Hotel Triperia No.1

Met jonge kinderen

Sfeervol Hotel.

Henri
26-5-2010

Hotel ligt aan het mooie pleintje Plaza de Espana, midden in het stadje en tegen de berg aangebouwd. Hotel behoort bij Hotel la casa del Califa waar ook het royale ontbijtbuffet is. Mooi aangelegd zwembadje en een gezamenlijke keuken die door alle gasten gebruikt kan worden. Grote kamer (rode) met inloopkast/royale badkamer (bad-douche) bankje/ mooi uitzicht (zoals alle kamers) op het landschap en een balcon. Restaurant (marokkaans) in Califa is een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triperia No.1 in Vejer de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triperia No.1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.