Vakantiehuis Casa Pimienta

VakantiehuisWeer vandaag32°23°
Vakantiehuis Casa Pimienta
9,6

6 reviews over Vakantiehuis Casa Pimienta in het Nederlands

Nog veel beter dan fantastisch

Dicwas
29-7-2017

Op drie uur vliegen van Amsterdam naar Malaga, auto gehuurd en na 50 minuten bij Casa Pimienta (voor 6 personen) aan gekomen. En we werden prima opgevangen door de lokale beheerder (++). Binnen lag een brief van de Nederlandse eigenaren en een welkoms pakket met bijv. koffie, worst, chocolade(+++). Het huis is nog veel "beter dan fantastisch"(+++) Wat prachtig allemaal, en nog veel beter dan de foto's op de site je doen geloven.3 slaapkamers (++) twee badkamers (++) geweldige keuken(+++) Alles keurig afgewerkt, schoon en netjes(++) En wat een uitzicht(++), zwembad(++). Wij zijn op een hemelse plek terecht gekomen. Voor kleine kinderen ongeschikt vanwege zwembad en de hoogte met afgrond(--). Maar voor een gezin met grotere kinderen, of stel vrienden ideaal(+++). In de voorpret was het contact met de eigenaren uitstekend(++) en de informatie voorziening top(+++). Een paradijs nabij Velez Malaga. Geneviève en Marcel, Dank jullie wel !!

Zalig genieten

Jen Veerle
1-10-2014

Erg genoten van Casa Pimienta. Boeking correct verlopen. Goed te vinden (met huurauto), aangenaam ontvangst. Rustige buurt. Mooie woning met alle comfort en zeer net. Alles aanwezig zoals op foto's/info op website. Je verblijft in een huis dat je thuis laat voelen! Zalig zwembad, fantastisch uitzicht. Ga zeker met een kopje koffie of cavaatje aan het bankje zitten genietend van het zicht op de vallei. Mooie woestijntuin, het moet fantastisch zijn om die binnen x jaar terug te zien.

Zalige vakantie zoals vakantie zalig moet zijn! Mercie Geneviève en Marcel.

Casa Pimienta is een echte aanrader. Wij waren er met 6 volwassenen, waar het huis goed op berekend is. Het huis is ruim, heel netjes afgewerkt, en zeer goed voorzien van alles wat je nodig hebt. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig.

Er is een ruim zwembad dat goed verzorgd wordt en er zijn voldoende ligbedden en ander comfortabel terrasmeubilair.

Verder vonden we de verhuurders en beheerders zeer behulpzaam en vriendelijk.

Uitzichten over bergen, dalen en zee. Heerlijke rustige eigen plek. Heerlijk zwembad, omgeven door tropische tuin.

paradijselijk !

jan planthof
19-12-2011

Boven op een heuvel, aan de rand van het zwembad met uizicht over de vallei en de middenlandse zee voelde ik me hier als god in spanje. Van alle gemakken voorzien, praktisch en sfeervol. Heel fijn om hier vakantie te vieren en tot rust te komen. En ook nog eens vlakbij zee, pitoresque dorpjes en winkelgelegenheden.

heerlijke rustige plaats, prachtige uitzichten.

jan de vries
12-12-2011

vakantiehuis Casa Pimienta is mooi gelegen op een berghelling met zicht op zee. Van daaruit kun je prachtige tochten ondernemen naar mooie rustige baaien met leuke stranden, of naar de bergen, zoals bv. de Sierra Nevada. Ook zijn er in de direkte omgeving veel restaurantjes met typisch Spaanse visgerechten. Het zwembad van Casa Pimienta is prima en ook goed toegankelijk voor kinderen en mensen die niet zo goed ter been zijn. Het huis zelf is ruim en praktisch ingericht, een grote woon= eetkamer, een volledig ingerichte keuken en drie slaapkamers met veel pryvisie en badgelegenheid. Kortom, een heerlijk vakantiehuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Pimienta in Vélez-Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Pimienta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Pimienta scoort een 9.6 uit 10 op basis van 6 reviews.