Hotel Iberostar Malaga Playa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag22°14°
Hotel Iberostar Malaga Playa
7,7

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa in het Nederlands

Aanrader! Schoon en lekker ruim. Goed ontbijt.

De Groot
5-6-2019

Zeer schoon hotel, goed uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk zwembad met heel veel ligbedden.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Zalig mooi hotel

Sofie
19-4-2019

We hebben hier verbleven in de all in formule. Wat top is aan dit hotel is dat je ook daadwerkelijk A- merken krijgt. Je kan kiezen uit enkele ginmerken. De rum is Havana 3 years old. En ze zijn echt niet zuinig als ze de drank in gieten. De kamer was wel wat klein, maar wel verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijke verzorgd genoten!

Hoek
9-5-2018

Super schoon en verzorg prachtig onderhouden hotel. Mooie tuin en zeer vriendelijk personeel. Eten was er heerlijk en heel goed verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dikke prima!

Marius
4-8-2016

Hele leuke entertainment, goede bands en elke avond wel wat te doen Ruim aanbod wat eten betreft Dichtbij het strand

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Nooit meer

Anne
30-7-2016

Het restaurant is verschrikkelijk druk met ontzettend veel herrie. Als je geen all inclusive of vol pension hebt is een lunch 21 euro pp voor buffet. Het is een echt familie hotel waar ontzettend veel kinderen zijn. Vooral de Spanjaarden schreeuwen en zijn de kinderen erg druk. Ook de ligstoelen aan het strand moet voor betaald worden. Deze horen niet bij het hotel. Voor ons is dit hotel te druk.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet op alle vlakken heel goed, jammer.

els meeuwssen
16-7-2016

Dit hotel heeft een mooie inkom als je voor een donker interieur bent.Het onthaal aan de receptie was ok.Bij het uitchecken was het veel minder.Ze vonden het blijkbaar niet nodig om te vragen of we een leuke vakantie hadden en ons te bedanken voor het bezoek!Afrekenen en afbollen!Dat gevoel hadden we!De kamers zijn dringend toe aan renovatie.Kamers 370 en 384 hebben een versleten tapijt waar een muffe geur inhangt,de tapijt op de gang is versleten tot op de draad.De matrassen van de bedden zijn zeer hard en de bedden kraakten bij elke beweging.Het bed voor de 3de persoon is een uitklapbed waar de veren bijna door de matras steken.Na goed klagen bij de receptie hebben ze een matras van een gewoon bed erop gelegd,ze wilden er eerst een matras van een zonnebedje onderleggen?Daar betaal ik niet voor!We hadden geen grote spiegel op de kast en de muren waren erg vuil.De poetsvrouwen legden regelmatig snoepjes voor de kindjes op het bed.De vriendelijkheid van het personeel was super.Animatie zijn zeer lieve en leuke mensen,maar jammer genoeg geen nederlans!!Mijn kids van 6en10 verstonden dus weinig.De shows zijn middelmatig.Je moet tijdig een plaats bemachtigen of je zit achteraan en je ziet op palen die in het midden staan van de zaal.Het eten was veel beter als vorig jaar.Dus heel lekker.Iedere avond iets speciaals, de sushi was zalig en de scampi en oesterbar waren overheerlijk.Wel eentonige desserts.De eetzaal is zeer ongezellig en lawaaierig omdat deze groot is.Aan de bar aan het zwembad kan je elke middag zelf een toast,hotdog of hamburger maken.In de ijskast aan de bar liggen altijd belegde boterhammen, fruit en gebak.Zo kan je de hele dag door eten.Je kan leuk wandelen langs het strand maar er is weinig te zien in de buurt.Vlak over het hotel is een zeer grote supermarkt.Handig als je weinig lust!Elke dag komen ze rond aan het zwembad met fruit of smooties.Mooi zwembad waar de allerkleinsten langs de kant kunnen spelen omdat het geleidelijk dieper wordt. De kids weten perfect waar ze kunnen staan omdat er op de bodem lijnen staan.Er is steeds een redder aanwezig en je kan de hele dag door je huurhanddoeken van het hotel verwisselen.Voldoende parasols aanwezig en goede ligbedden.Je moet wel rond negen uur een handdoek gaan leggen om een stoel te hebben.Jammer van de hele luide muziek aan het zwembad tijdens de animatie. Conclusie...op sommige punten kan het veel beter maar iedereen doet zijn best om je daar goed te voelen...

Aardig hotel

Anoniem
29-6-2016

Veel oudere gasten, eetzaal vreselijk ongezellig, animatie vond ik vervelend. Mooi zwembad, malaga 30 min rijden. Torrox is vreselijk ongezellig.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed hotel met vriendelijk personeel.

Ab
26-6-2016

Torrox is een rustige maar gezellige nette plaats. Het hotel is prima, personeel erg vriendelijk en de kamers of appartementen zijn ruim. Het indoor zwembad is wel erg klein. Het hotel ligt vlak bij het zandstrand. Het buffet is prima, na een week heb je wel behoefte aan iets anders. Al met al een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie accommodatie/appartement

Ramaker
22-4-2016

Wij zaten in appartement 2308 erg gunstig met een kleine vwb de zon op het ruime balkon vanaf zijn middagslaapje tot zonsondergang. Wel iets verder vd faciliteiten maar ruim (2 kamer) en mooi uitzicht op zee (en op de parkeerplaats). Appartement is erg schoon en goed bijgehouden, het hele complex ziet er erg mooi uit. Bed is wel kort voor iemand van 1,92m en matras is niet geweldig. Douche is goed. De all-inclusive is goed en het eten eigenlijk ook. Er is gewoon gratis wifi (inlog), ook vanaf je kamer. We hadden een aantal dagen minder weer maar daarbuiten ook in april heerlijk genoten vd zon en aan het zwembad gelegen. Tijdens ons verblijf waren er voornamelijk senioren waar je geen last van hebt. Al met al een prima vakantie.

Fantastisch hotel

Familie blommaerts
22-9-2015

Het eten was heel lekker veel keuze van vlees vis dessert... Gezellig hotel en heel vriendelijk aan receptie. Tapijt op de gang en kamers aan vernieuwing toe anders heel prober op kamer en gans hotel. In de omgeving geen schoppingscentrums juist gezellig promenadeke met wat kraampjes

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Malaga Playa in Torrox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Malaga Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.