Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B

Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rural Cortijo Amaya / B&B voor je op een rij gezet:

165 reviews over Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een 10 voor herhaling

Gerard
7-7-2018

De ongedwongen sfeer volledig in overeenstemming met de bedrijfsleiding.we. Hebben geen zaken kunnen ontdekken die niet goed waren

Heel erg fijn!

Jos
13-3-2018

Wat een gastvrijheid! Het was een heerlijke vakantie, ondanks het “niet-spaanse” weer, maar dankzij de gezelligheid van de b&b en de warme menselijke eigenaren.

Geweldig fijn verblijf.

Jurgen
7-1-2018

Geweldige B&B!! Prachtige lokatie, hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. Prachtige uitvalbasis voor diverse dagreizen en strandbezoek. Geweldige service, fijne kamers voor een zeer schappelijke prijs. Zelfs de huurauto werd door Saskia en Vincent geregeld. Top!!!

Geweldige accomodatie,prima service,mooie kamers!!

Rinus Betten
3-1-2018

Alles was super; De ligging, de kamers, het uitzicht, het ontbijt s;morgens, de mogelijkheden om te sporten en natuurlijk de lieve beheerders, Vince en Saskia.

heerlijk genoten, super week gehad!

nancy
25-11-2017

Heerlijk weer

Mooie gezellige cortijo

Fijne schone kamer met goede bedden tv en genoeg opbergruimte, en een fijne badkamer

Leuke mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken en je genoeg info geven over de omgeving.

Lekker ontbijt genoeg keus en elke dag een vers eitje zoals jij het op dat moment wil hebben.

Strand boulevard en restaurants op loopafstand er is ook een zwembad aanwezig

Geen minpunten

Rustgevend in een prachtige omgeving !

Ad Valk
22-11-2017

We hebben de vakantie de eerste 2 dagen doorgebracht op Cortijo Amaya en daarna nog bijna 4 weken in het appartement Casa Amaya in Torrox Costa. We hebben een supervakantie gehad; zowel het verblijf in het hotel met b&b

als het appartement waren een genot om daar te verblijven.

Het appartement is echt van alle gemakken voorzien! Het is licht, schoon en het bed slaapt heerlijk. Ook op het terras kun je heerlijk genieten van de ochtendzon.

In de omgeving zijn prachtige plaatsen om te bezoeken: het mooiste dorp van Spanje Frigiolana en Nerja zijn zeker aan te bevelen! En wat te denken over het weer, in 4 weken hebben we één buitje regen gehad en voor de rest zon met aangename temperaturen! Niet voor niets heeft Torrox Costa het beste klimaat van Europa!!

Zeer aan te bevelen, zeker ook door de gastvrijheid en contactvriendelijke eigenaren Saskia & Vince!

Een mooie plek om te onthaasten.

Astrid Smit
28-10-2017

Een geweldige relexte plaats om je vakantie door te brengen. Je wordt door de eigenaars verwent met een lekker ontbijt en ze geven je alle informatie over de omgeving en van alle leuke dingen die er te doen zijn. De kamers zijn goed en de prijs/kwaliteitverhouding is prima. Echt een plek om te onthaasten en als je iets wil doen zit je mooi centraal van een aantal leuke plaatsen en bezienswaardigheden. In het plaatsje zijn een aantal leuke eettentjes, vraag het aan de eigenaars en ze zullen je vertellen waar je lekker kan eten.

Thuiskomen

Ellen Nijhof
28-10-2017

Een TOP locatie drie kwartier verwijderd van Malaga. In het mooie Andalusie ca 800m uit de kust. Het B&B wordt door een Nederlands echtpaar geleid. Vriendelijkheid, Gastvrijheid, Behulpzaam staan bij Saskia en Vince op nummer 1.

Je kunt er relaxen bij het zwembad maar ook sportief zijn op de tennisbaan en Saskia helpt je graag met het organiseren van alle uitstapjes in het mooie Andalusie

Genoten van ons verblijf van twee weken in Cortijo

Wim en Adrie
10-10-2017

Goed was eigenlijk alles: de ligging, de accomodatie, het ontbijt, doch speciaal de gastvrijheid vsn Saskia en Vince

die altijd voor je klasr staan (niets is hun te veel).

Slechts 1 aanvullend puntje (advies): een auto is in feite een must om te genieten van de prachtige omgeving.

Alles in de buurt bij deze perfecte B&B

Rien-Willem Zandee
8-10-2017

Relaxen, sporten, uitstapjes en heerlijk eten en drinken. Dit alles naast een fantastisch klimaat.

De gastheer en -vrouw wil ik weer bedanken voor een prefect verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B in Torrox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rural Cortijo Amaya / B&B scoort een 9.28 uit 10 op basis van 175 reviews.