Hotel Palacio Blanco

• Kinderopvang

18 reviews over Hotel Palacio Blanco

• 2019
    10Kelly07-02-2019

Fantastisch, wij komen zeker terug !

We hebben genoten van de gastvrijheid het heerlijke ontbijt en onze prachtige ruime kamer met heerlijke badkamer. Velez Malaga is nog een authentieke Spaanse plaats met op loop afstand van het hotel vele goede restaurants en tapas bar. Perfecte uitval basis om Andalucia te ontdekken zoals Granada , Cordoba , Nerja etc. Een echte aanrader, wij komen zeker terug want er is nog zoveel te ontdekken!

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

10jacq_jef25-08-2016

Paradijsje!

Palacio Blanco is een paradijs op zich. De sfeer als je binnen stapt is heerlijk, rust, comfort en luxe, precies waar wij naar opzoek waren. De kamers zijn perfect ingericht, de houten luikjes en de details maken het een fijne kamer om in te verblijven. Aan alles is gedacht! Het dakterras is super, heerlijke ligbedden, bar en uiteraard de jacuzzi! De service en vriendelijkheid van de eigenaren is overweldigend en de dames van de schoonmaak maken het plaatje compleet. De locatie is perfect, op loopafstand kom je bij heerlijke restaurants terecht en het centrum met de bushalte. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Lion & Ben05-07-2016

Grandioos!

Het is echt een top locatie.We hebben Christa en Jan maar heel kort kunnen meemaken want ze gingen naar Nederland, maar het ontvangst was perfect wij voelde ons meteen thuis.Dag erna ontbijt ontvangst Van Annemarie en Maurice echt grandioos,super ontbijt lekkere omelet van Maurice! Niets was teveel.We zijn zelfs samen met nog een stel naar een Nederlandse wijnproeverij geweest prachtige locatie. Perfecte kamers heerlijk chillen op de ligbanken of zwemmen in de grote jacuzzi.Met een woord genieten!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Eric & Heidi04-04-2016

Onvergetelijk!

Bij aankomt bleken Jan en Christa er niet te zijn. Het hotel werd een weekje gerund door de neef van Jan, Mauriche. Samen met zijn vrouw Annemarie hebben ze ons een geweldige tijd bezorgd; niets was teveel, verzorgden een heerlijk ontbijt en Mauriche heeft een keer een overheerlijke paella gemaakt. Ook het contact met de andere gasten was erg leuk. Vanzelfsprekend werkte het weer goed mee; 23°C is toch wel lekker in deze tijd van het jaar! Wij komen zeker nog een keer terug ;-)

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Sacha02-11-2015

Oase van Rust

Heerlijk hotel in een leuke plaats. Een auto is wel een must. Heerlijke restaurantjes en een ontzettend leuk en gastvrij echtpaar wat Palacio Blanco een top vakantie maakt.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Karlijn16-09-2015

Heerlijk!

Wat hebben wij genoten van Zuid-Spanje en dan voornamelijk van onze fantastische accommodatie Hotel Palacio Blanco. Dit hotel is van alle gemakken voorzien. 6 dagen per week worden de kamers schoongemaak, elke dag een heerlijk vers ontbijt, een dakterras met ligbedden, koelkast vol met frisdrank. bier en cava! En we hebben heerlijk geslapen, mooie ruime kamer en ruime badkamer met inloop douche. En dan hebben we het nog niet gehad over de goede zorgen van Jan en Christa! Jan en Christa maken echt het verschil, vol enthousiasme en passie vertellen zij je graag wat er allemaal te doen en te zien is in de omgeving, waar je lekker kunt eten en waar je de nog "onbekende" stranden kunt vinden. Aan te raden; Malaga, Granada - Het Alhambra, Sevillia en Marbella allemaal goed te doen qua afstand vanaf Velez-Malaga wat overigens ook een leuke echte Spaanse stad is met veel leuke en lekkere restaurantjes.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Ewald26-06-2015

Klasse Hotel

Wederom weer voor 8 dagen dit hotel bezocht .Blijft een heerlijk en gastvrij hotel met super aardige gastvrouw/heer.Christa en Jan. Hotel Palacio Blanco ligt centraal om diversen plaatsjes te bezoeken. Een woord Super Klasse hotel.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10joke loof26-06-2015

Geweldig hotel Palacio Blanco

juni 2015 Net terug van een heerlijk verblijf (voor de tweede keer) in Hotel Palacio Blanco. Wederom genoten van dit fantastische hotel. Geweldige kamer (zeer schoon), heerlijk dakterras met zalige bedden en jacuzzi en een zeer uitgebreid ontbijt.Heerlijk vers brood met div. soorten broodbeleg, vers uitgeperst sinaasappelsap en heerlijke Illy koffie. Centraal gelegen om mooie uitstapjes te maken bv Granada, Sevilla, Cordoba en Ronda. Gastvrouw/heer Christa en Jan bedankt !

Gereisd met partner in juni 2015

• 9H17-11-2014

Echt een aanrader

Wij hebben 3 dagen verbleven in dit hotel. De eigenaren zijn heel vriendelijk en attent. De accommodatie is schitterend met een mooi boventerras inclusief jacuzzi.

Gereisd met partner in november 2014

• 10Ewald Clement14-10-2014

Super Hotel!

Mooi sfeervol hotel waar zeer veel aandacht is aan besteed. Een vriendelijk ontvangst van de eigenaresse.(Christa). Samen met haar man (Jan) zijn ze een superaardig echtpaar die je op alle fronten zeer goede adviezen geven. Ontbijt is voortreffelijk,iedere ochtend verse jus d'orange,een amuse gemaakt door Jan(blijf altijd een verrassing) en natuurlijk heerlijke Illy koffie!!!! Hotel ligt centraal gelegen, strand, uitvalswegen naar diversen steden. Schitterend dakterras waar je heerlijk kunt relaxen o.a in de jacuzzi. Een hotel om zeer zeker terug te komen.Alles was in een woord Super!!

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Palacio Blanco info