Vakantiehuis Townhouse La Piconera

7Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Vejer de la Frontera

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Townhouse La Piconera?

7Goed

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Townhouse La Piconera

• 7Willemien24-11-2008

leuk onderkomen in een oud wit stadje

Wij zijn in april 2008 14 dagen in Vejer geweest. Een stadje dat zeker de moeite waard is. Met name buiten het hoogseizoen kun je opgaan in het "gewone" leven. Townhouse la Piconera ligt zeer gunstig ten opzicht van de stadskern. Het is niet groot. Slaapplaatsen voor vier personen zeker ruim genoeg. Woonkamer is echter niet groot. Ik schat in dat het met vier volwassenen krap is, of anders gezegd: dan moet je goed met elkaar kunnen opschieten. Keukeninrichting net voldoende, maar niet royaal. Al met al: een goede basisvoorziening, geen luxe.

Gereisd met partner in november 2008

0 tips over Vakantiehuis Townhouse La Piconera