Hotel Cortijo los Vargas

Laatste review

Geweldige tijd gehad!

Familie Hilster,
19-6-2016

Was echt leuk en de omgeving was erg mooi gewoon het echte Spaanse gevoel voor weinig geld krijgt zoveel leuke ervaringen

Kenmerken

Geweldige tijd gehad!

Familie Hilster
19-6-2016

2005

Cortijo Las Vargas is niet makkelijk te vinden. De routebeschrijving op de internetsites is niet duidelijk genoeg. Het hotel is moeilijk te vinden.

De weg naar het hotel is zeer slecht, is niet verhard en zit vol met kuilen, hobbels en stenen. Je hebt bijna een terreinwagen nodig om er te komen. Verder is er maar minimale parkeergelegenheid zonder draaimogelijkheden. Je moet je auto ver weg parkeren langs een afgelegen, bijna onbegaanbare weg. De kamers zijn stoffig en niet echt degelijk schoon gemaakt. Het hele terrein maakt een zeer onverzorgde indruk en daardoor ziet het er smerig uit. Het zwembad is vies en er drijft rommel in. Rondom het hotel ligt veel troep en bouwpuin. Al met al een niet aan te bevelen hotel. Voor deze prijzen van 45 en 50 euro zijn er ook andere beter verzorgde Hotals en Pensions te vinden in Malaga en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cortijo los Vargas in Vélez-Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cortijo los Vargas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.