Vakantiehuis Casa Africano

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Africano voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Casa Africano in het Nederlands

Zeer fijne vakantie !

Jan & Brigitte, 12-1-2016

Mooie omgeving, prachtige natuur, voor elk wat wils, bergen, strand, cultuur.

Maar vooral een zeer aangename gastvrouw ! Inez maakt elke dag een lekker en gezond ontbijt en had tijd voor een leuke babbel, tips voor uitstappen ....

Wij hebben enorm genoten van onze vakantie in Velez en hopen dit jaar terug te kunnen gaan !

Geweldige plek om Zuid-Spanje te ontdekken

Miriam, 6-11-2013

De vriendelijke eigenaren zorgen ervoor dat er tijdens je verblijf aan niks ontbreekt. In overleg is bijna alles mogelijk. We kwamen hier lekker tot rust na een dagje in het achterland en het ontbijt was super! Vanuit deze bed & breakfast konden we met onze huurauto makkelijk een paar leuke kustplaatsen bezoeken, zoals Nerja en Marbella, maar we zijn ook een paar keer het achterland in gereden, richting de bergen en Granada. Fantastisch!

Prima plek; mooi uitzicht

Freek Goeree, 6-11-2013

Ligt in oude gedeelte van de stad. Personeel zeer vriendelijk. Restaurants op loopafstand. Veel hoogteverschil.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Africano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Africano in Vélez-Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Africano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Africano scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: