Hotel Iberostar Malaga Playa

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

405 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa

• 10Hendriks11-05-2019

Heel erg goed, ook voor glutenvrij eten

Iberostar Malaga Playa is echt fantastisch, zeer goede service van alle medewerkers, vooral Sergio ( hoofdkok) Richard van de bediening en zeker ook de dames van de animatie. Tevens perfect voor glutenvrij eten. Prachtig hotel en tuin pal aan het strand. Plaats Torrox Costa is verder rustig en strand perfect. Reeds aantal Iberostar hotels gehad, alle zeer hoge kwaliteit en zeker aan te raden voor mensen die niet in de massa willen zitten, goed publiek en smaakvol hotel, qua inrichting en zeker de hoge kwaliteit van de bufetten.

• 2017
    9Sophie14-09-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Eind augustus/begin september heb ik in dit hotel een heerlijke vakantie gehad samen met mijn moeder! We hadden geen hotelkamer maar appartement geboekt. Het appartement heeft één gang waar alle kamers en keuken op aangesloten zijn, er hoefde niet eerst door de woonkamer te worden gelopen om op andere kamers te komen.Mijn moeder kon in de slaapkamer slapen en ik in de woonkamer (beide goed afsluitbaar). Goed schoon, zag er mooi uit. Het eten was fantastisch!! Veel afwisseling en thema avonden. Tevens werden we 's middags aan het zwembad voorzien van vers fruit. Verder was het personeel erg vriendelijk over het algemeen, zwembad was prima en schoon (alleen geen luchtbedden toegestaan). Het strand met beddenverhuur vonden wij tegenvallen, donker zand en weinig sfeer. Bereikbaarheid was prima, alleen promenade oversteken. Ligging van het hotel is redelijk centraal, vlakbij het plaatje Nerja waar goed gewinkeld kan worden en mooie bezienswaardigheden heeft. Wel wat verder weg van Malaga, maar wel goed te bereiken via de bus (75 min). Torrox zelf is niet veel te beleven, wel een gezellige markt en boulevard, winkeltjes, supermarkt etc. Zowel het plaatsje als hotel geen massatoerisme. Al met al een heerlijke vakantie gehad in dit hotel, zeker aan te raden!!

• 9rositamaria22-05-2017

geweldig mooie ligging, ruime kamers,prima eten

geen massa toerisme, wel gezellige boulevard,prima kamers,supermarkt vlakbij en winkeltjes.Mooi strand met ligbeddenverhuur.Mooi groot zwembad, wel koud(begin november).Prima eten, heel ruime keuzes.Had halfpension was echt heel goed.smorgens verse sappen.Het bergland erachter is ook schitterend.Nerja met lijnbus goed te doen.gezellige plaats.Niet geschikt voor disco liefhebbers.wel lange strandwandelingen maken.elke avond entertainment in hotel in meerdere talen.Personeel is erg aardig.Eigenlijk wil je niet meer naar huis.

• 8Dissel13-04-2017

Het was een geweldige vakantie. Voor herhaling vb.

Geen op of aanmerkingen. Vriendelijk personeel. Prettig zwembad. Zee aan de overkant.

• Oude reviews

8Raymond & Michelle01-05-2016

Perfect schoon hotel met vriendelijk personeel.

Het is een zeer mooi en schoon hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is prima ( genoeg variatie ). Alleen de omgeving rondom het hotel is niet zo bijzonder. Wij hebben een fietstour door Malaga gemaakt. Dat is erg leuk om te doen.

• 8Bjorn Van de Casteele16-05-2012

aangenaam en mooi hotel

zeer behulpzaam,vriendelijk en gemotiveerd personeel. Hotel was zeer mooi en erg proper.

• 10Wim24-10-2011

Geweldig

Fantastisch hotel. Ontzettend goed en gevarieerd eten. Verse zalm, kreeft, kabeljauw, rode en zwarte kaviaar enz. alsmede diverse vleessoorten. Ook elke dag bij het ontbijt "champagne". Personeel werkelijk top. Het eten valt als het ware buiten elke categorie, gewoon klasse. Ons appartement was lekker ruim. Zwembad lekker groot met genoeg ligbedden. We hoefden nooit te "reserveren". De omslag van RIU naar Ibero kan reeds geslaagd genoemd worden. Wij komen zeker terug.

• 3Ellen Mijling11-08-2011

Nooit meer

Zwemwater niet genoeg gezuiverd, waardoor vele mensen oorontstekingen kregen en zelfs in het ziekenhuis an het infuus behandeld moesten worden.Eten zeer slecht (rauw vlees, graten in vis, toetjes in plastic bekers zoals in de supermarkt, uitgedroogde croissants enz).Geen eigen tafel meer in restaurant en daardoor moest je soms in de rij staan wachten voordat er een tafel vrijkwam. Bij het restaurant bij het zwembad wordt amper nog geserveerd. Je moet alles zelf halen. Bij terrasbar wordt 's avonds ook amper bediend en als je dan al een coctail kan bestellen, dan is deze zoveel aangemengd met water, dat het niet te drinken is. Zelfs barman vond het niet te drinken, nadat ik was gaan klagen. Kinderen worden uit het zwembad gestuurd als ze met een zwemband in het water gaan.Vele tegeltjes op de bodem van het zwembad ontbreken, waardoor scherpe kantjes ontstaan (hierdoor bloedende teen) enz.

• 6Sjaak06-07-2011

Matig Hotel, nog lang niet op Iberostar niveau

Wij verbleven in een van de appartementen die ruim zijn zeer mooi zijn ingericht, de ligging van het hotel is uitstekend, direct aan de boulevard (met vele barretjes en restaurants) en aan het strand. Het restaurant van het hotel is totaal niet berekend op de aantallen gasten, dagelijks chaos (tafels die niet opgeruimd worden, ontzettend veel herrie, geen tafel te vinden, geen regie) zelfs na een aantal dagen leert men niet bij. Bij het zwembad waren volstrekt onvoldoende ligbedden en er werden er uiteindelijk zoveel bijgezet dat het verschrikkelijk druk was (haringen in een ton). Zwembad kent achterstallig onderhoud en is levensgevaarlijk door de gaten in de roosters. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet zijn best maar qua management moet er nog zeer veel gebeuren om op 4* Iberostarniveau te komen. All-in voorzieningen qua drank waren prima, elke dag een andere huiswijn bij het eten. Het eten zelf was eenzijdig en heel vaak op. Ik zou nog even wachten hiernaar toe te gaan.

• 7Jakob Bos29-06-2011

Wij niet meer

Iberostar is niet optimaal benut door de Managers.Magazijn van Riu was blijkbaar nog niet leeg dus de eerste drie dagen uitmuntend gegeten. Daarna was het eten oké eetbaar maar wat een verschil! navullen van het etens waar droevig show cooking voor 550 personen is niet te doen dus lange wachtende mensen in rijen Ligstoelen te weinig als je geluk had kon er een zitkussen bemacht worden en anders had je pech.de attributen vertoonden gebruik sporen veel afgebroken leuningen en gebroken zit/ligvlakken. Prijs van de drank is te hoog minstens 30% hoger als de om de hoek het terraszitje van B.V. Budha uitstekende bediening en heel vriendelijk. All in is af te raden. Het personeel had geen ervaring in het Hotel de Managers liepen als een kip zonder kop. vuil onder de afruimtafels werd niet schoongemaakt. Het ergste bij het Bad is:het werd afgespoten. Niet gesopt met een machine. Door al het menselijke lichamelijke vet en de Creme,s was het spiegelglad 3 pers gezien met verband arm en been.

17 tips over Hotel Iberostar Malaga Playa

• anit, 12-07-2012

Nerja is leuk om heen te gaan,evenals Torre de mar ,De markt voor het hotel op maandag is ook leuk.

• omzigtig, 12-07-2012

nerja is een leuk stadje,met de bus 1 euro 5 ben je er in 10 min

• pmresponse, 21-06-2012

Op ca 400 meter afstand bushalte. Het “grotere” busstation lop ong. 15 – 20 min wandelen. Vertrek bussen met een directe verbinding naar bv Malaga. Bij de receptie dienstregeling verkrijgbaar. Kosten: korte ritten € 1,05 pp naar bv Nerja de Cuevas en naar Malaga € 3,51 pp. Vanuit Malaga richting Fuengirola trein (lijn C-1). Het treinstation direct naast het hoofdbusstation. retour € 6,70. ( prijspeil juni 2012)

36 vragen over Hotel Iberostar Malaga Playa

• mieke, 28-02-2019

1 persoonskamers

heeft iemand ervaring met 1 persoonskamer? word je niet in een kleine (bezemkast) kamer weg gestopt? nog tips qua ligging? en bed? is het een 1 persoonsbed of misschien ook een 2 persoonsbed? (2 persoonskamer voor alleen gebruik)?

• Helga, 22-09-2018

November

Is er in november nog wat gezelligheid s 'avond in het hotel ? En service nog hetzelfde? Als in het hoogseizoen?

• Lauran Geus, 24-06-2018

Taxi

Hoeveel kost (enkele reis) een taxi van het vliegveld naar het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald