Hotel Iberostar Malaga Playa

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

405 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa

• 6Hogeveen10-12-2015

Slecht eten

Niets bijzonders. Het eten is ronduit slecht, weinig variatie en verfijning.

• 9Elly02-06-2010

Top hotel

Net terug van een weekje Riu Ferrara! Het hotel is prachtig en de service is geweldig, doen echt hun best om ervoor te zorgen dat je een goed verblijf hebt. Kamers werden zeer goed schoongehouden, elke dag schone handoeken. Alleen de bedden zijn erg hard,de veren steken in je heupen niet fijn!! zelfs met 3 dekens erop geen succes, dus rug patienten niet aan te raden hier naartoe te gaan. Gelukkig goede massages van de dames op strand! Strand en omgeving niet super beetje vervallen en weinig te beleven (eind Mei) Eten ook goed het hotel wordt wel bezocht door de spanjaarden zelf en die zijn erg druk vooral de weekenden zijn druk! Aanrader boek vanuit NL een auto erbij is veel goedkoper en de weg van vliegveld naar Torrox is goed te rijden(Snelweg)

• 0jan05-12-2009

alleen de keuken is waardeloos

als bijna vaste bezoeker van RIU hebben wij nu eens een apartement genomen. wij vinden het leuk om zelf is te kokkerellen. dat was echt een rampenplan. het gaat te ver om alles op te noemen wat er NIET was in de keuken. we hadden verwacht dat dit ook des RIU's zou zijn maar dat viel erg tegen !

• 9Arnold Broenink16-07-2009

Goed 4 sterren hotel

Een goed 4 sterren hotel grenzend aan een leuke boulevard en op 10 meter de zee. kamers iets klein (we waren met 2 volwassenen en een kind) en de bedden keihard, maar wel een zeer ruim balkon met zicht op zwembad en strand. Goed en mooi ruim zwembad. Het is alleen weer jammer dat er altijd mensen zijn die handoekje moeten leggen.Het eten gevarieerd en goed, geen gehaast de groep om 19.00 was in een gedeelte (daar zeten wij bij) en de groep om 21.00 in twee gedeeltes. zowel smorgens als savonds goed gegeten. Auto gehuurd voor drie dagen en het binneland ingetrokken. het alhambra in granada zeer de moeite waard, zeer leuk om te doen.Verder kan ik alleen maar positief zijn over dit hotel. vooral over de service en personeel niks dan lof. ze hebben voor mij de auto geregeld en reserveringen gemaakt voor het Alhambra. Supervriendelijk.

• 9Jolanda22-07-2007

We zijn net terug van twee weken Riu Ferrara. we hebben het ontzettend naar ons zin gehad. We hadden een zeer ruim en mooi drie kamer appartement. Enige nadeel was dat het aan de weg kant lag, dus wel overlast van het verkeer. De schoonmaak enz. was perfect in orde. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kinderen van 9 en 11 hebben het ook heel erg naar hun zin gehad. Overdag genoeg te doen en lekker zwemmen in het mooie grote zwembad. En s'avonds natuurlijk de show om 10 uur. Vader en Moeder aan de cocktail en kinderen vooraan om alles goed te kunnen zien. De boulevard was ook in orde genoeg goede eet tenten. We hebben ze denk allemaal wel een keer gehad. Kijk een beetje door de styling heen, want het ziet er niet overal erg uitnodigend uit.We zijn een dagje in Malaga geweest, naar de grotten, Nerja en Frigiliana zeer de moeite waard. Topvakantie !!!!

• 9dirk en christine04-07-2007

derde maal op rij naar dit hotel. nog altijd even goed als vorige jaren, vriendelijke bediening inzonderheid onze "amor".nieuwe assistent-manager die het wel nog moet waar maken.jonge snaak, doet wel zijn best.de vaste regels als lange broek bij avondmaal, geen gsm in restaurant en rust aan zwembad beginnen wel een beetje te slabakken.spijtig want hotel is voornaamlijk gericht op de rust.blijft een aanrader.

• 9DE CUYPER02-06-2007

mooi verzorgd RIU hotel met uitmuntende keuken en kwaliteitsprodukten. Zeer vriendelijk personeel . Netheid overal. Wandelpromenade van 2 km met praktisch uitsluitend terrasjes en restaurantjes, doch géén supermooie etablissementen. Weinig te beleven in Torrox costa. Enkele supermarkten in de buurt waaronder verzorgde Mercadona. Met lijnbus zeer eenvoudig om Nerja en Frigiliana(sprookjesachtig mooi) te bezoeken. Torrox kan ook per lijnbus bezocht worden maar niet veel te beleven daar. Indien je gaat voor rust en een hotel met klasse en uitmuntende keuken dan is dit een aanrader! mei 2007

• 9de groot31-05-2007

op dit hotel is niks aan te merken alles is gewoon toppy. vriendelijk personeel eten uit de kunst . dus gewoon alles oke

• 9Patricia Samyn30-05-2007

Zeer goed hotel, niets op aan te merken. Eten is prima, prachtig zwembad, propere kamers, vriendelijk personeel. Enkel de ligging is niet echt optimaal (best een wagen huren voor het hele verblijf).

• 9Silvia29-05-2007

Wij zijn hier in mei 07 geweest met 2 kleine kinderen. Hadden een schoon & ruim 3 kamerappartement. Ontbijt en diner in buffetvorm, zeer gevarieerd en goede kwaliteit. Zeer vriendelijke en goede service. Voor de kinderen een miniclub met geweldige & professionele begeleiding. Zwembad ook zeer toegankelijk voor de kleintjes. Kortom, met kleine kinderen een fantastisch vakantieadres.

17 tips over Hotel Iberostar Malaga Playa

• anit, 12-07-2012

Nerja is leuk om heen te gaan,evenals Torre de mar ,De markt voor het hotel op maandag is ook leuk.

• omzigtig, 12-07-2012

nerja is een leuk stadje,met de bus 1 euro 5 ben je er in 10 min

• pmresponse, 21-06-2012

Op ca 400 meter afstand bushalte. Het “grotere” busstation lop ong. 15 – 20 min wandelen. Vertrek bussen met een directe verbinding naar bv Malaga. Bij de receptie dienstregeling verkrijgbaar. Kosten: korte ritten € 1,05 pp naar bv Nerja de Cuevas en naar Malaga € 3,51 pp. Vanuit Malaga richting Fuengirola trein (lijn C-1). Het treinstation direct naast het hoofdbusstation. retour € 6,70. ( prijspeil juni 2012)

36 vragen over Hotel Iberostar Malaga Playa

• mieke, 28-02-2019

1 persoonskamers

heeft iemand ervaring met 1 persoonskamer? word je niet in een kleine (bezemkast) kamer weg gestopt? nog tips qua ligging? en bed? is het een 1 persoonsbed of misschien ook een 2 persoonsbed? (2 persoonskamer voor alleen gebruik)?

• Helga, 22-09-2018

November

Is er in november nog wat gezelligheid s 'avond in het hotel ? En service nog hetzelfde? Als in het hoogseizoen?

• Lauran Geus, 24-06-2018

Taxi

Hoeveel kost (enkele reis) een taxi van het vliegveld naar het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald