Hotel Iberostar Malaga Playa

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

405 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa

• 10van der Nat20-06-2016

Geweldig super schoon gastvrij hotel

Wij geven een 10 maar eigenlijk hebben ze een 11 verdiend. Alle personeelsleden waren geweldig super beleefd en aardig. We waren er met ons gezin (6 volw.) We zijn in de watten gelegd. Schitterend zwembad schoon, altijd ligbed. Zijn 40 jaar getrouwd,heel attent kregen champagne op de kamer en fruit . Maandag morgen markt in torrox voor het hotel moet je gezien hebben leuk.Met de bus naar Nerja en Torrox is een leuk uitje .

Leuke vakantie om nooit te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met oudere kinderen

• 8anoniem08-06-2016

Zeer goed

Goed: lekker eten , goed bed , vriendelijke receptie Minder goed : ligging , ver van alles dus best excursies boeken als je wat wil zien ! Alleen boulevard vlakbij met café's en restaurantjes .

Alleenreizend

• 7Martin Bruchner09-05-2016

Prima hotel, wel beetje gedateerd

Een (van buiten) mooi in Moorse stijl opgetrokken hotel. Inrichting van eetzaal en kamers wel een beetje gedateerd maar netjes. Ligging vlak aan strand. Mooi groot zwembad en meer dan voldoende ligbedjes. Handdoekenservice tegen borg van 10euro per handdoek. Personeel erg vriendelijk maar staan onder behoorlijke druk. Nauwelijks tijd voor een praatje. Entertainment matig. Eten goed maar niet bijzonder. Eetzaal op bepaalde momenten overvol! In directe omgeving van hotel niet veel te doen. Boulevard met een paar winkeltjes en wat eettentjes. Aan de achterkant van hotel drukke weg met wat supermarkten. Op 10 minuten rijden met de auto ligt Nerja. Leuk gezellig stadje met veel winkeltjes, mooi plein en uitzichtpunt. Malaga stad ligt op half uur rijden afstand. De stad is een bezoek zeker waard. Het dorpje Torrox zelf ligt wat hoger in de bergen en is ook zeker de moeite waard te bezoeken. Smalle straatjes en enorme bloemen en planten pracht.

• 10Cees en Corrie04-05-2016

Lekker ontspannen in mooi hotel

• Mooie gerenoveerde kamer, met een heerlijk bed en ruime badkamer met prima douche
    • Zowel ontbijt als avondeten heel gevarieerd, gewoon prima
    • Netheid, erg schoon en een zalige geur (Welness) in het hotel
    • Sinds kort gratis wifi

Dit jaar hebben wij geen mindere punten kunnen ontdekken

• 8Raymond & Michelle01-05-2016

Perfect schoon hotel met vriendelijk personeel.

Het is een zeer mooi en schoon hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is prima ( genoeg variatie ). Alleen de omgeving rondom het hotel is niet zo bijzonder. Wij hebben een fietstour door Malaga gemaakt. Dat is erg leuk om te doen.

Met vrienden

• 8Ramaker22-04-2016

Mooie accommodatie/appartement

Wij zaten in appartement 2308 erg gunstig met een kleine vwb de zon op het ruime balkon vanaf zijn middagslaapje tot zonsondergang. Wel iets verder vd faciliteiten maar ruim (2 kamer) en mooi uitzicht op zee (en op de parkeerplaats). Appartement is erg schoon en goed bijgehouden, het hele complex ziet er erg mooi uit. Bed is wel kort voor iemand van 1,92m en matras is niet geweldig. Douche is goed. De all-inclusive is goed en het eten eigenlijk ook. Er is gewoon gratis wifi (inlog), ook vanaf je kamer. We hadden een aantal dagen minder weer maar daarbuiten ook in april heerlijk genoten vd zon en aan het zwembad gelegen. Tijdens ons verblijf waren er voornamelijk senioren waar je geen last van hebt. Al met al een prima vakantie.

Met jonge kinderen

• 8Wijgi19-03-2016

Goed met enkele tekortkomingen

Goed: Personeel receptie en restaurant vriendelijk en zeer servicegericht. Ligging is goed. Zeer ruim opgezet en sfeervol ingericht. Animatie is wisselend van zeer goed tot lachwekkend. In de omgeving zijn de plaatsen Granada en Nerja een aanrader en ook de Jeep-Safari is een must. Minpunt: avondeten, voldoende keus, maar weinig variatie en kwaliteit liet vaak te wensen over.

• 6Hogeveen10-12-2015

Slecht eten

Niets bijzonders. Het eten is ronduit slecht, weinig variatie en verfijning.

Anders

• 6edgard en agnes01-11-2015

niet meer

buiten onze verwachtingen : niet toeristisch, hotel in andalusische stijl lijkt gedropt tussen moderne appartementsgebouwen, de vloerbekleding in kamer en gangen is aan renovatie toe...

• 7mariekedevos55525-10-2015

Toch nog veel werkpunten...

Hotel ziet er heel mooi uit vanbuiten, ook mooi verzorgde tuin en groot zwembad.Tapijt is dringend aan vernieuwing toe, kamers idem (onze kamer was letterlijk voor de helft herschilderd, verf op???).Wel mooie ruime kamer, alles netjes.Eten is weinig gevarieerd, vaak niet warm genoeg en jammer genoeg ook af en toe verbrand of niet vers (oa broccoli, wordt dan een laag kaas over gedaan; stuk vis ook verbrand, wordt niet aangevuld; er zijn elke dag croissants maar die zijn niet altijd vers...).Heel veel recyclage van voedsel ook, dat kan in een lekker slaatje maar frieten en stukken worst horen echt niet thuis in een Spaanse tortilla! Eetzaal te ruim en lawaaierig, niet gezellig.'s Avonds moet je aan de ingang wachten tot er een tafeltje vrij is.Elke gast krijgt zogezegd dagelijks 1 uur gratis WIFI, ik ben nooit aan meer dan 20 min/dag geraakt vooraleer ik bericht kreeg dat mijn dagelijks internet opgebruikt was (1 uur kon ik daarna wel aankopen, voor €4, oplichterij noem ik dat dan).

Met oudere kinderen

17 tips over Hotel Iberostar Malaga Playa

• anit, 12-07-2012

Nerja is leuk om heen te gaan,evenals Torre de mar ,De markt voor het hotel op maandag is ook leuk.

• omzigtig, 12-07-2012

nerja is een leuk stadje,met de bus 1 euro 5 ben je er in 10 min

• pmresponse, 21-06-2012

Op ca 400 meter afstand bushalte. Het “grotere” busstation lop ong. 15 – 20 min wandelen. Vertrek bussen met een directe verbinding naar bv Malaga. Bij de receptie dienstregeling verkrijgbaar. Kosten: korte ritten € 1,05 pp naar bv Nerja de Cuevas en naar Malaga € 3,51 pp. Vanuit Malaga richting Fuengirola trein (lijn C-1). Het treinstation direct naast het hoofdbusstation. retour € 6,70. ( prijspeil juni 2012)

36 vragen over Hotel Iberostar Malaga Playa

• mieke, 28-02-2019

1 persoonskamers

heeft iemand ervaring met 1 persoonskamer? word je niet in een kleine (bezemkast) kamer weg gestopt? nog tips qua ligging? en bed? is het een 1 persoonsbed of misschien ook een 2 persoonsbed? (2 persoonskamer voor alleen gebruik)?

• Helga, 22-09-2018

November

Is er in november nog wat gezelligheid s 'avond in het hotel ? En service nog hetzelfde? Als in het hoogseizoen?

• Lauran Geus, 24-06-2018

Taxi

Hoeveel kost (enkele reis) een taxi van het vliegveld naar het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald