Hotel Iberostar Malaga Playa

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

405 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa

• 9blitmd12-10-2015

Mooi Hotel!

De bouwstijl en kleuren van het hotel zijn prachtig. Kamers zijn standaard, alles wat je nodig hebt is er. Balkon goed formaat, maar je kunt de buren wel zien en horen.Het hotel heeft 1 restaurant, waardoor het behoorlijk druk kan zijn. Ik vond dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden (10cm) waardoor je de gesprekken van de andere gasten goed kon volgen. Eten is lekker, maar zelfs voor een buffet restaurant niet erg warm. Personeel receptie vriendelijk en hulpvaardig, overig personeel is vooral druk, niet onvriendelijk maar ook niet overdreven service gericht. Ik was er eind sept. begin okt. gasten waren voornamelijk Duitse 70+. Niet echt een bruisende gezelligheid, maar daarentegen heb je er ook geen (over)last van. Ik zou het hotel weer boeken, maar ik zou geen all inn. nemen. Buiten het hotel zijn er restaurantjes genoeg, en niet duur en je zit gezellig aan de boulevard. Vond ik het een heerlijk verblijf op een goede locatie, voor een goede prijs!

Alleenreizend

• 8P&M01-10-2015

Prachtig hotel met zwembad

Het hotel heeft 400 kamers. De appartementen liggen in de 2 gedeeltes voor de entree van de hoofdingang van het hotel. De appartementen hebben een ruime keuken, een ruim balkon, de airco doet het goed, badkamer prima, woonkamer een beetje aan de kleine kant. Het eten is bijna alle avonden prima. Alleen de soepen zijn niet lekker. Wel is er een vegetarisch buffet en is er voldoende afwisseling tussen vlees en vis. Zelfs af en toe schaaldieren op het menu. Het personeel is erg vriendelijk, ze proberen het de gasten echt naar de zin te maken. Daarnaast is er een leuk animatieteam Wat erg tegrnvalt is de fitnesskamer. Het zwembad is heel groot en mooi. Er zijn voldoende bedjes. Alleen is het water van het zwembad vrij koud, zeker als er een beetje wind staat. In de zee achter het hotel kun je eigenlijk niet fatsoenlijk zwemmen, omdat het water ijskoud is. Het busstation ligt op 800 m loopafstand. De drankjes zijn buiten het hotel veel goedkoper en ook veel lekkerder.

• 9Familie blommaerts22-09-2015

Fantastisch hotel

Het eten was heel lekker veel keuze van vlees vis dessert... Gezellig hotel en heel vriendelijk aan receptie. Tapijt op de gang en kamers aan vernieuwing toe anders heel prober op kamer en gans hotel. In de omgeving geen schoppingscentrums juist gezellig promenadeke met wat kraampjes

• 8Anne-Marie14-09-2015

Mooi hotel

Zeer mooi hotel. Mooie entree, mooie kamers, lekkere bedden, badkamer mocht iets ruimer zijn maar was verder prima in orde. Kamer met zicht op zwembad erg leuk uitzicht. Mooie grote zwembaden zeker aan te raden met kinderen. In april hebben we al kunnen zwemmen. Vlak aan het strand. s' avonds was er op de boulevard niets te beleven, dat komt misschien door het voorseizoen. Animatie 's avonds. Er mocht iets meer show zijn i.p.v.bingo.
    Eetruimte is iets te groot en luidruchtig. Te veel massa. Je zit ook te veel op elkaar. Niet gezellig. Door de grote massa is het eten ook minder van kwaliteit denk ik. Elke dag hetzelfde eten,wat jammer is. Personeel is wel heel vriendelijk.

• 9An Reynders10-09-2015

Prachtig hotel en zalige vakantie

Het hotel is gelegeen in het rustige Torrox met een mooie wandelpromenade. Zeker niet voor uitgaanstypes want buiten het hotel is er niet veel uitgaansleven. Het hotel heeft mooie kamers. Mijn ouders hadden een standaard kamer, wij hadden een appartement. Zeer ruim, enkel het sofabed is aan vernieuwing toe. Vriendelijk personeel ondanks de grote drukte in de maand juli. Het zwembad was zeker ok, maar voor ons was het water ietsje te warm en daarom hebben wij eigenlijk dagelijks het strand opgezocht. Het hotel had een mooi strand gedeelte waar je voor €5 per dag je ligstoel kon huren. Dit was voor ons ideaal. Zeker met het zeebriesje. Vanuit het hotel kan je leuke uitstapjes doen naar Granada, Malaga, Frigliana, Nerja,...zeker een autootje huren!

Wij komen zeker terug!

• 8Frank28-08-2015

Mooi hotel in een lelijke omgeving

Het hotel is mooi , schoon en wordt goed onderhouden. Hier en daar is wel sluitage zichtbaar op de vloerbedekking ( astma!) . De omgeving bestaat uit sobere flats van 4-5 etages waar met name oudere Spanjaarden vakantie vieren. De boulevard waar het hotel direct aanligt is keurig maar mist sfeer. Het strand bestaat uit grijs zand met heel veel keien en stenen. Lastig zonder strandschoenen en de veelvuldige harde wind. Wil je echt strand ? Dat vind je tussen Málaga en Marbella. Niet ten oosten van Málaga dus ook niet in Torox en Nerja. Het hotel heeft geen eigen strand en de stoelen kosten €5 pp per dag. Tennis is niet mogelijk , wel een speciaal soort tennis a €10 per uur. Geen all- in? Drankjes / koffie kosten €2,40 per stuk, cocktails €6,50. Vlak buiten het hotel kun je lunchen en is drinken goedkoper. Huurauto: aan de overkant van het hotel is goedkoper.

