Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B

Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rural Cortijo Amaya / B&B voor je op een rij gezet:

25 tips over Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B

Bianca Boom, 3-8-2015
Autohuur is wel aan te raden bij deze accommodatie.
P.C. de Regt, 13-7-2015
De kamers zijn echt Spaans en verschillend ingericht en liggen zowel op de begane grond als op de eerste verdieping.
Astrid en Klaas, 23-5-2015
Vraag de eigenaren en ze proberen alles voor je te doen

Herman, 10-5-2015
Ligging is gunstig ten opzichte van Malaga, Granada en Nerja.
F. Dijksterhuis, 30-4-2015

Bezoek behalve Malaga en het Alcazar ook eens de Botanische tuinen daar.

pcderegt, 9-11-2014
Er is veel te zien in de omgeving, een huurauto is aan te raden. De kustweg is prachtig enook de wegen in het bergachtige achterland zijn erg mooi. Leuke witte bergdorpjes, zoals Competa en Frigiliana zijn een bezoek waard,evenals het bekende Nerja.

DE KLER, 6-9-2014
Bij receptie heeft Saskia folders en tips. Heel leuk is de wijnproeverij met tapas en vele andere bezichtigingen om je dagen te vullen, als je niet bij het heerlijke zwembad wil vertoeven.
famMeij, 28-5-2014
Malaga is een hele leuke stad en goed aan te reizen. De grotten in de buurt zijn leuk en het dorpje Nerja ook. Prima omgeving met kinderen, Malaga is ook alles aan te lopen.
Hans en Jacqui van der vijver, 7-5-2014
Strandtent Bahia Zenit nabij camping, is een coole plek in Torre del Mar.
Jens, 6-5-2014
Genoeg te doen, wel is een huurauto aan te bevelen, de afstanden zijn redelijk groot, al is er ook een groot aanbod van excursies.

Onze bezoekers bekeken ook: