We hebben een aantal aanbieders voor Úbeda voor je op een rij gezet:

Reviews over Úbeda

Mooi na half 5

Tiny
    31-5-2016

In Ubeda is niets te beleven als je er vroeg in de middag doorheen wandelt. Na half 5 begint het leven pas. Mooi stadje. Ik heb wel last gehad van de manier waarop een oude man met zijn muilezel om ging. Pure dierenmishandeling. We zijn er maar 1 nacht gebleven en ik denk dat dat ook genoeg is.

klein maar fijn

Conny
    21-3-2015

Ubeda is een kleine historische stad in het noordelijke binnenland van Andalusie. In het historische centrum vind je alles op loopafstand bij elkaar: prachtige kerken, mooie oude paleizen, musea, gezellige pleintjes en een uitzicht op de heuvels met olijfbomen. Je komt er weinig andere toeristen tegen, aan een kant jammer want ze er missen er veel moois, aan de andere kant heerlijk rustig zo! Je kunt er lekker eten maar houd er rekening mee dat 's-avonds alles pas laat open gaat. Uitzondering is Restaurante-Pizzeria D'Angelo, je kunt er lekker eten, de eigenaren zijn supervriendelijk en ze gaan om 8uur al open.

Gereisd Met partner in maart 2015

Prachtige kleine stad

Rinus
    2-4-2012

Ubeda is een van de mooiste kleine kunststeden van Andalusië, men kan het stadje het beste te voet verkennen, naast de vele prachtige cultuurmonumenten zijn er gezellige pleinen. Hier een opsomming van de bezienswaardigheden die de moeite waard zijn: de San Pablo kerk die aan het fraaie plein Plaza de Mayo staat en het Antiguo Hospital de Santiago, dit ziekenhuis heeft een mooie entree en patio en een prachtig plafond in de trappenhal, het dak heeft op de toren heeft gekleurde pannen. Zeer bezienswaardig is het plein Plaza Vazquez de Molina, met rondom een keur aan monumenten zoals de kerk Santa Maria, de El Salvadorkerk en de schitterende Parador. Ubeda is bijzonder schilderachtig en mag met zusterstad Baeza niet ontbreken in het reisschema van de Andalusië reiziger

Gereisd Met vrienden in maart 2008
Úbeda scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews