Tijdelijk €25 aanbetaling

Rural Cortijo Amaya / B&B

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 189 reviews
+44

9.2FenomenaalScore uit 189 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

189 Reviews over Rural Cortijo Amaya / B&B

• 10Femke12-10-2019

We komen zeker nog een keer terug, Fantastisch

Top Bed&Breakfast!! We zijn er nu voor de 2de keer geweest en het was weer super!! Goede kamers, mooie locatie (elke dag prachtige zonsondergang) elke ochtend een eitje hoe jij hem wilt. Zelfbedieningbar Mijn zoontje van 3 heeft zich elke dag vermaakt met van alles (zwembad, auto's, voetbal, steppen) ze hebben van alles voor de kleintjes. De eigenaren Saskia en Vince zijn geweldige lieve mensen, een warm welkom. Voor uitjes of lekker eten, hebben ze altijd een goede suggestie voor je. In 1 woord GEWELDIG!!

• 9John Nouwens11-10-2019

Heerlijk ontspannen in huiselijke sfeer

Wij zijn voor de 4e keer terug gekomen bij Saskia en Vince in Cortijo Amaya. Dat doen we omdat de gemoedelijke sfeer er voor zorgt dat je je er snel op je gemak voelt. Mogelijkheid om lekker te ontspannen bij het zwembad of in de ruime tuin met diverse zitjes. Als je de omgeving wilt verkennen hebben zij wel tips voor de leukste plaatsjes, stranden, activiteiten en ga zo maar door. Voor ons volgend jaar zeker weer ff relaxen in Cortijo Amaya.

• 8Erik28-09-2019

Relaxte open sfeer, op een mooie locatie

Na een aantal dagen in Granada en Ronda verbleven te hebben, verlangde we weer naar strand, zwembad en rust. We kwamen terecht in het hotelletje van Saskia en Vince. Een hotel met een gezellige en relaxte open sfeer, waar je zelf drankjes bij de bar kunt halen (wel even op de lijst zetten) en heerlijk kunt relaxen bij het mooie zwembad of op 1 van de zitjes. Ontbijt wordt top verzorgd in de morgen met heerlijke koffie. We hadden een ruime kamer, eenvoudig maar zeer schoon! Tip: als je savonds laat terug komt van eten, nog even een borrel doen op het terras....de stilte en de rust😍

Komen in de toekomst graag nog eens terug!

Erik&Leoni

directie, 30-09-2019

Wat een mooie woorden en vooral : wat fijn dat jullie zo hebben genoten bij ons. Jullie tip sluiten wij ons helemaal bij aan. Het is hier later op de avond bijna magisch... ! Zou leuk zijn als jullie nog eens terug komen! Hartelijke groet van ons beide!

• 9Bram27-09-2019

voor herhaling vatbaar

gastvrije ontvangst, mooie kamer, mooi vergezicht op zee en toch rustige omgeving Een aanrader voor iemand die rust zoekt en wil zwemmen. Tennissen kon ook nog maar jammer genoeg geen tegenspeler. Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd . Alles was schoon en de zelfbedieningsbar ideaal.

• 10Jan en Joke Hendriksen24-09-2019

Super gastvrij. alle voorzieningen, pracht plek.

Rustige plek boven badplaats Torrox. Saskia en Vince zijn super gastvrij. Het is er gezellig en heeft alles wat wij wensen: goed ontbijt, zwembad, tennisbaan, een doe het zelf bar buiten. En een kamer aan de voorkant met een schitterend uitzicht over de Middellandse Zee.

• 10Robbert10-09-2019

Heerlijk genieten!

Als je heerlijk wilt ontspannen dan is dit de perfecte keuze. De B&B ligt op een rustige locatie op loopafstand van het strand. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om de gasten een goed verblijf te geven. Ook kan je overdags heerlijk vertoeven in het zwembad van de B&B en genieten van het uitzicht op zee.

• 9Sjakko en Pieter10-09-2019

Geweldig!

Rustig, superhost en mooie plek!

• 10Robert jan09-09-2019

Fantastich

Ik was er nu voor de 3e keer en wat blijft het toch een heerlijk verblijf om naar toe te gaan .en om even heerlijk.bij te komen van de dagelijkse drukte de B&B heeft een prachtig uizicht over torrox costa ook saskia en vince zijn prima mensen en erg gastvrij ook de huurauto vanuit malaga airport was prima verzorgd door vince en saskia kortom een heele fijne en prachtige vacantie

• 10Tim09-09-2019

Top hotel

Een knusse B&B gelegen op een bergje, met uitzicht op de zee. Een gezellige staff aanwezig die 24/7 voor je klaar staat, en ‘s ochtends bakken ze lekker een eitje voor je klaar. Alles is schoon en goed onderhouden. Je hebt wel echt een auto nodig als je daar voor langere tijd verblijft, en af en toe de deur uit wilt.

• 9Ruud en Aline03-09-2019

Een mooie plek om terug te komen

Wat een rust, goed Hotel, goed service. Even wennen als je naar boven rijd tussen de groenten en fruit kassen maar dan Superieure plek. Sasia & Vincent het was top

Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avda Los Aguacates 20, 29793