Hotel Iberostar Malaga Playa

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

405 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa

• 2017
    9rositamaria22-05-2017

geweldig mooie ligging, ruime kamers,prima eten

geen massa toerisme, wel gezellige boulevard,prima kamers,supermarkt vlakbij en winkeltjes.Mooi strand met ligbeddenverhuur.Mooi groot zwembad, wel koud(begin november).Prima eten, heel ruime keuzes.Had halfpension was echt heel goed.smorgens verse sappen.Het bergland erachter is ook schitterend.Nerja met lijnbus goed te doen.gezellige plaats.Niet geschikt voor disco liefhebbers.wel lange strandwandelingen maken.elke avond entertainment in hotel in meerdere talen.Personeel is erg aardig.Eigenlijk wil je niet meer naar huis.

Met vrienden

• 8Dissel13-04-2017

Het was een geweldige vakantie. Voor herhaling vb.

Geen op of aanmerkingen. Vriendelijk personeel. Prettig zwembad. Zee aan de overkant.

Met vrienden

• Oude reviews

8mirjam mutsters25-10-2016

Hele fijne vakantie gehad bij iberostar Malaga pl.

Super vriendelijk personeel, ze doen alles om je het naar de zin te maken. Wij waren er eind oktober en het water in het zwembad is dan wel behoorlijk koud.

Met oudere kinderen

• 9Anneke06-09-2016

Zalig hotel!

Rustig, mooie kamers, vriendelijk personeel, goede animatie, mooi hotel, vele extra's (drankje gratis voor eten, fruit aan zwembad...), heel ruime keuze en lekker eten, goede busverbinding, kan niets slechts bedenken, misschien idd niet zo heel veel te zien in de directe omgeving, en drukte viel goed mee, tijdens maaltijden vooral, als je later komt, ik kom zeker nog terug, ook al voor het zalige weer!

• 6Ingrid Buggenhout22-08-2016

Heel druk en veel lawaai ! Zeker geen premium

Het hotel is zeer druk in zowel de refter,in de bars, aan het zwembad

Met oudere kinderen

• 9Marius04-08-2016

Dikke prima!

Hele leuke entertainment, goede bands en elke avond wel wat te doen Ruim aanbod wat eten betreft Dichtbij het strand

• 6Anne30-07-2016

Nooit meer

Het restaurant is verschrikkelijk druk met ontzettend veel herrie. Als je geen all inclusive of vol pension hebt is een lunch 21 euro pp voor buffet. Het is een echt familie hotel waar ontzettend veel kinderen zijn. Vooral de Spanjaarden schreeuwen en zijn de kinderen erg druk. Ook de ligstoelen aan het strand moet voor betaald worden. Deze horen niet bij het hotel. Voor ons is dit hotel te druk.

• 8els meeuwssen16-07-2016

Niet op alle vlakken heel goed, jammer.

Dit hotel heeft een mooie inkom als je voor een donker interieur bent.Het onthaal aan de receptie was ok.Bij het uitchecken was het veel minder.Ze vonden het blijkbaar niet nodig om te vragen of we een leuke vakantie hadden en ons te bedanken voor het bezoek!Afrekenen en afbollen!Dat gevoel hadden we!De kamers zijn dringend toe aan renovatie.Kamers 370 en 384 hebben een versleten tapijt waar een muffe geur inhangt,de tapijt op de gang is versleten tot op de draad.De matrassen van de bedden zijn zeer hard en de bedden kraakten bij elke beweging.Het bed voor de 3de persoon is een uitklapbed waar de veren bijna door de matras steken.Na goed klagen bij de receptie hebben ze een matras van een gewoon bed erop gelegd,ze wilden er eerst een matras van een zonnebedje onderleggen?Daar betaal ik niet voor!We hadden geen grote spiegel op de kast en de muren waren erg vuil.De poetsvrouwen legden regelmatig snoepjes voor de kindjes op het bed.De vriendelijkheid van het personeel was super.Animatie zijn zeer lieve en leuke mensen,maar jammer genoeg geen nederlans!!Mijn kids van 6en10 verstonden dus weinig.De shows zijn middelmatig.Je moet tijdig een plaats bemachtigen of je zit achteraan en je ziet op palen die in het midden staan van de zaal.Het eten was veel beter als vorig jaar.Dus heel lekker.Iedere avond iets speciaals, de sushi was zalig en de scampi en oesterbar waren overheerlijk.Wel eentonige desserts.De eetzaal is zeer ongezellig en lawaaierig omdat deze groot is.Aan de bar aan het zwembad kan je elke middag zelf een toast,hotdog of hamburger maken.In de ijskast aan de bar liggen altijd belegde boterhammen, fruit en gebak.Zo kan je de hele dag door eten.Je kan leuk wandelen langs het strand maar er is weinig te zien in de buurt.Vlak over het hotel is een zeer grote supermarkt.Handig als je weinig lust!Elke dag komen ze rond aan het zwembad met fruit of smooties.Mooi zwembad waar de allerkleinsten langs de kant kunnen spelen omdat het geleidelijk dieper wordt. De kids weten perfect waar ze kunnen staan omdat er op de bodem lijnen staan.Er is steeds een redder aanwezig en je kan de hele dag door je huurhanddoeken van het hotel verwisselen.Voldoende parasols aanwezig en goede ligbedden.Je moet wel rond negen uur een handdoek gaan leggen om een stoel te hebben.Jammer van de hele luide muziek aan het zwembad tijdens de animatie. Conclusie...op sommige punten kan het veel beter maar iedereen doet zijn best om je daar goed te voelen...

• 6Anoniem29-06-2016

Aardig hotel

Veel oudere gasten, eetzaal vreselijk ongezellig, animatie vond ik vervelend. Mooi zwembad, malaga 30 min rijden. Torrox is vreselijk ongezellig.

• 8Ab26-06-2016

Heel goed hotel met vriendelijk personeel.

Torrox is een rustige maar gezellige nette plaats. Het hotel is prima, personeel erg vriendelijk en de kamers of appartementen zijn ruim. Het indoor zwembad is wel erg klein. Het hotel ligt vlak bij het zandstrand. Het buffet is prima, na een week heb je wel behoefte aan iets anders. Al met al een aanrader.

17 tips over Hotel Iberostar Malaga Playa

• anit, 12-07-2012

Nerja is leuk om heen te gaan,evenals Torre de mar ,De markt voor het hotel op maandag is ook leuk.

• omzigtig, 12-07-2012

nerja is een leuk stadje,met de bus 1 euro 5 ben je er in 10 min

• pmresponse, 21-06-2012

Op ca 400 meter afstand bushalte. Het “grotere” busstation lop ong. 15 – 20 min wandelen. Vertrek bussen met een directe verbinding naar bv Malaga. Bij de receptie dienstregeling verkrijgbaar. Kosten: korte ritten € 1,05 pp naar bv Nerja de Cuevas en naar Malaga € 3,51 pp. Vanuit Malaga richting Fuengirola trein (lijn C-1). Het treinstation direct naast het hoofdbusstation. retour € 6,70. ( prijspeil juni 2012)

36 vragen over Hotel Iberostar Malaga Playa

• mieke, 28-02-2019

1 persoonskamers

heeft iemand ervaring met 1 persoonskamer? word je niet in een kleine (bezemkast) kamer weg gestopt? nog tips qua ligging? en bed? is het een 1 persoonsbed of misschien ook een 2 persoonsbed? (2 persoonskamer voor alleen gebruik)?

• Helga, 22-09-2018

November

Is er in november nog wat gezelligheid s 'avond in het hotel ? En service nog hetzelfde? Als in het hoogseizoen?

• Lauran Geus, 24-06-2018

Taxi

Hoeveel kost (enkele reis) een taxi van het vliegveld naar het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald