Hotel El Postigo

Hotel El Postigo

We hebben een aantal aanbieders voor El Postigo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Postigo

hotel con encanto muy recomendable

ramon torres imaz
7-9-2014

Hemos estado 6 noches toda la familia alojados en la suite y el trato fue encantador y muy cercano.Eramos nosotros mas 4 niños (1 de ellos un bebe). Los niños disfrutaron de la piscina y el desayuno excepcional. La habitacion estupenda muy comoda y tranquila . La situacion del hotel es perfecta. Un abrazo a todo el personal porque hicisteis que nos sintieramos como en casa.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Postigo in Úbeda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Postigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Postigo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.