Hostel Cortijo las campinuelas

3 reviews over Hostel Cortijo las campinuelas in het Nederlands

leuk voor een nachtje

Malou_V
16-8-2010

we zijn hier 1 nachtje geweest en dat was genoeg. Het is een goede uitvalbasis als je de stadjes er omheen wilt bezoeken zoals Nerja ed. De eigenaresse spreekt geen woord Engels, maar dan ook echt geen woord. De kamer was prima en je hebt een eigen koelkastje. Het ontbijt is was summier, maar daar zal je aan moeten wennen als je in Spanje op vakantie gaat want de Spanjaarden zelf ontbijten nauwelijks. We zijn op meerdere locaties geweest in Spanje, maar je krijgt nergens een uitgebreid ontbijt.

Als je in het zwembad ligt heb je een mooi uitzicht op de bergen, maar het water biedt niet echt verkoeling.

Voor een nachtje wanneer je op doorreis bent een prima locatie om te verblijven.

Redelijk

M en C
29-6-2010

Primitieve apartementen. Worden niet dagelijks schoongemaakt. Je moet zelf dagelijks vragen om schone handdoeken.

Ontbijt: koffie, 2 sneetjes geroosterd brood, perzik- of aardbeien jam.

Eigenaren spreken geen engels of duits, alleen spaans.

2008

via onverharde weg soort ranch

sibje
22-11-2008

Alweer konden we het mooie hotel niet vinden ,althans de foto in het boekje was prachtig, maar helaas , een verroest ijzeren bordje wees de weg naar deze ranch!!!!!een onverharde weg moesten wij 500 m rijden, let wel het was november, aangekomen kregen wij een kamer (appartement) toegewezen , het was er koud en kil snel maken dat we in de stad komen. (er stond wel een kleine radiator).

Het was wel authentiek ingericht en in de zomermaanden wellicht aangenaam nu dus niet.... Het zwembad was leeg en smerig en had nu natuurlijk geen uitstraling.

Het ontbijt moesten wij s morgens half buiten nuttigen (brrr 11 graden 3 sneedjes toast, pot jam , pak lidl Sinaasappelsap (helaas de sinaasappelbomen stonden achter ons).We moesten voor deit AHRA hotel ook nog 10 euro bijbetalen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Cortijo las campinuelas in Vélez-Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Cortijo las campinuelas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.