• 9JUGO01-08-2015

Top Hotel voor iedereen!

Het is een prachtig hotel. We hadden de beschikking over een 3-kamer appartement, erg luxe met een gezin met 4 personen. Zeer ruime kamers, inclusief keuken, die weinig wordt gebruikt en daardoor ook weinig gerei had. Vonden wij niet erg :-). Het personeel is zeer vriendelijk, attent en professioneel. Wij vinden het wel opvallend dat er ook daar slecht Engels wordt gesproken. Het zwembad is erg groot en mooi en loopt geleidelijk af, dat is fijn! Daarnaast is het water heerlijk warm. Het hotel is prachtig qua uiterlijk, Moorse stijl en ligt op 50 meter van het strand, ideaal. Daarnaast ligt het direct aan de boulevard. De boulevard is leuk en sfeervol, vooral laat op de avond. De eettentjes laten wat te wensen over, maar dat is niet erg, gezien de kwaliteit en de variëteit van het eten bij het hotel. De animatie draait overuren, volle programma's met veel variatie en muziek en enorm enthousiast gebracht. Er wordt trouwens actief tegen het reserveren van handdoeken opgetreden, TOP!

• 9Joyce_220520-07-2015

Genoten van de rust

Wij waren hier eind april, dus net voor het hoofdseizoen begon. Hierdoor was het nog lekker rustig en waren er vooral veel 65-plussers. Het zwembad was in deze periode nog behoorlijk koud, maar er is ook een binnenbad dus daar hebben we ons ook prima kunnen vermaken. Het personeel in dit hotel is super vriendelijk en zij behandelden ons dochtertje als een heus prinsesje. Elke dag kreeg ze bij het ontbijt en diner (wij hadden half-pension) volop aandacht, erg leuk! Het eten was prima, goed verzorgd en volop keuze. Ons appartement was ruim en schoon, met een kinderbedje voor ons meisje. Dit complex ligt aan de boulevard waar je veel leuke eettentjes vindt en aan de overkant van de straat is een grote supermarkt. Erg fijn als je een appartement hebt.

• 9Dreke18-07-2015

Aanrader

Weinig opmerkingen. Wij hadden half-pension, dan zit je niet gebonden om elke middag in het restaurant te zitten. In elk restaurant van een groot hotel is het druk, dat stoort ons niet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, doen hun best om overal te zijn. Eten lekker en gevarieerd. De ligging is zeer goed vlak aan zee. Als je u op voorhand beter informeert dan weet je dat het hotel niet in een toeristische zone ligt met disco's en shopping centers. Gezellige wandeldijk met terrasjes(waar je goed en goedkoop kunt snacken) en wat winkels. Ideaal om met de wagen of taxi enkele kilometers verder te gaan waar wel veel te zien en te doen is. Ook ideaal gelegen om van daaruit met de wagen Andalucie te verkennen. Wij gaan binnenkort terug voor 3 weken.

• 7veronique14-07-2015

behoorlijk hotel met toch nog aantal werkpunten

Mooi hotel qua architectuur. Gangen en kamers aan vernieuwing toe (afgeleefde vloerbekleding)Kamers basic en eerder klein met 1 kind van 7 j op de kamer. Service kan beter, vooral in het restaurant.(weinig personeel en lege borden blijven lang staan) All in : goed. Buffet 's middags en 's avonds redelijk uitgebreid maar toch vaak hetzelfde. Vlees vd grill vaak niet doorbakken, ondanks herhaald verzoek. Zwembad heel goed, lekker warm water, maar iets te klein voor het aantal gasten vooral na 16 u. Ligging: ongezellige buurt, wel heel grote supermarkt vlakbij, en 's avonds leuke wandeling op de strandboulevard met aantal kraampjes mogelijk. Goed animatieteam. Minidisco buiten, shows binnen (magic show was heel goed) Prijs kwaliteit behoorlijk. Ongezellig restaurant, warm en druk. Buiten eten enkel voor ontbijt bij All in

17 tips over Hotel Iberostar Malaga Playa

• anit, 12-07-2012

Nerja is leuk om heen te gaan,evenals Torre de mar ,De markt voor het hotel op maandag is ook leuk.

• omzigtig, 12-07-2012

nerja is een leuk stadje,met de bus 1 euro 5 ben je er in 10 min

• pmresponse, 21-06-2012

Op ca 400 meter afstand bushalte. Het “grotere” busstation lop ong. 15 – 20 min wandelen. Vertrek bussen met een directe verbinding naar bv Malaga. Bij de receptie dienstregeling verkrijgbaar. Kosten: korte ritten € 1,05 pp naar bv Nerja de Cuevas en naar Malaga € 3,51 pp. Vanuit Malaga richting Fuengirola trein (lijn C-1). Het treinstation direct naast het hoofdbusstation. retour € 6,70. ( prijspeil juni 2012)

36 vragen over Hotel Iberostar Malaga Playa

• mieke, 28-02-2019

1 persoonskamers

heeft iemand ervaring met 1 persoonskamer? word je niet in een kleine (bezemkast) kamer weg gestopt? nog tips qua ligging? en bed? is het een 1 persoonsbed of misschien ook een 2 persoonsbed? (2 persoonskamer voor alleen gebruik)?

• Helga, 22-09-2018

November

Is er in november nog wat gezelligheid s 'avond in het hotel ? En service nog hetzelfde? Als in het hoogseizoen?

• Lauran Geus, 24-06-2018

Taxi

Hoeveel kost (enkele reis) een taxi van het vliegveld naar het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald