Landhuis Cortijo El Coto

Landhuis Cortijo El Coto
9,6

13 reviews over Landhuis Cortijo El Coto in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Het huis is prachtig gelegen in de bergen van Sierra María Los Velez, Schitterend uitzicht op eigen amandelboomgaard die vol met met roze bloesem bloeide/.

Achter het huis een zwembad dat nt door de eigenaar helemaal opnieuw geverfd was..Volledig TOP ingericht appartement voor 6 personen, 3 slaapkamers met ieder eigen badkamer met douche.

Super luxe inrichting van de woonkamer. De keuken is zeer compleet voor als je zelf wilt koken. De eigenaar/beheerder woont in hoofdgedeelte van het landhuis. Als je hem nodig had was hij altijd direct beschikbaar voor assistentie, of de vragen die je had, maar liet ons volledig met rust als wij op ons zelf wilde blijven. Naar het centrum van Blanco is het 12 min.rijden met de auto. Om de omgeving en het plaatsje beter te leren kennen en veel te zien hebben wij 2 mountain bikes gehuurd wat zeker een aanrader is.

Ik had de indruk dat alles, inrichting en staat van onderhoud (verf) nieuw, tot vrij nieuw is wat ons verblijf helemaal top maakte.

geweldig verblijf

ruud dellensen
14-9-2015

Fantastisch, rustig huis met puik zwembad met zout water en adembenemend uitzicht.

Uitstekend uitgangspunt voor wandelingen of klimpartijen.

Zeer vriendelijke beheerder.

Rust en ruimte zijn hier de sleutelwoorden.

Rust, genieten en prachtig zicht !

Theo en Klaartje
12-8-2015

Een super verblijf in alle rust met prachtig uitzicht. Ontvangst is heel goed.

Een trip die zeker op je agenda moet staan is : het stuwmeer van Negratin: je rijdt via Orce - een piepklein dorpje met bezienswaardigheden - naar Castril waar je tussen steile bergwanden boven een rivier op een hangbrug kan wandelen en door koele grotten kan struinen en dan zwemmen in een stuwmeer of met een waterfiets een tocht rond een eilandje maken.

Het huis ligt prachtig in de bergen van Sierra María Los Velez, geen ander huis in de omgeving te zien, uitzicht op (eigen) amandelboomgaard en prachtige bergen met nesten van gieren. In mei prachtige groene natuur, bloemen en toch lekker warm.

20 meter achter het huis een zwembad, zout water, daardoor geen chloorgeur. Volledig appartement voor 6 personen, 3 slaapkamers met ieder eigen badkamer met douche. Eenvoudige inrichting in de woonkamer die geheel voldoet. Keuken meer dan compleet ingericht. Smaakloos drinkwater uit de bergen, electriciteit van eigen zonnepannelen die meedraaien met de zonnestand! Piet, eigenaar/beheerder woont in hoofdgedeelte van de oude boerderij. Hij was er als we hem nodig hadden maar liet ons verder met rust. Bij vragen over de omgeving of over het huis hielp hij ons meteen. Erg fijn. Vanuit Vélez Blanco ruin 15 min. rijden naar het huis midden in het natuurpark. Letop, groot gedeelte rijden over gravelpad, zonder steile afgronden er naast hoor. Top!

Fantastische tijd hier gehad!

Nicolien
3-8-2014

Plek met werkelijk uniek uitzicht en van alle gemakken voorzien. Super schoon en aardige, behulpzame eigenaren! Geweldige bedden :-D, volledig ingerichte keuken en badkamers bij alle drie de kamers. Zwembad erbij met gezellig terras..... Wij komen zeker een keer terug!

Een hemelse plek !

Greta en Ivan
1-11-2013

Voor ons is en blijft Cortijo El Coto een SUPER verblijf ! We waren er opnieuw twee weken in september en hebben weer zalig genoten van de rust, de prachtige natuur, de vele mooie wandelingen en de aangename nabijheid van gastheer Piet.

We hebben nu weer een jaartje om te dromen en opnieuw uit te kijken naar onze volgende vakantie (2014) in Cortijo el Coto !

toppie

NADINE
11-10-2013

wederom genoten van het geluid van de stilte en de prachtige natuur in een adembenemend landschap met alle comfort

een oase van rust in prachtige natuur

els huybregts
28-9-2013

een ideale plek om even weg te zijn van de dagelijkse stress, maar toch nog dichtbij alles wegens een goede, gratis, WIFI en de nabijheid van Velez Blanco, en Rubio.

Voor gastheer, Piet is geen moeite te veel als het gaat over het comfort van zijn gasten.

zeer aangenaam, zoutwater, zwembad

Heerlijk genieten!

Jordy
24-8-2013

Omringd door zoveel mooie natuur en stilte! Heerlijk.

Geweldig om tot rust te komen !

Herman Sweldens
27-7-2013

Warme eigenaars, knusse & grote appartementen, wat een rust en mooi zicht, je krijgt er niet genoeg van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Cortijo El Coto in Vélez Blanco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Cortijo El Coto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Cortijo El Coto scoort een 9.64 uit 10 op basis van 24 reviews.