We hebben een aantal aanbieders voor Vélez Blanco voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vélez Blanco voor je op een rij gezet:

Reviews over Vélez Blanco

Rustig plaatsje, mooi kasteel!

WH
    20-5-2015

Gemoedelijk rustig plaatsje, weinig leven. Het kasteel torent er imposant bovenuit. De ligging en buitenkant is prachtig, binnenin is de patio helaas jaren geleden verkocht en staat in een museum in New York. Renovatieplannen laten op zich wachten.... Loop vooral eens door de straatjes in het dorp omhoog naar het kasteel. Tegenover de kerk is een schattig alimentacíonnetje, door er iets te kopen blijft het bestaan! Omgeving is prachtig op de berghelling, weids uitzicht op de vlaktes richting zee. Ruim 1 uur rijden naar zee.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Apr 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

authentiek stadje in Andalusië

els huybregts
    28-9-2013

Velez Blanco is gedrapeerd rond een klein bergriviertje dat het stadje van water en groen voorziet.

Bovenaan staat trots een prachtig gerestaureerd Moors kasteel. Zeker de moeite waard om te bezoeken voor wie op zoek is naar het echte Spanje.

Gereisd Met partner in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ideaal "prentkaart dorp"

Max Winitschenko
    19-10-2010

Leuk Andalisisch dorp, prachtig gelegen tussen de bergen. Een droom voor fotografen, wandelaars en mensen die willen genieten van Spaanse binnenland. Er torent een mooi kasteeltje uit boven het dorp, en van hieruit heb je een prachtig zicht op het dorp. Gezien het hier om een dorp gaat is het uitgaansleven natuurlijk beperkt. Als logies kunnen wij de Cortijo El Coto aanraden. Dit is in handen van Belgen en ligt midden in een natuurreservaat. Wij zijn er al drie keer geweest en zullen er nog terugkeren.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Vélez Blanco scoort een 8,9 uit 10, op basis van 19 reviews