We hebben een aantal aanbieders voor Trevélez voor je op een rij gezet:

Reviews over Trevélez

Hoogst gelegen dorp van Spanje

Rinus
    2-4-2012

Trevelez is het hoogst gelegen bergdorp van Spanje en is gelegen in het Alpujarras gebergte aan de zuidzijde van de Sierra Nevada in de gelijknamige vallei van Trevelez, het is te bereiken via een slingerende bergweg, de omgeving is schitterend, het witte dorp is tegen de hellingen omhoog gebouwd en ligt op 1600 mtr. hoogte, in het centrum zijn wat restaurantjes. Het dorp is een uitstekende uitvalsbasis voor het maken van bergtochten in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk bergdorp

Arija
    15-11-2011

Treveléz is het hoogst gelegen dorp van Spanje, hart van de Sierra Nevada. De weg erheen voert langs de witte dorpen van de Alpujarras, schitterend! Het dorp ligt daar fraai tegen de bergrug, de lucht is er fris en helder. Beneden is een leuk plein met hotels en restaurants, terrassen, waar de bediening lekker langzaam doet (we zijn in Spanje dus ..). Het boven dorp is het oude en mooie gedeelte om te zien. Alles in de witte Moorse bouwstijl. Trevélez heeft het allemaal, winters sneeuw en skipiste, zomers de wandelroutes de bergen in. En het hele jaar door overal hammen, jambon, die er te koop hangen. Wij zijn erg enthousiast over deze plek.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Trevélez scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews