouw ! Inez maakt elke dag een lekker en gezond ontbijt en had tijd voor een leuke babbel, tips voor uitstappen ....

Wij hebben enorm genoten van onze vakantie in Velez en hopen dit jaar terug te kunnen gaan !

Zalig genieten

Jen Veerle,
    1-10-2014

Erg genoten van Casa Pimienta. Boeking correct verlopen. Goed te vinden (met huurauto), aangenaam ontvangst. Rustige buurt. Mooie woning met alle comfort en zeer net. Alles aanwezig zoals op foto's/info op website. Je verblijft in een huis dat je thuis laat voelen! Zalig zwembad, fantastisch uitzicht. Ga zeker met een kopje koffie of cavaatje aan het bankje zitten genietend van het zicht op de vallei. Mooie woestijntuin, het moet fantastisch zijn om die binnen x jaar terug te zien.

Zalige vakantie zoals vakantie zalig moet zijn! Mercie Geneviève en Marcel.

Prachtige vakantie-villa op een heerlijke plek!

Cor,
    17-8-2014

Casa Pimienta is een echte aanrader. Wij waren er met 6 volwassenen, waar het huis goed op berekend is. Het huis is ruim, heel netjes afgewerkt, en zeer goed voorzien van alles wat je nodig hebt. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig.

Er is een ruim zwembad dat goed verzorgd wordt en er zijn voldoende ligbedden en ander comfortabel terrasmeubilair.

Verder vonden we de verhuurders en beheerders zeer behulpzaam en vriendelijk.